Wyścig zbrojeń trwa - Nasi sąsiedzi nie siedzą z założonymi rękoma
parametry i kilka fotek
Lybra 2.4 JTD from SK - power up
- meqqex
- Klubowicz
- Posty: 2393
- Rejestracja: 05 wrz 2012, 18:15
- Skype: pr2em0
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Chojna - ZGR
- Kontakt:
Lybra 2.4 JTD from SK - power up
Ostatnio zmieniony 21 cze 2015, 11:21 przez meqqex, łącznie zmieniany 1 raz.
[Lancia_Lybra_SW_LX_1.9_JTD_85kW_2004R]
6cio biegowy manual
BREMBO Brakes System
Novitec 18 inch wheels
ECU soft update STAGE 1 150 KM / 340 Nm by Ramzes_II
6cio biegowy manual
BREMBO Brakes System
Novitec 18 inch wheels
ECU soft update STAGE 1 150 KM / 340 Nm by Ramzes_II
Re: Lybra 2.4 from SK - power up
Not bad
Szkoda tylko, że za mocą silnika nie poszły większe hamulce i podejrzewam, że inne zawieszenie również.
Szkoda tylko, że za mocą silnika nie poszły większe hamulce i podejrzewam, że inne zawieszenie również.
Peugeot 508 SW 1.6pT
Peugeot 308 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Peugeot 308 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
- meqqex
- Klubowicz
- Posty: 2393
- Rejestracja: 05 wrz 2012, 18:15
- Skype: pr2em0
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Chojna - ZGR
- Kontakt:
Re: Lybra 2.4 JTD from SK - power up
Od dłużego czasu myślę również nad wymianą IC u siebie w Lybrze (umiejscowienie centralne w osi) - nie musi to być taki kolos jak w tej mocno zmodyfikowanej lybrze ani nawet taki jak TUTAJ poruszany temat przez forumowicza, który chciał umieścić IC pod belką. Zawsze jest coś nie tak.
Mało miejsca i trzeba wybrać jakieś sensowne rozwiązanie.
Fajnie by było wrzucić cosik co miało by co najmniej taką samą powierzchnie roboczą jak ori IC. Zawsze to lepiej.
Umiejscowienie nad belką uważam, że ma to sens i powinno się cosik fajnego zmieścić, pozostaje jedynie sprawa zamykania maski, gdyż usuwamy podstawowe zamykanie klapy. I tutaj udało mi się namierzyć właściciela Lybry , który zastosował cosik takiego.
Mało miejsca i trzeba wybrać jakieś sensowne rozwiązanie.
Fajnie by było wrzucić cosik co miało by co najmniej taką samą powierzchnie roboczą jak ori IC. Zawsze to lepiej.
Umiejscowienie nad belką uważam, że ma to sens i powinno się cosik fajnego zmieścić, pozostaje jedynie sprawa zamykania maski, gdyż usuwamy podstawowe zamykanie klapy. I tutaj udało mi się namierzyć właściciela Lybry , który zastosował cosik takiego.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
[Lancia_Lybra_SW_LX_1.9_JTD_85kW_2004R]
6cio biegowy manual
BREMBO Brakes System
Novitec 18 inch wheels
ECU soft update STAGE 1 150 KM / 340 Nm by Ramzes_II
6cio biegowy manual
BREMBO Brakes System
Novitec 18 inch wheels
ECU soft update STAGE 1 150 KM / 340 Nm by Ramzes_II
Re: Lybra 2.4 JTD from SK - power up
Przemku, podstawowe pytanie - chcesz iść dalej z mocą?
Jeśli nie, to frontowy IC nie jest za bardzo koniecznym. W 16V na ori IC da się osiągnąć 180KM i w normalnych warunkach wyrabia.
Jeśli nie, to frontowy IC nie jest za bardzo koniecznym. W 16V na ori IC da się osiągnąć 180KM i w normalnych warunkach wyrabia.
Peugeot 508 SW 1.6pT
Peugeot 308 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Peugeot 308 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
- BlackLybraSW
- Forumowicz/ka
- Posty: 567
- Rejestracja: 24 paź 2012, 9:29
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: Stargard
- Kontakt:
Re: Lybra 2.4 JTD from SK - power up
Widać nie potrzebny stożkowy filtr powietrza
Lybra 1,9 JTD Power
OBDII pisać na priv lub maila oczywiście okolice ZST
OBDII pisać na priv lub maila oczywiście okolice ZST