Delta II - zegary GT LS / HF LS a LE.
Delta II - zegary GT LS / HF LS a LE.
Jak to mawiał klasyk, jedyne takie zobacz
Woltomierz będzie działał bez problemu, natomiast wskaźnik temperatury oleju - tylko w wersjach, gdzie jest odpowiedni czujnik. Można "ukraść" sygnał ze wskaźnika temperatury wody i podpiąć do temperatury oleju, jak ktoś chce mieć jakieś wskazanie
Są to zegary z wersji GT LS i HF LS (powtarzam za instrukcją) - z woltomierzem, temperaturą oleju, zegarkiem i check panelem. Niemalże plug&play można zamienić zegary z wersji LE (z check panelem) - one również są dzielone i po rozkręceniu tylnej ścianki po prostu wymienia się prawą stronę, folia ze ścieżkami jest na to przygotowana. Nie wiem jak to wygląda w innych wersjach, bez check panelu.Woltomierz będzie działał bez problemu, natomiast wskaźnik temperatury oleju - tylko w wersjach, gdzie jest odpowiedni czujnik. Można "ukraść" sygnał ze wskaźnika temperatury wody i podpiąć do temperatury oleju, jak ktoś chce mieć jakieś wskazanie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 02 paź 2014, 23:38 przez stabraf, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Przeniosłem z działu Sprzedam i wyedytowałem niepotrzebne ;)
Powód: Przeniosłem z działu Sprzedam i wyedytowałem niepotrzebne ;)
Lybra 2.0 comfotronic czarna
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
- Rapeek
- Forumowicz/ka
- Posty: 561
- Rejestracja: 14 lip 2012, 10:37
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: mazowieckie
Re: [S] Delta II - zegary GT LS / HF LS
Nie wiem czy wiecie że "check panel" nie będzie działać jeśli nie było go fabrycznie w samochodzie, kable i wtyczki w instalacji do niego są, ale nie ma modułu sterującego w skrzynce bezpieczników i sama skrzynka jest inna tzn. nie ma wyprowadzonych pinów do podłączenia tego modułu.
Lancia Delta HPE 2.0 16v
Lancia Kappa 2.0 20vT[/color]
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6
wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX
Lancia Kappa 2.0 20vT[/color]
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6
wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5397
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: [S] Delta II - zegary GT LS / HF LS
Hehe, troszkę za późno przeczytałem
Przerabiałeś ten temat?
Przerabiałeś ten temat?
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
- Rapeek
- Forumowicz/ka
- Posty: 561
- Rejestracja: 14 lip 2012, 10:37
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: mazowieckie
Re: Delta II - zegary GT LS / HF LS a LE.
Jutro wrzucę zdjęcia jakie są różnice.
Lancia Delta HPE 2.0 16v
Lancia Kappa 2.0 20vT[/color]
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6
wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX
Lancia Kappa 2.0 20vT[/color]
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6
wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX
- Rapeek
- Forumowicz/ka
- Posty: 561
- Rejestracja: 14 lip 2012, 10:37
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: mazowieckie
Re: Delta II - zegary GT LS / HF LS a LE.
Więc tak;
Kontrolki od poziomu oleju i płynów nie będą działać, trzeba by zamontować czujniki.
Trzeba jeszcze wymienić włącznik stopu na 3-pinowy.
Kontrolki od poziomu oleju i płynów nie będą działać, trzeba by zamontować czujniki.
Trzeba jeszcze wymienić włącznik stopu na 3-pinowy.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Lancia Delta HPE 2.0 16v
Lancia Kappa 2.0 20vT[/color]
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6
wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX
Lancia Kappa 2.0 20vT[/color]
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6
wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX
- Wilkin
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 5284
- Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Delta II - zegary GT LS / HF LS a LE.
No proszę
a mówili że się nie da
a mówili że się nie da
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
Re: Delta II - zegary GT LS / HF LS a LE.
Gdyby ktoś potrzebował mam jedną czy 2 skrzynki bezpieczników do Delty z checkiem
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5397
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Delta II - zegary GT LS / HF LS a LE.
Hie hie hie - to ja odkopię trupa
Bichoń - po kilku latach zamontowałem Twój check panel Była okazja, bo sfajczył mi się prędkościomierz i kupiłem inne zegary od GT.
Postanowiłem zamontować Twój panel, do tego musiałem wywiercić w szybce dodatkową dziurkę na przycisk check panela. Niestety - panel jest martwy (wszystko inne oczywiście śmiga).
I teraz tak - w aucie miałem wyprowadzone kable z 2 białymi wtyczkami, niestety do tej niebieskiej nic nie mam. Jak to było podłączane? Mam jedynie puste ścieżki na tej elastycznej płytce poprowadzone w głąb obudowy.
A ten moduł sterujący o którym mowa wyżej to gdzie się znajduje dokładnie? I czy ktoś ma na zbyciu za grosze, najlepiej z okablowaniem ?
Bichoń - po kilku latach zamontowałem Twój check panel Była okazja, bo sfajczył mi się prędkościomierz i kupiłem inne zegary od GT.
Postanowiłem zamontować Twój panel, do tego musiałem wywiercić w szybce dodatkową dziurkę na przycisk check panela. Niestety - panel jest martwy (wszystko inne oczywiście śmiga).
I teraz tak - w aucie miałem wyprowadzone kable z 2 białymi wtyczkami, niestety do tej niebieskiej nic nie mam. Jak to było podłączane? Mam jedynie puste ścieżki na tej elastycznej płytce poprowadzone w głąb obudowy.
