Delta III 2.0 JTD - bardzo dziwne zachowanie auta/antynapad?
Delta III 2.0 JTD - bardzo dziwne zachowanie auta/antynapad?
Witam forumowiczów !
Wczoraj po krótkiej przejażdżce wyłączyłem silnik w mojej delcie lecz nie wysiadałem z auta bo czekałem by zabrać moją kobietę.
Gdy już wsiadła włączyłem zapłon i próba odpalenia a tu nic !!!
przez pierwsze1.5 sekundy rozrusznik próbuje odpalić auto i słychać że ma obciążenie a po tym momencie tak jak by stracił cały opór stawiany przez silnik i zaczyna kręcić bardzo szybko,oczywiście nie odpala...
Sytuacja powtarza się jakieś 30-40 razy,po sprawdzeniu wszystkiego co możliwe pod maską i pompy paliwa załamuję ręce i myślę że przeskoczył rozrząd bo dopiero wymieniłem i może źle złożyli,natomiast w tym samym czasie moja Ola zamyka wyciągniętym z stacyjki kluczykiem auto będąc w środku i ponownie je otwiera.
Wsiadam załamany wkładam kluczyk do stacyjki i odpalam bez najmniejszych oporów,kontrolek czy czegokolwiek dziwnego
WTF ????????
Potem dowiaduje się że raz już miała taką sytuację w hondzie CR-V z USA swojej koleżanki ,siedzieli 1,5H w aucie dopóki nie zadzwoniły do jej ojca co by to im wytłumaczył,sposób z zamknięciem i otwarciem z środka auta aby pozwoliło im to włączyć silnik.
Wiecie coś Panowie o takich cudach??? czy już muszę zaczynać poszukiwania problemu a z kluczykiem to był zbieg okoliczności????
Przyznam że jestem lekko zdezorientowany.
Wczoraj po krótkiej przejażdżce wyłączyłem silnik w mojej delcie lecz nie wysiadałem z auta bo czekałem by zabrać moją kobietę.
Gdy już wsiadła włączyłem zapłon i próba odpalenia a tu nic !!!
przez pierwsze1.5 sekundy rozrusznik próbuje odpalić auto i słychać że ma obciążenie a po tym momencie tak jak by stracił cały opór stawiany przez silnik i zaczyna kręcić bardzo szybko,oczywiście nie odpala...
Sytuacja powtarza się jakieś 30-40 razy,po sprawdzeniu wszystkiego co możliwe pod maską i pompy paliwa załamuję ręce i myślę że przeskoczył rozrząd bo dopiero wymieniłem i może źle złożyli,natomiast w tym samym czasie moja Ola zamyka wyciągniętym z stacyjki kluczykiem auto będąc w środku i ponownie je otwiera.
Wsiadam załamany wkładam kluczyk do stacyjki i odpalam bez najmniejszych oporów,kontrolek czy czegokolwiek dziwnego
WTF ????????
Potem dowiaduje się że raz już miała taką sytuację w hondzie CR-V z USA swojej koleżanki ,siedzieli 1,5H w aucie dopóki nie zadzwoniły do jej ojca co by to im wytłumaczył,sposób z zamknięciem i otwarciem z środka auta aby pozwoliło im to włączyć silnik.
Wiecie coś Panowie o takich cudach??? czy już muszę zaczynać poszukiwania problemu a z kluczykiem to był zbieg okoliczności????
Przyznam że jestem lekko zdezorientowany.
Re: Delta III 2.0 JTD - bardzo dziwne zachowanie auta/antyna
Czy możesz trochę rozwinąć tą odpowiedź ???
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 156
- Rejestracja: 27 lis 2011, 23:19
- Imię: zbyszek
- Lokalizacja: częstochowa
Re: Delta III 2.0 JTD - bardzo dziwne zachowanie auta/antyna
myślę ,że cisza oznacza to , że nikt się nie spotkał z takim przypadkiem.
pozdrawiam
pozdrawiam
delta twin turbo - już sprzedana .
Re: Delta III 2.0 JTD - bardzo dziwne zachowanie auta/antyna
Immobiliser który sam się aktywuje po pewnym czasie od wyłaczenia silnika.
Podobny patent jest w Renault i też trzeba otworzyć/zamknąć samochód w celu odblokowania immo.
