Kappa - alternator, prąd ładowania 14,4V
Kappa - alternator, prąd ładowania 14,4V
mam 14,4 volta na akumulatorze na biegu jałowym na wyłaczonym silniku 12,45V się zastanawiam czy te 14,4 to nie zadużo? tak mnie naszlo jak wymieniłem 2 zarówki pod rząd
Kapiszon 2.0
Kapiszon 2.0
Kappa 2.0 Białystok
Kappa - ładowanie na biegu jałowym
tylko pozazdroscic takiego napiecia 

Była Lancia Delta 08.07.2008
Był VW Golf V GTI
Jest BMW 7 e65 730d
Był VW Golf V GTI
Jest BMW 7 e65 730d
Kappa - ładowanie na biegu jałowym
a juz myslałem że pobawie się w rozkrecanie alternatora, nic to rozbiorę co innego 

Kappa 2.0 Białystok
- prezesjm
- Klubowicz
- Posty: 2062
- Rejestracja: 03 lip 2005, 0:00
- Imię: Janusz
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kappa - ładowanie na biegu jałowym
Można jeszcze spróbować zmierzyć napięcie jak zwiększysz obroty, powłączasz odbiorniki, itp. Zakładając że miernik dobrze pokazuje, napięcie mieści się w normie. Jeśli jednak po dodaniu gazu będzie większe to coś z regulatorem napięcia.
Kappa - ładowanie na biegu jałowym
regulator napięcia to częśc alternatora ? czy występuje poza alternatorem ,
czy to diody na alternatorze jak kiedyś bywało ?
czy to diody na alternatorze jak kiedyś bywało ?
Kappa 2.0 Białystok
- mario09
- Klubowicz
- Posty: 947
- Rejestracja: 12 lut 2005, 0:00
- Lokalizacja: Radom - Wierzbica woj. mazowieckie
Kappa - ładowanie na biegu jałowym
To moze lepiej go nie rozbieraj. Kazdy alterntor musi miec diody. Regulator to oczywiscie "czesc alternatora" i nie wystepuje osobno jak jak to kiedys bywalo w Poloniach czy "Żulach".
Lancia Thema III 2.0 i.e.+gaz II gen. (zestaw Lovato LovU2)
Lancia Thema III 2.5 turbo ds LS
Lancia Thema III 2.5 turbo ds LS
- prezesjm
- Klubowicz
- Posty: 2062
- Rejestracja: 03 lip 2005, 0:00
- Imię: Janusz
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kappa - ładowanie na biegu jałowym
W twoim aucie regulator jest w alternatorze, dokładniej przykręcony do niego, diody występują w każdym alternatorze bo jest to generator prądu zmiennego a w aucie jak wiadomo stosuje się napięcie stałe."karol69" pisze:regulator napięcia to częśc alternatora ? czy występuje poza alternatorem ,
czy to diody na alternatorze jak kiedyś bywało ?
Odp: kappa - 14,4 Volt na jałowym
a u mnie do tej pory zawsze bylo 2-3 kreski za polowa, a teraz przy wlaczonej klimie i wolnych obrotach spada o 4 kreski czyli jest o dwie przed polowa, jak przygazuje to do polowy dobije - czyzby czas cos sprawdzic ??"karol69" pisze:mam 14,4 volta na akumulatorze na biegu jałowym na wyłaczonym silniku 12,45V się zastanawiam czy te 14,4 to nie zadużo? tak mnie naszlo jak wymieniłem 2 zarówki pod rząd
Kapiszon 2.0
Odp: kappa - 14,4 Volt na jałowym
nie marudz"Luckyy" pisze:a u mnie do tej pory zawsze bylo 2-3 kreski za polowa, a teraz przy wlaczonej klimie i wolnych obrotach spada o 4 kreski czyli jest o dwie przed polowa, jak przygazuje to do polowy dobije - czyzby czas cos sprawdzic ??"karol69" pisze:mam 14,4 volta na akumulatorze na biegu jałowym na wyłaczonym silniku 12,45V się zastanawiam czy te 14,4 to nie zadużo? tak mnie naszlo jak wymieniłem 2 zarówki pod rząd
Kapiszon 2.0

Odp: kappa - 14,4 Volt na jałowym
SPOKO -wiem ze nie ma sie po co mazac ... poprostu zaczela sie ruszac wskazowka ktora zawsze stala w tym samym miejscu"Prezes" pisze:nie marudz"Luckyy" pisze:a u mnie do tej pory zawsze bylo 2-3 kreski za polowa, a teraz przy wlaczonej klimie i wolnych obrotach spada o 4 kreski czyli jest o dwie przed polowa, jak przygazuje to do polowy dobije - czyzby czas cos sprawdzic ??"karol69" pisze:mam 14,4 volta na akumulatorze na biegu jałowym na wyłaczonym silniku 12,45V się zastanawiam czy te 14,4 to nie zadużo? tak mnie naszlo jak wymieniłem 2 zarówki pod rząd
Kapiszon 2.0wszystko jest oki . JTD ma 2 wentylatory króre potrzebują sporo pradu ( w benzynach 1 ) . Przy okazji sprawdzimy Ci opornik 1 biegu wentylatorów i to wszystko.

Mialem chwile czasu i podlaczylem Voltomierz do Akumulatora okazalo sie ze napiecie troche spada przy zalaczaniu wentylatorow, ale nie tak jak pokazuje ten wskaznik na desce z 12,5 na 11,5 tylko z 14,8 do 14,4 V.
Zatem pytanko - gdzie jest podlaczony ten wskaznik z deski i ktore masy sprawdzic
