Re: 500 KM w "osobówce"

Znalazłeś, widziałeś lub wiesz gdzie stoi jakaś Lancia, zdezelowana, na szrocie czy gdzieś w stodole... podziel się z nami tą informacją.
Znasz jakąś ciekawą stronę internetową poświęconą Lancii? Podziel się z nami dodając tutaj jej adres!
Tylko odnośniki dotyczące Lancii lub blisko z nią spokrewnione.
W dziale nie zamieszczamy linków do ogłoszeń, które za jakiś czas stracą ważność!
Awatar użytkownika
fragless
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 280
Rejestracja: 11 kwie 2007, 0:00
Lokalizacja: OLSZTYN

500 KM w "osobówce"

Post autor: fragless » 15 sty 2008, 9:30

Co powiecie na to.
LYBRA 1,9jtd LX OLSZTYN

Awatar użytkownika
tomek
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 6852
Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
Imię: Tomek
Lokalizacja: Brodnica
Kontakt:

Re: 500 KM w "osobówce"

Post autor: tomek » 15 sty 2008, 9:39

"fragless" pisze:Co powiecie na to.
Ja jezdzilem tym:
CL 63 AMG
2 miesiace temu bylem ze znajomym odebrac takie cudo w Kaliszu - piekne cacko!
http://www.otodiyari.com/files/Mercedes ... _560PX.jpg[/img]
http://www.autogaleria.pl/fotografie/me ... 006_01.jpg[/img]
Tomek
Obrazek
Obrazek- tyle palił mój Passat do 194 tys. - przestałem uzupełniać tankowania :(

Awatar użytkownika
fragless
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 280
Rejestracja: 11 kwie 2007, 0:00
Lokalizacja: OLSZTYN

500 KM w "osobówce"

Post autor: fragless » 15 sty 2008, 9:49

Bardziej mi biega o silnik. Disel.
LYBRA 1,9jtd LX OLSZTYN

Awatar użytkownika
dunin
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1273
Rejestracja: 27 lis 2006, 0:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

500 KM w "osobówce"

Post autor: dunin » 15 sty 2008, 9:50

CL63AMG tak! audi NIE!
jest: Y10T [ było: A112, 7 x Y10, 2 x Y ][ tel. 574-797-629 ]
Obrazek

Awatar użytkownika
Jarek_Jarecki
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2032
Rejestracja: 19 wrz 2007, 0:00
Imię: Jarek
Lokalizacja: Świdnica/Legnica
Kontakt:

500 KM w "osobówce"

Post autor: Jarek_Jarecki » 15 sty 2008, 10:02

w sumie powiem ci ze wole BMW M5 (E-60) które ma 507 KM pod maska, które emituje silnik benzynowy wolnossący niż turbodoładowany diesel.....rzecz gustu
Tel: 537 207 252
https://www.facebook.com/noladnekwiatkizarow

BYŁO: Fiat 126p, Fiat UNO, Lancia Lybra, BMW E36 coupe, Renault Scenic, Mazda 626 GD, Ford Escort MK6, Opel Omega Caravan, Fiat Seicento, ALFA ROMEO 146 , Ford Escort MK7, BMW E36 Coupe

JEST:Opel VECTRA C Caravan Z19DTH oraz Peugeot 308 II 2018 SW
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Marcin_D
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3319
Rejestracja: 21 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Radom woj. mazowieckie

500 KM w "osobówce"

Post autor: Marcin_D » 15 sty 2008, 11:02

Auto fajne, nie mozna powiedzieć żę jest złe i silnik na CR też będzie chyba chodził ładnie, a nie jak TDI - chociaż osobiście wolał bym ładne Lamborghini Diablo albo Mercielago, no ostatecznie Gallardo. :)
Zauważcie że Audi/VW wchodzi w CommonRail - a taki był niedobry, ich pompowtryskiwacze były najlepsze na świecie. Tak to jest z niemieckimi firmami, wymyślą coś co jest dobre (tylko wrażenia z jazdy są jak ciągnikiem, a praca silnika TDI to "piekny dzwięk" :twisted: ) i uważają że jest najlepsze, a potem nagle się okazuje żę jednak jest kicha, bo ludzie chcą komfortu, a nie grzechotu.
Lancia i jeszcze raz Lancia

