Kappa 2.0 20v T - po generalce kute tłoki, po szlifie dymi

michal 20v turbo
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 3
Rejestracja: 06 gru 2012, 13:26
Imię: michal
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Kappa 2.0 20v T - po generalce kute tłoki, po szlifie dymi

Post autor: michal 20v turbo » 06 gru 2012, 13:47

Witam...parę dni temu kupiłem Lancie Kappę 2.0 turbo 20v . ość od którego kupiłem auto mówił ze silnik jest na dotarciu i od remontu zrobił nim 3, 6 km, ja zrobiłem już 250 km i mam świadomość że pierścionki sie układają po takiej operacji z motorem, ale czy on nie powinien przestawać dymić jak sie rozgrzeje? Jak jest zimny to kiedy wchodzę powyżej dwóch i pół tysiaca obr. to jest coś jakby się dławił, poczym już później zap. jak wściekły, ale cały czas dymi na niebiesko olejem powiem tak...jak go odpalę pod blokiem to muszę odjechać bo sąsiedzi na mnie krzyczą ze ich potruje.....czy to moze byc wina silnika na dotarciu znaczy, czy to w miarę normalne, czy moze powinienem sprawdzić turbo.
P.s. jestem laikiem proszę o pomoc...
jeszcze jedno kupa oleju jest kanale wylotowym turbiny ale nie wiem czy to z niej czy moze przed remontem mu sie wysypała...mówił gościu też że sprawdzał turbo i powiedzieli ze takie luzy moze miec, z kolei mój mechanik powiedział że luzy na turbo nie sa wskazane jakiekolwiek
z góry dzięki za pomoc
Pozdrawiam michał
Ostatnio zmieniony 06 gru 2012, 14:00 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami!

Awatar użytkownika
stabraf
Administrator
Administrator
Posty: 8478
Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: Kappa 2.0 20v T - po generalce kute tłoki, po szlifie dy

Post autor: stabraf » 06 gru 2012, 14:46

Oleju w wylocie spalin nie powinno być. Ja tak miałem, kopciło niemiłosiernie - turbinę zmieniłem. wypaliło olej z wydechu i jest ekstra ;)

michal 20v turbo
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 3
Rejestracja: 06 gru 2012, 13:26
Imię: michal
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Re: Kappa 2.0 20v T - po generalce kute tłoki, po szlifie dy

Post autor: michal 20v turbo » 06 gru 2012, 14:53

dzięki kolego, ciekawe jak on powinna się zachowywać po remoncie silnika z dobrą turbiną
nigdy nie docierałem auta wiem ze trzeba spokojnie...

Awatar użytkownika
stabraf
Administrator
Administrator
Posty: 8478
Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: Kappa 2.0 20v T - po generalce kute tłoki, po szlifie dy

Post autor: stabraf » 06 gru 2012, 15:05

Powinna zapipipipidalać : lol :

Rafako

Re: Kappa 2.0 20v T - po generalce kute tłoki, po szlifie dy

Post autor: Rafako » 06 gru 2012, 15:30

michal 20v turbo pisze:(...) nigdy nie docierałem auta wiem ze trzeba spokojnie...
michal 20v turbo pisze:(...) Jak jest zimny to kiedy wchodzę powyżej dwóch i pół tysiaca obr. to jest coś jakby się dławił, poczym już później zap. jak wściekły (...)
Czy mi się wydaje, czy sam sobie przeczysz :?: :!: :?: :D : gafa :
Jak będzie taki zimny i zap...jący to z tego "docierania" może Ci nic dobrego nie wyjść ;)
Serdecznie pozdrawiam.

Awatar użytkownika
marceli
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2091
Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
Skype: marcin.kasinski82
Imię: Marcin
Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
Kontakt:

Re: Kappa 2.0 20v T - po generalce kute tłoki, po szlifie dy

Post autor: marceli » 06 gru 2012, 17:00

michał 20v turbo, dwie możliwośći albo taki remont albo turbo.Ale jak piszesz,że taka zasłona dymna to nie jeździj tylko auto na warsztat.
Zobacz najpierw turbo.Jak masz w kanałach olej to masz odpowiedź...
dwa cztery benzyna..ale zjadająca LPG :)
Obrazek
Moja Kappa
Obrazek

stiwi18
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 4
Rejestracja: 19 lis 2012, 16:19
Imię: Łukasz
Lokalizacja: RZeszów

Re: Kappa 2.0 20v T - po generalce kute tłoki, po szlifie dy

Post autor: stiwi18 » 06 gru 2012, 17:58

witam serdecznie ja mam pytanko jakie powinno byc cisnienie na tłokach w takim silniku????

michal 20v turbo
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 3
Rejestracja: 06 gru 2012, 13:26
Imię: michal
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Re: Kappa 2.0 20v T - po generalce kute tłoki, po szlifie dy

Post autor: michal 20v turbo » 07 gru 2012, 15:33

Rafako ...mogłem inaczej to ująć, chodziło mi o to że jak załacza się turbo to ma dziurę i się dławi przez chwilę, a później już daje radę...

jeżdżę autem tak do 3000 max, ale sprawdzić musiałem.
Tak czy siak sprawdzę turbo najpierw...pozdrawiam serdecznie i dzięki

Awatar użytkownika
facio
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 412
Rejestracja: 02 gru 2007, 0:00
Lokalizacja: Wrocław

Re: Kappa 2.0 20v T - po generalce kute tłoki, po szlifie dy

Post autor: facio » 15 gru 2012, 7:15

Turbo puszcza olej nie do silnika tylko do wydechu,i stąd to dymienie.
We Wroclawiu utworzylem mały klub kappy można poznać nas po rejestracjach wszystkie zaczynaja sie DW 222 mam tez duzo czesci lanci... Tel.691-771-549 A teraz do stadka dołączy Thesis 2.4 jtd mojej żonki DW 898

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”