A ten moduł sterujący o którym mowa wyżej to gdzie się znajduje dokładnie? I czy ktoś ma na zbyciu za grosze, najlepiej z okablowaniem ?
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Re: Delta II - zegary GT LS / HF LS a LE.
Ojej, naprawdę stara historia. Patrzyłeś na swoją skrzynkę z bezpiecznikami, czy masz wersję przeznaczoną do tych zegarów czy też bez tego specjalnego modułu?
Lybra 2.0 comfotronic czarna
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5397
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Delta II - zegary GT LS / HF LS a LE.
Jeszcze nie. Ale zapewne będę musiał się w taką zaopatrzyć. Nawet namierzyłem taką od razu z modułem.
Pytanie jeszcze co z tym niebieskim złączem na Twoim panelu, bo niestety nie mam takiego w samochodzie. Białe były.
No i pytanie czy w ogóle przy bezpiecznikach są poprowadzone kable do tego modułu, z tego co widzę, potrzeba 3 białych wtyczek.
Pytanie jeszcze co z tym niebieskim złączem na Twoim panelu, bo niestety nie mam takiego w samochodzie. Białe były.
No i pytanie czy w ogóle przy bezpiecznikach są poprowadzone kable do tego modułu, z tego co widzę, potrzeba 3 białych wtyczek.
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
- MaciekTTT
- Forumowicz/ka
- Posty: 1193
- Rejestracja: 26 gru 2010, 23:43
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Delta II - zegary GT LS / HF LS a LE.
Tomzik, zobacz najpierw skrzynkę, bo nie zdziwiłbym się jak masz dużą skrzynkę pod check panel. Włosi w tamtych czasach wkładali cała wiązkę praktycznie. Ja w Tipo miałem już dużą skrzynkę + wiązkę i wystarczyło podpiąć, do tego wiązka do lusterek el. itd.,
Dzidziuś
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5397
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Delta II - zegary GT LS / HF LS a LE.
No i niestety moja skrzynka nie jest przygotowana pod check'a
Ale wtyczki do niego chyba są wyprowadzone (płaskie, jednorzędowe białe 11, 6 i 4 pinowa).
Znalazłem na sprzedaż skrzynkę z wetkniętym modułem, ale pisze, że do Dedry 1600 i 1800, Eper nie znajduje takiego numeru
Nada się?
Ale wtyczki do niego chyba są wyprowadzone (płaskie, jednorzędowe białe 11, 6 i 4 pinowa).
Znalazłem na sprzedaż skrzynkę z wetkniętym modułem, ale pisze, że do Dedry 1600 i 1800, Eper nie znajduje takiego numeru
Nada się?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
- MaciekTTT
- Forumowicz/ka
- Posty: 1193
- Rejestracja: 26 gru 2010, 23:43
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Delta II - zegary GT LS / HF LS a LE.
Chcesz to Ci za darmo wyślę skrzynkę . Odezwij się w razie czego na pw
Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
Dzidziuś
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5397
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Delta II - zegary GT LS / HF LS a LE.
No dobra Panowie - a co z tym niebieskim złączem w check panelu? Nie znalazłem żadnej wtyczki w samochodzie, jedynie 2 białe płaskie.
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5397
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Delta II - zegary GT LS / HF LS a LE.
Halo, halo - czy jest tu kto jeszcze?
Ponawiam pytanie o niebieskim złączu na check panelu (widoczne na 2. foto w tym temacie). Co tam się podłącza? W moim aucie brakuje pasującego złącza niestety.
Są pozostałe 2, również wszystkie 3 pasujące do modułu namierzyłem przy skrzynce bezpieczników.
Ciekawi mnie jeszcze w jaki sposób działa sprawdzanie poziomu płynów.
Patrzę w Epera i przy zbiorniczku płynu chłodzącego nie widzę żadnego kabelka ani nawet żadnych wariantów zbiorniczka: Gdzie wobec tego szukać ewentualnych kabelków do sprawdzania poziomu?
Przy zbiorniczku płynu spryskiwaczy z kolei widać czujnik z wyprowadzoną wtyczką i wygląda mi na to, że moje auto ma tą opcję wg Epera (mam nr 2 na czarno a nie na szaro) - ale to chyba ewentualnie można sprawdzić... No i pytanie co z poziomem oleju - czy sygnał jest brany z czujnika temperatury czy skądś indziej?
Ponawiam pytanie o niebieskim złączu na check panelu (widoczne na 2. foto w tym temacie). Co tam się podłącza? W moim aucie brakuje pasującego złącza niestety.
Są pozostałe 2, również wszystkie 3 pasujące do modułu namierzyłem przy skrzynce bezpieczników.
Ciekawi mnie jeszcze w jaki sposób działa sprawdzanie poziomu płynów.
Patrzę w Epera i przy zbiorniczku płynu chłodzącego nie widzę żadnego kabelka ani nawet żadnych wariantów zbiorniczka: Gdzie wobec tego szukać ewentualnych kabelków do sprawdzania poziomu?
Przy zbiorniczku płynu spryskiwaczy z kolei widać czujnik z wyprowadzoną wtyczką i wygląda mi na to, że moje auto ma tą opcję wg Epera (mam nr 2 na czarno a nie na szaro) - ale to chyba ewentualnie można sprawdzić... No i pytanie co z poziomem oleju - czy sygnał jest brany z czujnika temperatury czy skądś indziej?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205