Lybra 2.4 JTD from SK - power up

Wszystko na temat tuningu [zarówno mechanicznego jak i optycznego] najpiękniejszych aut na świecie...Forum jest tylko dla zasady, bo któż chciałby tuningować takie auta...:)
Awatar użytkownika
meqqex
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2393
Rejestracja: 05 wrz 2012, 18:15
Skype: pr2em0
Imię: Przemek
Lokalizacja: Chojna - ZGR
Kontakt:

Lybra 2.4 JTD from SK - power up

Post autor: meqqex » 20 cze 2015, 14:27

Wyścig zbrojeń trwa - Nasi sąsiedzi nie siedzą z założonymi rękoma ;)

:link: parametry i kilka fotek









Ostatnio zmieniony 21 cze 2015, 11:21 przez meqqex, łącznie zmieniany 1 raz.
[Lancia_Lybra_SW_LX_1.9_JTD_85kW_2004R]
6cio biegowy manual
BREMBO Brakes System
Novitec 18 inch wheels
ECU soft update STAGE 1 150 KM / 340 Nm by Ramzes_II

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 10686
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil

Re: Lybra 2.4 from SK - power up

Post autor: FXX » 20 cze 2015, 14:49

Not bad :)
Szkoda tylko, że za mocą silnika nie poszły większe hamulce i podejrzewam, że inne zawieszenie również.
Peugeot 508 SW 1.6pT
Peugeot 308 1.6bHDI


Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX

Awatar użytkownika
meqqex
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2393
Rejestracja: 05 wrz 2012, 18:15
Skype: pr2em0
Imię: Przemek
Lokalizacja: Chojna - ZGR
Kontakt:

Re: Lybra 2.4 JTD from SK - power up

Post autor: meqqex » 09 lip 2015, 14:15

Od dłużego czasu myślę również nad wymianą IC u siebie w Lybrze (umiejscowienie centralne w osi) - nie musi to być taki kolos jak w tej mocno zmodyfikowanej lybrze ani nawet taki jak TUTAJ poruszany temat przez forumowicza, który chciał umieścić IC pod belką. Zawsze jest coś nie tak.
Mało miejsca i trzeba wybrać jakieś sensowne rozwiązanie.

Fajnie by było wrzucić cosik co miało by co najmniej taką samą powierzchnie roboczą jak ori IC. Zawsze to lepiej.

Umiejscowienie nad belką uważam, że ma to sens i powinno się cosik fajnego zmieścić, pozostaje jedynie sprawa zamykania maski, gdyż usuwamy podstawowe zamykanie klapy. I tutaj udało mi się namierzyć właściciela Lybry :) , który zastosował cosik takiego.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
[Lancia_Lybra_SW_LX_1.9_JTD_85kW_2004R]
6cio biegowy manual
BREMBO Brakes System
Novitec 18 inch wheels
ECU soft update STAGE 1 150 KM / 340 Nm by Ramzes_II

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 10686
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil

Re: Lybra 2.4 JTD from SK - power up

Post autor: FXX » 10 lip 2015, 17:00

Przemku, podstawowe pytanie - chcesz iść dalej z mocą?
Jeśli nie, to frontowy IC nie jest za bardzo koniecznym. W 16V na ori IC da się osiągnąć 180KM i w normalnych warunkach wyrabia.
Peugeot 508 SW 1.6pT
Peugeot 308 1.6bHDI


Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX

Awatar użytkownika
BlackLybraSW
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 567
Rejestracja: 24 paź 2012, 9:29
Imię: Bartek
Lokalizacja: Stargard
Kontakt:

Re: Lybra 2.4 JTD from SK - power up

Post autor: BlackLybraSW » 16 paź 2019, 13:14

Widać nie potrzebny stożkowy filtr powietrza ;-)
Lybra 1,9 JTD Power
OBDII pisać na priv lub maila oczywiście okolice ZST :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Tuning :::”