mierzyłem w środkowych kratkach (pod radiem) i jest różnica ok 4-5 stopni pomiędzy kierowcą i pasażerem. Stąd podejrzewam, że ten nieszczęsny silniczek nie domyka kanału. Pewnie jak jest upał to jest jeszcze większa różnica. No trudno, będę musiał tam znowu zajrzeć.Krzysiek82 pisze:Pamiętaj, że kratki od skrajnych stron (pasażer i kierowca) słabo wieją z uwagi na układ kanałów. Także tam nie mierzy się temperatury. Serwisówka mówi o pomiarze temperatury w środkowych kratkach. Prawidłowy zakres to 8-12 stopni na 3 kreskach dmuchawy i pozycji LO temperatury. Jeśli masz 10, to jest to prawidłowe. Ja miałem co prawda 6 stopni, ale:
1. Temperatura na zewnątrz była wtedy około 15 stopni
2. Mam całe bebechy kompresora nowe, skraplacz nowy i osuszacz także nowy! Więc jego wydajność może być dużo większa niż już kilku / kilkunastoletniego.
Inna sprawa, że jak były upały - słońce waliło żarem w dach, szybę, itp., to z kratek też mi leciało około 9 stopni.
Według mnie wszystko jest ok.
Dzięki za info z tymi 10 stopniami, nie będę się martwił, że coś jest nie tak.
Pozdrawiam
Toper