Zarażony makaronem (od siedmiu lat w alfie) zlitowałem się i zakupiłem za psie pieniądze (3 tys. zł) to cudo:
>http://moto.allegro.pl/item614262144_la ... tanio.html
Połowę wartości tego auta stanowią dla mnie jego fotele, rewelacyjne! Trzymają jak imadło i są dużo lepsze od tych w mojej alfie 156 2.5V6.
Czeka mnie sporo pracy aby przywrócić ten egzemplarz do stanu godnego marki Lancia.
Proszę o podpowiedź w następujących kwestiach:
1. Auto ma podwyższone i falujące wolne obroty na poziomie 2000. Silnik krokowy wymieniał poprzedni własciciel ale to nic nie pomogło. Była też ponoć czyszczona przepustnica. Czy w takim razie należy skalibrować (zaprogramować) przepustnicę? Czy to można zrobic tylko z uzyciem egzaminera w ASO?
2. Po przekręceniu kluczyka w stacyjce czasem dość długo świeci się kontrolka wtrysku i nie zezwala na rozruch silnika? Czasem gaśnie szybko a czasem po ok. 5 sek. A co chodzi? Padają wtryskiwacze czy co?
3. Jakiej marki wahacze przednie polecacie?
To na razie tyle

Pozdrawiam