Delta II - zegary GT LS / HF LS a LE.

Awatar użytkownika
Bichoń
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4644
Rejestracja: 09 sie 2007, 0:00
Imię: Bartek
Lokalizacja: Wieliczka / Kraków

Delta II - zegary GT LS / HF LS a LE.

Post autor: Bichoń » 29 wrz 2014, 13:07

Jak to mawiał klasyk, jedyne takie zobacz :-D
DSCF1386 (Medium).jpg
DSCF1385 (Medium).jpg
DSCF1384 (Medium).jpg
DSCF1381 (Medium).jpg
Są to zegary z wersji GT LS i HF LS (powtarzam za instrukcją) - z woltomierzem, temperaturą oleju, zegarkiem i check panelem. Niemalże plug&play można zamienić zegary z wersji LE (z check panelem) - one również są dzielone i po rozkręceniu tylnej ścianki po prostu wymienia się prawą stronę, folia ze ścieżkami jest na to przygotowana. Nie wiem jak to wygląda w innych wersjach, bez check panelu.
Woltomierz będzie działał bez problemu, natomiast wskaźnik temperatury oleju - tylko w wersjach, gdzie jest odpowiedni czujnik. Można "ukraść" sygnał ze wskaźnika temperatury wody i podpiąć do temperatury oleju, jak ktoś chce mieć jakieś wskazanie :-)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 02 paź 2014, 23:38 przez stabraf, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Przeniosłem z działu Sprzedam i wyedytowałem niepotrzebne ;)

Awatar użytkownika
Rapeek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 557
Rejestracja: 14 lip 2012, 10:37
Imię: Jacek
Lokalizacja: mazowieckie

Re: [S] Delta II - zegary GT LS / HF LS

Post autor: Rapeek » 02 paź 2014, 22:09

Nie wiem czy wiecie że "check panel" nie będzie działać jeśli nie było go fabrycznie w samochodzie, kable i wtyczki w instalacji do niego są, ale nie ma modułu sterującego w skrzynce bezpieczników i sama skrzynka jest inna tzn. nie ma wyprowadzonych pinów do podłączenia tego modułu.
Lancia Delta HPE 2.0 16v
Lancia Kappa 2.0 20vT
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6

wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4705
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Kontakt:

Re: [S] Delta II - zegary GT LS / HF LS

Post autor: Tomzik » 02 paź 2014, 22:17

Hehe, troszkę za późno przeczytałem ;)

Przerabiałeś ten temat?
Są: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Delta 2,0 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

Awatar użytkownika
Rapeek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 557
Rejestracja: 14 lip 2012, 10:37
Imię: Jacek
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Delta II - zegary GT LS / HF LS a LE.

Post autor: Rapeek » 02 paź 2014, 23:53

Jutro wrzucę zdjęcia jakie są różnice.
Lancia Delta HPE 2.0 16v
Lancia Kappa 2.0 20vT
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6

wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX

Awatar użytkownika
Rapeek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 557
Rejestracja: 14 lip 2012, 10:37
Imię: Jacek
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Delta II - zegary GT LS / HF LS a LE.

Post autor: Rapeek » 07 paź 2014, 23:32

Więc tak;


Kontrolki od poziomu oleju i płynów nie będą działać, trzeba by zamontować czujniki.

Trzeba jeszcze wymienić włącznik stopu na 3-pinowy.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Lancia Delta HPE 2.0 16v
Lancia Kappa 2.0 20vT
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6

wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX

Awatar użytkownika
Wilkin
Prezes Lancia Klub Polska
Prezes Lancia Klub Polska
Posty: 5284
Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Re: Delta II - zegary GT LS / HF LS a LE.

Post autor: Wilkin » 07 paź 2014, 23:57

No proszę
a mówili że się nie da ;)
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza ;)

Awatar użytkownika
vanisch
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5538
Rejestracja: 04 sie 2006, 0:00
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Tarnów

Re: Delta II - zegary GT LS / HF LS a LE.

Post autor: vanisch » 08 paź 2014, 8:36

Gdyby ktoś potrzebował mam jedną czy 2 skrzynki bezpieczników do Delty z checkiem ;)
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v, Delta 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
Jest:
Vectra + BMW + HPE 1.8 VVT

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4705
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Kontakt:

Re: Delta II - zegary GT LS / HF LS a LE.

Post autor: Tomzik » 04 wrz 2018, 23:23

Hie hie hie - to ja odkopię trupa :)

Bichoń - po kilku latach zamontowałem Twój check panel :) Była okazja, bo sfajczył mi się prędkościomierz i kupiłem inne zegary od GT.

Postanowiłem zamontować Twój panel, do tego musiałem wywiercić w szybce dodatkową dziurkę na przycisk check panela. Niestety - panel jest martwy (wszystko inne oczywiście śmiga).

I teraz tak - w aucie miałem wyprowadzone kable z 2 białymi wtyczkami, niestety do tej niebieskiej nic nie mam. Jak to było podłączane? Mam jedynie puste ścieżki na tej elastycznej płytce poprowadzone w głąb obudowy.

