
284mm z Delty Turbo 96r -> Dedra 1.6 16v 98r
Pokaż zdjęcie felgiMariusz91 pisze:Zrobiłem taki zabieg w Themie jedyna różnica to średnica otworów mocujących jarzmo do zwrotnicy, w Turbo jest 12mm w wolnossących 10mm, więc trzeba wykonać małą rzeźbę, ewentualnie przerzucić całą zwrotnicę, ale to jest raczej bezsensu. Mam 15 calowe felgi i zacisk z tarczą faktycznie wchodzi na styk, mam też odważniki przyklejane, a nie nabijane i nie zauważyłem by im ta operacja zaszkodziła.Różnica w hamowaniu... kolosalna, szczególnie że przesiadłem się z dość mocno zajechanego 257...
U mnie zadziałało to na zasadzie plug&play . Zmieniłem tarcze , zaciski i jarzma ( nota bene od ciebie ... ) Z czego pochodziły - nie wiem ( ty powinieneś ! ), wkładałem do Dedry 2,0 16V w miejsce tarcz 257 . Nic nie ruszałem z pompą . Otwory mocujące też były te same .vanisch pisze:Orientujecie się może czy przy takiej wymianie zacisków itd wystarczy przerzucić jarzma z zaciskami i tarcze+klocki, czy muszę wymienić coś jeszcze? Pompy chyba ruszać nie muszę?![]()
284mm z Delty Turbo 96r -> Dedra 1.6 16v 98r
Tamte zaciski pochodziły z Dedry Turboschab pisze:U mnie zadziałało to na zasadzie plug&play . Zmieniłem tarcze , zaciski i jarzma ( nota bene od ciebie ... ) Z czego pochodziły - nie wiem ( ty powinieneś ! ), wkładałem do Dedry 2,0 16V w miejsce tarcz 257 . Nic nie ruszałem z pompą . Otwory mocujące też były te same .vanisch pisze:Orientujecie się może czy przy takiej wymianie zacisków itd wystarczy przerzucić jarzma z zaciskami i tarcze+klocki, czy muszę wymienić coś jeszcze? Pompy chyba ruszać nie muszę?![]()
284mm z Delty Turbo 96r -> Dedra 1.6 16v 98r
Jedno co zauważyłem - to różnicę w zaciskach które wyjąłem , w porównaniu z zaciskami z Dedry 1,8 8V , gdzie też były tarcze 257 .
Felgi mam 15' z naklejanymi ciężarkami i nic się nie dzieje .