Re: 500 KM w "osobówce"
- tomek
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 6852
- Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Brodnica
- Kontakt:
Re: 500 KM w "osobówce"
Ja jezdzilem tym:"fragless" pisze:Co powiecie na to.
CL 63 AMG
2 miesiace temu bylem ze znajomym odebrac takie cudo w Kaliszu - piekne cacko!
http://www.otodiyari.com/files/Mercedes ... _560PX.jpg[/img]
http://www.autogaleria.pl/fotografie/me ... 006_01.jpg[/img]
500 KM w "osobówce"
CL63AMG tak! audi NIE!
jest: Y10T [ było: A112, 7 x Y10, 2 x Y ][ tel. 574-797-629 ]


- Jarek_Jarecki
- Klubowicz
- Posty: 2032
- Rejestracja: 19 wrz 2007, 0:00
- Imię: Jarek
- Lokalizacja: Świdnica/Legnica
- Kontakt:
500 KM w "osobówce"
w sumie powiem ci ze wole BMW M5 (E-60) które ma 507 KM pod maska, które emituje silnik benzynowy wolnossący niż turbodoładowany diesel.....rzecz gustu
Tel: 537 207 252
https://www.facebook.com/noladnekwiatkizarow
BYŁO: Fiat 126p, Fiat UNO, Lancia Lybra, BMW E36 coupe, Renault Scenic, Mazda 626 GD, Ford Escort MK6, Opel Omega Caravan, Fiat Seicento, ALFA ROMEO 146 , Ford Escort MK7, BMW E36 Coupe
JEST:Opel VECTRA C Caravan Z19DTH oraz Peugeot 308 II 2018 SW


https://www.facebook.com/noladnekwiatkizarow
BYŁO: Fiat 126p, Fiat UNO, Lancia Lybra, BMW E36 coupe, Renault Scenic, Mazda 626 GD, Ford Escort MK6, Opel Omega Caravan, Fiat Seicento, ALFA ROMEO 146 , Ford Escort MK7, BMW E36 Coupe
JEST:Opel VECTRA C Caravan Z19DTH oraz Peugeot 308 II 2018 SW


500 KM w "osobówce"
Auto fajne, nie mozna powiedzieć żę jest złe i silnik na CR też będzie chyba chodził ładnie, a nie jak TDI - chociaż osobiście wolał bym ładne Lamborghini Diablo albo Mercielago, no ostatecznie Gallardo.
Zauważcie że Audi/VW wchodzi w CommonRail - a taki był niedobry, ich pompowtryskiwacze były najlepsze na świecie. Tak to jest z niemieckimi firmami, wymyślą coś co jest dobre (tylko wrażenia z jazdy są jak ciągnikiem, a praca silnika TDI to "piekny dzwięk"
) i uważają że jest najlepsze, a potem nagle się okazuje żę jednak jest kicha, bo ludzie chcą komfortu, a nie grzechotu.

Zauważcie że Audi/VW wchodzi w CommonRail - a taki był niedobry, ich pompowtryskiwacze były najlepsze na świecie. Tak to jest z niemieckimi firmami, wymyślą coś co jest dobre (tylko wrażenia z jazdy są jak ciągnikiem, a praca silnika TDI to "piekny dzwięk"