Szczególnie to się zdarza, gdy immo nie działa na podstawie pastylki w kluczyku. (w renault właśnie nie ma pastylki, a immo jest odblokowywane na podstawie odblokowania zamka. Co ciekawe, otwarcie drzwi kluczykiem nie odblokowuje immobiliser)
Podobny patent jest w Renault i też trzeba otworzyć/zamknąć samochód w celu odblokowania immo.
Szczególnie to się zdarza, gdy immo nie działa na podstawie pastylki w kluczyku. (w renault właśnie nie ma pastylki, a immo jest odblokowywane na podstawie odblokowania zamka. Co ciekawe, otwarcie drzwi kluczykiem nie odblokowuje immobiliser)
BMW E39 Touring - 4,4 V8
Re: Delta III 2.0 JTD - bardzo dziwne zachowanie auta/antyna
Czy ten patent działa we wszystkich Deltach czy w wybranych modelach?
jest Lancia Delta 1.6 2010 Alfa Romeo Mito 1.4 16V 2010 Alfa Romeo Giulietta 1.4 2011
była Lancia Lybra SW 1.9JTD 2003 Fiat Grande Punto 1.4 2005
była Lancia Lybra SW 1.9JTD 2003 Fiat Grande Punto 1.4 2005
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 44
- Rejestracja: 26 cze 2012, 12:54
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Delta III 2.0 JTD - bardzo dziwne zachowanie auta/antyna
immo w delcie to ID48 crypto i nie ma nic wspólnego z otwieraniem czy zamykaniem drzwi. Najzwyczajniej nie został rozpoznany klucz i po x ilości prób odpalenia został zablokowany po czym po ponownym resecie odczytał poprawnie klucz i problem znikł
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 2552
- Rejestracja: 24 paź 2013, 13:37
- Imię: Sławuś
- Lokalizacja: Szamoni
- Kontakt:
Re: Delta III 2.0 JTD - bardzo dziwne zachowanie auta/antyna
j.n.
Ostatnio zmieniony 13 sty 2014, 19:42 przez bassooner, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.berbela.com/
Lancja Libra Intęsa SW 2004 5Rv10 150km (ale byków nie?)
Lancja Libra Intęsa SW 2004 5Rv10 150km (ale byków nie?)
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 2552
- Rejestracja: 24 paź 2013, 13:37
- Imię: Sławuś
- Lokalizacja: Szamoni
- Kontakt:
Re: Delta III 2.0 JTD - bardzo dziwne zachowanie auta/antyna
OKOwiec pisze:Witam forumowiczów !
Wczoraj po krótkiej przejażdżce wyłączyłem silnik w mojej delcie lecz nie wysiadałem z auta bo czekałem by zabrać moją kobietę.
Gdy już wsiadła włączyłem zapłon i próba odpalenia a tu nic !!!
przez pierwsze1.5 sekundy rozrusznik próbuje odpalić auto i słychać że ma obciążenie a po tym momencie tak jak by stracił cały opór stawiany przez silnik i zaczyna kręcić bardzo szybko,oczywiście nie odpala...
Sytuacja powtarza się jakieś 30-40 razy,po sprawdzeniu wszystkiego co możliwe pod maską i pompy paliwa załamuję ręce i myślę że przeskoczył rozrząd bo dopiero wymieniłem i może źle złożyli,natomiast w tym samym czasie moja Ola zamyka wyciągniętym z stacyjki kluczykiem auto będąc w środku i ponownie je otwiera.
Wsiadam załamany wkładam kluczyk do stacyjki i odpalam bez najmniejszych oporów,kontrolek czy czegokolwiek dziwnego
WTF ????????
Potem dowiaduje się że raz już miała taką sytuację w hondzie CR-V z USA swojej koleżanki ,siedzieli 1,5H w aucie dopóki nie zadzwoniły do jej ojca co by to im wytłumaczył,sposób z zamknięciem i otwarciem z środka auta aby pozwoliło im to włączyć silnik.
Wiecie coś Panowie o takich cudach??? czy już muszę zaczynać poszukiwania problemu a z kluczykiem to był zbieg okoliczności????
Przyznam że jestem lekko zdezorientowany.
paskud napisał(a): immo
OKOwiec napisał(a):Czy możesz trochę rozwinąć tą odpowiedź ???
Popłakałem się przed kompem. ;-
http://www.berbela.com/
Lancja Libra Intęsa SW 2004 5Rv10 150km (ale byków nie?)
Lancja Libra Intęsa SW 2004 5Rv10 150km (ale byków nie?)