Lancia Kappa 2,4 20V LX Bi-Power

Awatar użytkownika
Dudi
Członek Zarządu LKP
Członek Zarządu LKP
Posty: 12273
Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

500 KM w "osobówce"

Post autor: Dudi » 15 sty 2008, 12:02

"Marcin_D" pisze:Auto fajne, nie mozna powiedzieć żę jest złe i silnik na CR też będzie chyba chodził ładnie, a nie jak TDI - chociaż osobiście wolał bym ładne Lamborghini Diablo albo Mercielago, no ostatecznie Gallardo. :)
Zauważcie że Audi/VW wchodzi w CommonRail - a taki był niedobry, ich pompowtryskiwacze były najlepsze na świecie. Tak to jest z niemieckimi firmami, wymyślą coś co jest dobre (tylko wrażenia z jazdy są jak ciągnikiem, a praca silnika TDI to "piekny dzwięk" :twisted: ) i uważają że jest najlepsze, a potem nagle się okazuje żę jednak jest kicha, bo ludzie chcą komfortu, a nie grzechotu.
Z tymi pompowtryskiwaczami nie do końca jest tak jak piszesz. Śmiem twierdzić, że VW nadal by się przy nich upierał, ale powód przejścia na CR jest trochę inny. Już wiadomo, że diesle z pompowtryskiwaczami, szczególnie o dużych pojemnościach nie będą w stanie spełnić wyśrubowanych norm czystości spalin, w szczegolności dotyczących emisji CO2.
Dudi
Fiat Brava 80 16v SX / Alfa Romeo 156 2.0 16v Selespeed / Lancia Lybra SW 1.9 JTD 115 LX Verde Olimpia
Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170KM Distinctive
Fiat Fullback 2.4 MJ LuxNAV 180KM
Nysa Towos 522 '86 (do poprawek) / YAMAHA YZF-R6 (eeeeeeeRRRRRRrrrrr sześć)
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Marcin_D
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3319
Rejestracja: 21 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Radom woj. mazowieckie

500 KM w "osobówce"

Post autor: Marcin_D » 15 sty 2008, 12:46

"Dudi" pisze:
"Marcin_D" pisze:Auto fajne, nie mozna powiedzieć żę jest złe i silnik na CR też będzie chyba chodził ładnie, a nie jak TDI - chociaż osobiście wolał bym ładne Lamborghini Diablo albo Mercielago, no ostatecznie Gallardo. :)
Zauważcie że Audi/VW wchodzi w CommonRail - a taki był niedobry, ich pompowtryskiwacze były najlepsze na świecie. Tak to jest z niemieckimi firmami, wymyślą coś co jest dobre (tylko wrażenia z jazdy są jak ciągnikiem, a praca silnika TDI to "piekny dzwięk" :twisted: ) i uważają że jest najlepsze, a potem nagle się okazuje żę jednak jest kicha, bo ludzie chcą komfortu, a nie grzechotu.
Z tymi pompowtryskiwaczami nie do końca jest tak jak piszesz. Śmiem twierdzić, że VW nadal by się przy nich upierał, ale powód przejścia na CR jest trochę inny. Już wiadomo, że diesle z pompowtryskiwaczami, szczególnie o dużych pojemnościach nie będą w stanie spełnić wyśrubowanych norm czystości spalin, w szczegolności dotyczących emisji CO2.
No mnie dokładnie o to chodzi, ale jakośc pracy silnika na pompowtryskach też miała swoje do powiedzenia (czytałem gdzieś, że klienci zaczeli narzekać na jakośc pacy silników). Właśnie te normy zabiły im najwiekszego ćwieka, bo myśleli że ich patent da sobie radę, a tu się okazało żę nie ma takiej możliwości.
Lancia i jeszcze raz Lancia

Lancia Kappa 2,4 20V LX Bi-Power

Awatar użytkownika
Tasman
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 103
Rejestracja: 07 kwie 2007, 0:00
Lokalizacja: Ustka

500 KM w "osobówce"

Post autor: Tasman » 15 sty 2008, 18:01

Dla mine to autko jest piękne.Po za tym słyszałem że audi złamało niepisaną umowę z bmw i vw , że będą wypuszczali autka z ograniczeniem do 250 km/h. Audi tym modelem zerwała to.I jest dym .Trzeba przyznać , że "władca pieścieni" (0000 ) to komfort i solidność . Dlatego ceny w porównaniu do vw są wyższe.Nie wszstko co niemieckie jest złe.

