
Warto czasem zaplacic troche wiecej i tankowac na markowych stacjach.
A ja ostatnio zacząłem tankować na orlenie (pierwszy raz przez przypadek) i okazało się że autko mniej pali, no może przynajmniej róniej i jest żwawsze (zaznaczam że pisze tu tylko o jednej konkretnej stacji, nie o całym koncernie). Wcześniej był to shell"KJ" pisze:Z tego co wiem, to problem z jakością gazu - mowa o stacjach "firmowych" - polega na tym, że o ile benzyna jeszcze jest jakoś tam kontrolowana, to gaz juz zupełnie nie. Wyjątkiem jest właśnie Shell (stąd relatywnie dobra jakość gazu) oraz ostatnio Statoil.
W każdym razie ja na BP się "przejechałem" i od tego czasu staram się tankować właśnie na Shellu.
Hmm w sumie racja moja wyłącznie benzynowa Lucy jest zupelnie nieczuła na zlej jakosci gazik ]:-)"Qba" pisze:Niestety auto na LPG jest bardziej czułe na zlej jakości gazik![]()
koszt to zwykła instalacja z komputerem ( dobra instalacja to ~2500)"grzole" pisze:Proszę o poradę. Mam "zagazować" Themę 2.0 ie 8v czy Kappę 2.0 20v? Jaki to będzie koszt i ryzyko w każdym z przypadków?
minelo sporo czasu od rozpoczecia wątku, ale zakladam ze do mnie to pytanie kierujesz."Swiety" pisze:rozumiem ze sekwencyjna instalacje chcesz kupic?? za 4100
to ja poprosze demo@autocom.pl,PS.
Jakby kto byl zainteresowany programikiem moge podeslac. Uzywany byl z powodzeniem przez ponad rok w duzej firmie, gdzie obslugiwal kilkunastu kierowcow i kilkanascie wozów, wiec chyba daje rade
Nie chciałbym tu znowu rozpoczynać wojny w obronie LPG, ale objawy o których piszesz świadczą o złym dobraniu/wykonaniu/regulacji instalacji gazowej, a nie gazie jako takim. Od trzech lat jeżdżę zagazowanym punto HGT i ani razu nie miałem strzału, silnik pracuje poprawnie w całym zakresie obrotów, itp. A wolno albo mało dynamicznie bynajmniej nie jeżdżę."szarkiz" pisze: Dodatkowo jego Lucy traci moc po 4 tys obrotow a moja idzie jak wsciekla bez zająknięcia. Jezdzac na gazie moze zapomniec o dynamicznej jezdzie.
radze ci zagazowac kappe 20V"grzole" pisze:Proszę o poradę. Mam "zagazować" Themę 2.0 ie 8v czy Kappę 2.0 20v? Jaki to będzie koszt i ryzyko w każdym z przypadków?