A ten moduł sterujący o którym mowa wyżej to gdzie się znajduje dokładnie? I czy ktoś ma na zbyciu za grosze, najlepiej z okablowaniem ;) ?
Są: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Delta 2,0 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

Awatar użytkownika
Bichoń
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4644
Rejestracja: 09 sie 2007, 0:00
Imię: Bartek
Lokalizacja: Wieliczka / Kraków

Re: Delta II - zegary GT LS / HF LS a LE.

Post autor: Bichoń » 05 wrz 2018, 6:29

Ojej, naprawdę stara historia. Patrzyłeś na swoją skrzynkę z bezpiecznikami, czy masz wersję przeznaczoną do tych zegarów czy też bez tego specjalnego modułu?

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4705
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Kontakt:

Re: Delta II - zegary GT LS / HF LS a LE.

Post autor: Tomzik » 05 wrz 2018, 8:18

Jeszcze nie. Ale zapewne będę musiał się w taką zaopatrzyć. Nawet namierzyłem taką od razu z modułem.

Pytanie jeszcze co z tym niebieskim złączem na Twoim panelu, bo niestety nie mam takiego w samochodzie. Białe były.

No i pytanie czy w ogóle przy bezpiecznikach są poprowadzone kable do tego modułu, z tego co widzę, potrzeba 3 białych wtyczek.
Są: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Delta 2,0 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

Awatar użytkownika
MaciekTTT
Członek Zarządu LKP
Członek Zarządu LKP
Posty: 953
Rejestracja: 26 gru 2010, 23:43
Imię: Maciej
Lokalizacja: Gliwice

Re: Delta II - zegary GT LS / HF LS a LE.

Post autor: MaciekTTT » 05 wrz 2018, 8:28

Tomzik, zobacz najpierw skrzynkę, bo nie zdziwiłbym się jak masz dużą skrzynkę pod check panel. Włosi w tamtych czasach wkładali cała wiązkę praktycznie. Ja w Tipo miałem już dużą skrzynkę + wiązkę i wystarczyło podpiąć, do tego wiązka do lusterek el. itd.,
Dzidziuś

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4705
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Kontakt:

Re: Delta II - zegary GT LS / HF LS a LE.

Post autor: Tomzik » 05 wrz 2018, 20:26

No i niestety moja skrzynka nie jest przygotowana pod check'a :(
WP_20180905_19_43_42_Pro.jpg
Ale wtyczki do niego chyba są wyprowadzone (płaskie, jednorzędowe białe 11, 6 i 4 pinowa).

Znalazłem na sprzedaż skrzynkę z wetkniętym modułem, ale pisze, że do Dedry 1600 i 1800, Eper nie znajduje takiego numeru :(

Nada się?
a7697cd5420aa12ed445cc1dec3a.jpg
221bde8f43b29a3c4eb18b95e5ed.jpg
9a27e4e343e48aaca4cca31a500f.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Są: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Delta 2,0 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

Awatar użytkownika
MaciekTTT
Członek Zarządu LKP
Członek Zarządu LKP
Posty: 953
Rejestracja: 26 gru 2010, 23:43
Imię: Maciej
Lokalizacja: Gliwice

Re: Delta II - zegary GT LS / HF LS a LE.

Post autor: MaciekTTT » 05 wrz 2018, 22:02

Chcesz to Ci za darmo wyślę skrzynkę . Odezwij się w razie czego na pw

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka

Dzidziuś

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4705
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Kontakt:

Re: Delta II - zegary GT LS / HF LS a LE.

Post autor: Tomzik » 06 wrz 2018, 23:24

No dobra Panowie - a co z tym niebieskim złączem w check panelu? Nie znalazłem żadnej wtyczki w samochodzie, jedynie 2 białe płaskie.
Są: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Delta 2,0 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4705
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Kontakt:

Re: Delta II - zegary GT LS / HF LS a LE.

Post autor: Tomzik » 12 paź 2018, 21:15

Halo, halo - czy jest tu kto jeszcze?

Ponawiam pytanie o niebieskim złączu na check panelu (widoczne na 2. foto w tym temacie). Co tam się podłącza? W moim aucie brakuje pasującego złącza niestety.

Są pozostałe 2, również wszystkie 3 pasujące do modułu namierzyłem przy skrzynce bezpieczników.

Ciekawi mnie jeszcze w jaki sposób działa sprawdzanie poziomu płynów.

Patrzę w Epera i przy zbiorniczku płynu chłodzącego nie widzę żadnego kabelka ani nawet żadnych wariantów zbiorniczka:
Bez tytułu.jpg
Gdzie wobec tego szukać ewentualnych kabelków do sprawdzania poziomu?

Przy zbiorniczku płynu spryskiwaczy z kolei widać czujnik z wyprowadzoną wtyczką i wygląda mi na to, że moje auto ma tą opcję wg Epera (mam nr 2 na czarno a nie na szaro) - ale to chyba ewentualnie można sprawdzić...
Bez tytułu2.jpg
No i pytanie co z poziomem oleju - czy sygnał jest brany z czujnika temperatury czy skądś indziej?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Są: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Delta 2,0 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

ODPOWIEDZ

Wróć do „Instalacja elektryczna”