Awatar użytkownika
Taz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4095
Rejestracja: 03 kwie 2007, 0:00
Imię: Irek
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

500 KM w "osobówce"

Post autor: Taz » 15 sty 2008, 20:29

jak Audi mogło cokolwiek zerwać z VW, skoro do jedne i ten sam koncern?
'12 Lancia Voyager 3,6
'03 Mercedes CLK 55 AMG
'06 Yamaha R6 RJ11 track only
'07 Fiat Sedici 1.6 4x4
...i służbowa '21 Skoda Octavia 1,5 150KM DSG

Awatar użytkownika
Tasman
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 103
Rejestracja: 07 kwie 2007, 0:00
Lokalizacja: Ustka

500 KM w "osobówce"

Post autor: Tasman » 16 sty 2008, 9:55

Tak powiadali fachowcy z top gear.

Awatar użytkownika
grzole
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6821
Rejestracja: 29 wrz 2005, 0:00
Skype: grzole
Lokalizacja: Warszawa

500 KM w "osobówce"

Post autor: grzole » 16 sty 2008, 13:25

"Tasman" pisze:Tak powiadali fachowcy z top gear.
Dla nich Thema ulegała autoutylizacji poprzez przeistoczenie się w kupkę rdzy. Na dowód tego pokazał Jerremy C. wiadro z kilkoma zardzewiałymi elementami i kilka garści sypkiej rdzy.
2x Kappa LS 2.0 20v '95 & '98 + Thema 2.0 ie 8v '89 + Punto Evo 1.4 MyLife '11
tel. 501-122-517

Awatar użytkownika
maciej_ignys
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2070
Rejestracja: 08 lip 2007, 0:00
Skype: ohydek
Lokalizacja: Leszno

500 KM w "osobówce"

Post autor: maciej_ignys » 17 sty 2008, 11:16

"Tasman" pisze:Dla mine to autko jest piękne.Po za tym słyszałem że audi złamało niepisaną umowę z bmw i vw , że będą wypuszczali autka z ograniczeniem do 250 km/h. Audi tym modelem zerwała to.I jest dym .Trzeba przyznać , że "władca pieścieni" (0000 ) to komfort i solidność . Dlatego ceny w porównaniu do vw są wyższe.Nie wszstko co niemieckie jest złe.
No nie jest,ale irytujace jest przekonanie o własnej doskonałości.
Byłem w paźdźierniku na akcji serwisowej w Audi to wymienili mi 11 elementów, między innymi poduszkę powietrzną kierowcy, czujnik poziomujący zawieszenie pneumatyczne i system MMI z ekranem.
Za części musiałbym normalnie zapłacić jakieś 60 000 zł :!:

O penis tu chodzi ? :?

Awatar użytkownika
grzole
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6821
Rejestracja: 29 wrz 2005, 0:00
Skype: grzole
Lokalizacja: Warszawa

500 KM w "osobówce"

Post autor: grzole » 17 sty 2008, 13:48

"maciej_ignys" pisze: Byłem w paźdźierniku na akcji serwisowej w Audi to wymienili mi 11 elementów, między innymi poduszkę powietrzną kierowcy, czujnik poziomujący zawieszenie pneumatyczne i system MMI z ekranem.
Za części musiałbym normalnie zapłacić jakieś 60 000 zł :!:

O penis tu chodzi ? :?
Nie ważna jest goła prawda, ważne jest zatrudniać dobre agencje PR! Pamiętam, że w cenie Poloneza 30% stanowiło rezerwę na naprawy gwarancyjne i wymiany aut. Ciekawe jaki % w cenie AutoUniona stanowią koszty akcji serwisowych, napraw gwarancyjnych itp. bo w tego co piszesz Macieju to podejrzewam, że porównywalne.
2x Kappa LS 2.0 20v '95 & '98 + Thema 2.0 ie 8v '89 + Punto Evo 1.4 MyLife '11
tel. 501-122-517

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Znalezione & Linkownia :::”