Lancia i jeszcze raz Lancia
Lancia Kappa 2,4 20V LX Bi-Power
Lancia Kappa 2,4 20V LX Bi-Power
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12273
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
500 KM w "osobówce"
Z tymi pompowtryskiwaczami nie do końca jest tak jak piszesz. Śmiem twierdzić, że VW nadal by się przy nich upierał, ale powód przejścia na CR jest trochę inny. Już wiadomo, że diesle z pompowtryskiwaczami, szczególnie o dużych pojemnościach nie będą w stanie spełnić wyśrubowanych norm czystości spalin, w szczegolności dotyczących emisji CO2."Marcin_D" pisze:Auto fajne, nie mozna powiedzieć żę jest złe i silnik na CR też będzie chyba chodził ładnie, a nie jak TDI - chociaż osobiście wolał bym ładne Lamborghini Diablo albo Mercielago, no ostatecznie Gallardo.![]()
Zauważcie że Audi/VW wchodzi w CommonRail - a taki był niedobry, ich pompowtryskiwacze były najlepsze na świecie. Tak to jest z niemieckimi firmami, wymyślą coś co jest dobre (tylko wrażenia z jazdy są jak ciągnikiem, a praca silnika TDI to "piekny dzwięk") i uważają że jest najlepsze, a potem nagle się okazuje żę jednak jest kicha, bo ludzie chcą komfortu, a nie grzechotu.
500 KM w "osobówce"
No mnie dokładnie o to chodzi, ale jakośc pracy silnika na pompowtryskach też miała swoje do powiedzenia (czytałem gdzieś, że klienci zaczeli narzekać na jakośc pacy silników). Właśnie te normy zabiły im najwiekszego ćwieka, bo myśleli że ich patent da sobie radę, a tu się okazało żę nie ma takiej możliwości."Dudi" pisze:Z tymi pompowtryskiwaczami nie do końca jest tak jak piszesz. Śmiem twierdzić, że VW nadal by się przy nich upierał, ale powód przejścia na CR jest trochę inny. Już wiadomo, że diesle z pompowtryskiwaczami, szczególnie o dużych pojemnościach nie będą w stanie spełnić wyśrubowanych norm czystości spalin, w szczegolności dotyczących emisji CO2."Marcin_D" pisze:Auto fajne, nie mozna powiedzieć żę jest złe i silnik na CR też będzie chyba chodził ładnie, a nie jak TDI - chociaż osobiście wolał bym ładne Lamborghini Diablo albo Mercielago, no ostatecznie Gallardo.![]()
Zauważcie że Audi/VW wchodzi w CommonRail - a taki był niedobry, ich pompowtryskiwacze były najlepsze na świecie. Tak to jest z niemieckimi firmami, wymyślą coś co jest dobre (tylko wrażenia z jazdy są jak ciągnikiem, a praca silnika TDI to "piekny dzwięk") i uważają że jest najlepsze, a potem nagle się okazuje żę jednak jest kicha, bo ludzie chcą komfortu, a nie grzechotu.
Lancia i jeszcze raz Lancia
Lancia Kappa 2,4 20V LX Bi-Power
Lancia Kappa 2,4 20V LX Bi-Power
500 KM w "osobówce"
Dla mine to autko jest piękne.Po za tym słyszałem że audi złamało niepisaną umowę z bmw i vw , że będą wypuszczali autka z ograniczeniem do 250 km/h. Audi tym modelem zerwała to.I jest dym .Trzeba przyznać , że "władca pieścieni" (0000 ) to komfort i solidność . Dlatego ceny w porównaniu do vw są wyższe.Nie wszstko co niemieckie jest złe.
- Taz
- Klubowicz
- Posty: 4095
- Rejestracja: 03 kwie 2007, 0:00
- Imię: Irek
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
500 KM w "osobówce"
jak Audi mogło cokolwiek zerwać z VW, skoro do jedne i ten sam koncern?
'12 Lancia Voyager 3,6
'03 Mercedes CLK 55 AMG
'06 Yamaha R6 RJ11 track only
'07 Fiat Sedici 1.6 4x4
...i służbowa '21 Skoda Octavia 1,5 150KM DSG
'03 Mercedes CLK 55 AMG
'06 Yamaha R6 RJ11 track only
'07 Fiat Sedici 1.6 4x4
...i służbowa '21 Skoda Octavia 1,5 150KM DSG
500 KM w "osobówce"
Tak powiadali fachowcy z top gear.
500 KM w "osobówce"
Dla nich Thema ulegała autoutylizacji poprzez przeistoczenie się w kupkę rdzy. Na dowód tego pokazał Jerremy C. wiadro z kilkoma zardzewiałymi elementami i kilka garści sypkiej rdzy."Tasman" pisze:Tak powiadali fachowcy z top gear.
2x Kappa LS 2.0 20v '95 & '98 + Thema 2.0 ie 8v '89 + Punto Evo 1.4 MyLife '11
tel. 501-122-517
tel. 501-122-517
- maciej_ignys
- Klubowicz
- Posty: 2070
- Rejestracja: 08 lip 2007, 0:00
- Skype: ohydek
- Lokalizacja: Leszno
500 KM w "osobówce"
No nie jest,ale irytujace jest przekonanie o własnej doskonałości."Tasman" pisze:Dla mine to autko jest piękne.Po za tym słyszałem że audi złamało niepisaną umowę z bmw i vw , że będą wypuszczali autka z ograniczeniem do 250 km/h. Audi tym modelem zerwała to.I jest dym .Trzeba przyznać , że "władca pieścieni" (0000 ) to komfort i solidność . Dlatego ceny w porównaniu do vw są wyższe.Nie wszstko co niemieckie jest złe.
Byłem w paźdźierniku na akcji serwisowej w Audi to wymienili mi 11 elementów, między innymi poduszkę powietrzną kierowcy, czujnik poziomujący zawieszenie pneumatyczne i system MMI z ekranem.
Za części musiałbym normalnie zapłacić jakieś 60 000 zł

O penis tu chodzi ?

500 KM w "osobówce"
Nie ważna jest goła prawda, ważne jest zatrudniać dobre agencje PR! Pamiętam, że w cenie Poloneza 30% stanowiło rezerwę na naprawy gwarancyjne i wymiany aut. Ciekawe jaki % w cenie AutoUniona stanowią koszty akcji serwisowych, napraw gwarancyjnych itp. bo w tego co piszesz Macieju to podejrzewam, że porównywalne."maciej_ignys" pisze: Byłem w paźdźierniku na akcji serwisowej w Audi to wymienili mi 11 elementów, między innymi poduszkę powietrzną kierowcy, czujnik poziomujący zawieszenie pneumatyczne i system MMI z ekranem.
Za części musiałbym normalnie zapłacić jakieś 60 000 zł![]()
O penis tu chodzi ?
2x Kappa LS 2.0 20v '95 & '98 + Thema 2.0 ie 8v '89 + Punto Evo 1.4 MyLife '11
tel. 501-122-517
tel. 501-122-517