Delta - 1.8 vvti potrzebne rysunki złożeniowe silnika

Blazey
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 7
Rejestracja: 31 lip 2009, 17:58
Lokalizacja: IJsselstein

Delta - 1.8 vvti potrzebne rysunki złożeniowe silnika

Post autor: Blazey » 01 lis 2009, 15:45

Tak się złożyło, że trzeba było ściągnąć miskę olejową. I w niej znalazłem półpierścień oporowy. Czyli panewkę ograniczającą wzdłużny luz wału. I teraz potrzebuję wstawić nową i ustawić luz na wale. Jakie są dopuszczalne jego luzy wzdłużne i gdzie dokładnie siedzi ten pierścień?

Awatar użytkownika
Bany
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 895
Rejestracja: 29 lis 2007, 0:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Odp: Delta - 1.8 vvti potrzebne rysunki złożeniowe silnika

Post autor: Bany » 02 lis 2009, 9:19

pirścień jest pod ostatnią lub środkową podporą.
luz muśi być tak ok 0,2-0,5,
Jezeli te opory nie były szlifowane to powinien wejsc tylko nominalny pierśćień.
ciekawe tylko dlaczego wypadł

Blazey
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 7
Rejestracja: 31 lip 2009, 17:58
Lokalizacja: IJsselstein

Odp: Delta - 1.8 vvti potrzebne rysunki złożeniowe silnika

Post autor: Blazey » 02 lis 2009, 12:07

No to luz mam zdecydowanie większy w tej chwili. Czy te pierścienie mają być tylk o z jednej strony stoy, czy mają ustalać wał z w dwie strony?
Bany - dysponujesz jakimikolwiek materiałami na temat Delty II?

Ta lancia to dla mnie za nowe auto. Na co dzień naprawiam stare mercedesy.

Awatar użytkownika
Bany
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 895
Rejestracja: 29 lis 2007, 0:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Odp: Delta - 1.8 vvti potrzebne rysunki złożeniowe silnika

Post autor: Bany » 02 lis 2009, 20:26

Niewiele mam,generalnie wszystko w głowie.
Pierścienie muszą być z obu stron.
Ja na codzień robie lancie,fiaty i alfy,
a popołudniami...stare mercedesy.
Teraz pagode z 64r.

Jak cos szukasz o delcie to pytaj-moze znajde lub ktoś pomoze.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”