Delta - 1.8 vvti potrzebne rysunki złożeniowe silnika
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 7
- Rejestracja: 31 lip 2009, 17:58
- Lokalizacja: IJsselstein
Delta - 1.8 vvti potrzebne rysunki złożeniowe silnika
Tak się złożyło, że trzeba było ściągnąć miskę olejową. I w niej znalazłem półpierścień oporowy. Czyli panewkę ograniczającą wzdłużny luz wału. I teraz potrzebuję wstawić nową i ustawić luz na wale. Jakie są dopuszczalne jego luzy wzdłużne i gdzie dokładnie siedzi ten pierścień?
Odp: Delta - 1.8 vvti potrzebne rysunki złożeniowe silnika
pirścień jest pod ostatnią lub środkową podporą.
luz muśi być tak ok 0,2-0,5,
Jezeli te opory nie były szlifowane to powinien wejsc tylko nominalny pierśćień.
ciekawe tylko dlaczego wypadł
luz muśi być tak ok 0,2-0,5,
Jezeli te opory nie były szlifowane to powinien wejsc tylko nominalny pierśćień.
ciekawe tylko dlaczego wypadł
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 7
- Rejestracja: 31 lip 2009, 17:58
- Lokalizacja: IJsselstein
Odp: Delta - 1.8 vvti potrzebne rysunki złożeniowe silnika
No to luz mam zdecydowanie większy w tej chwili. Czy te pierścienie mają być tylk o z jednej strony stoy, czy mają ustalać wał z w dwie strony?
Bany - dysponujesz jakimikolwiek materiałami na temat Delty II?
Ta lancia to dla mnie za nowe auto. Na co dzień naprawiam stare mercedesy.
Bany - dysponujesz jakimikolwiek materiałami na temat Delty II?
Ta lancia to dla mnie za nowe auto. Na co dzień naprawiam stare mercedesy.
Odp: Delta - 1.8 vvti potrzebne rysunki złożeniowe silnika
Niewiele mam,generalnie wszystko w głowie.
Pierścienie muszą być z obu stron.
Ja na codzień robie lancie,fiaty i alfy,
a popołudniami...stare mercedesy.
Teraz pagode z 64r.
Jak cos szukasz o delcie to pytaj-moze znajde lub ktoś pomoze.
Pierścienie muszą być z obu stron.
Ja na codzień robie lancie,fiaty i alfy,
a popołudniami...stare mercedesy.
Teraz pagode z 64r.
Jak cos szukasz o delcie to pytaj-moze znajde lub ktoś pomoze.