CZE...
Sądzę że aby wbić LPG w dowód rejestracyjny oraz aby na późniejszych przeglądach rejestracyjnych nie mieć problemów musisz założyć to co jest niezbędne do instalki II-generacji, czyli: komputer do sterowania LPG (on między innymi wyłącza wtryski, przełącza z Pb na LPG ... może wyłączać pompę paliwa jak jeździsz na LPG aby zbędnie nie chodziła...) oraz emulator sondy Lambda i stosowne zawory/zawór przy parowniku.
Ten komputer oraz emulator sondy lambda jako że jest widoczny w komorze silnika "mówi" diagnoście że do silnika z wtryskiem masz założoną "odpowiednią" instalację. Napisałem w
""(cudzysłowie) bo to głównie diagności mniej więcej wiedzą co do jakiego auta/silnika ma być.
Nie piszę o podstawowych sprawach jakimi są zbiornik i zawór na zbiorniku ... bo tam diagnosta nie zagląda ...
no chyba że jest nawiedzony JONASZ... parownik też rozumie się samo przez się ...
No i rzecz najważniejsza ...ktoś musi ci BLOS-a wyregulować ...a z własnego doświadczenia wiem że instalatorzy LPG są ... JONASZAMI... nie do końca douczonymi i chcącymi dalej się kształcić ... oni to tylko wstawić jak im powiedziano/nauczono na kursie i już... klient niech się martwi.
Parownik do BLOS-a zdecydowanie o większej wydajności... klapę p.wybuchową też możesz założyć na wszelki wypadek ale roztocz ją maksymalnie aby światło przelotu było jak najmniej zawężone
Tyle dalszego ciągu uwag...
Pozdro...
Lewutek