Nuova Delta - wymiana wkładek zamków i stacyjki
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 57
- Rejestracja: 23 sty 2009, 0:00
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Nuova Delta - wymiana wkładek zamków i stacyjki
Witam,
W delcie, którą zamierzam kupić - do wymiany są klamki (a co za tym idzie, stacyjka oraz zamek od bagażnika).
"Sprzedający" ma owe zamki zakupione (widziałem) - jednak do tej pory tego nie zrobił - tłumacząc to brakiem czasu.
I teraz dwa, głupie trochę pytania..
1. Czy wymiana klamek, stacyjki i zamka od bagażnika to dużo roboty? Dam radę zrobić to samemu? Ewentualnie jaki to koszt u mechanika?
2. W komplecie do w/w "zestawu zamków/stacyjki" są dwa kluczyki. Czy istnieje możliwość "dorobienia" takiego kluczyka?
W delcie, którą zamierzam kupić - do wymiany są klamki (a co za tym idzie, stacyjka oraz zamek od bagażnika).
"Sprzedający" ma owe zamki zakupione (widziałem) - jednak do tej pory tego nie zrobił - tłumacząc to brakiem czasu.
I teraz dwa, głupie trochę pytania..
1. Czy wymiana klamek, stacyjki i zamka od bagażnika to dużo roboty? Dam radę zrobić to samemu? Ewentualnie jaki to koszt u mechanika?
2. W komplecie do w/w "zestawu zamków/stacyjki" są dwa kluczyki. Czy istnieje możliwość "dorobienia" takiego kluczyka?
Delta II 1.8 / '93
Delta - wymiana "klamek" (i stacyjki) ?
Dorobienie zwyklego kluczyka, bez immo itp. to nie problem. Takiego wlasnie uzywam (dla mnie ksztalt oryginalnego jest niewygodny).
Lybra 2.0 comfotronic czarna
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czarna
były:
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czarna
były:
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 57
- Rejestracja: 23 sty 2009, 0:00
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Delta - wymiana "klamek" (i stacyjki) ?
Czyli trzeba będzie albo kupić własne zamki, albo stawiać samochód na parkingu prywatnym..
Albo kupić blokadę na pedały.
Btw. - jaki to koszt - zakup wszystkich zamków + stacyjki?
Albo kupić blokadę na pedały.
Btw. - jaki to koszt - zakup wszystkich zamków + stacyjki?
Delta II 1.8 / '93
Delta - wymiana "klamek" (i stacyjki) ?
Witam
A dlaczego trzeba wymienić wszystkie zamki i stacyjkę? Czyżby poprzedni właściciel pogubił wszystkie kluczyki? Jeżeli jest przynajmniej jeden kluczyk i problem tkwi w niesprawnej wkładce, to taką uszkodzoną wkładkę dobry mechanik naprawi bez większych problemów za nieduże pieniądze. A z tymi dokupionymi zamkami to nie trzeba popadać w paranoję bo jak by chcieli po sprzedarzy auta ukraść je to wydaje mi się że prościej było by dorobić dodatkowy kluczyk i zatrzymać go sobie niż kosztować się na zakup kompletu zamków i stacyjki.
Pozdrawiam
A dlaczego trzeba wymienić wszystkie zamki i stacyjkę? Czyżby poprzedni właściciel pogubił wszystkie kluczyki? Jeżeli jest przynajmniej jeden kluczyk i problem tkwi w niesprawnej wkładce, to taką uszkodzoną wkładkę dobry mechanik naprawi bez większych problemów za nieduże pieniądze. A z tymi dokupionymi zamkami to nie trzeba popadać w paranoję bo jak by chcieli po sprzedarzy auta ukraść je to wydaje mi się że prościej było by dorobić dodatkowy kluczyk i zatrzymać go sobie niż kosztować się na zakup kompletu zamków i stacyjki.
Pozdrawiam

-
- Forumowicz/ka
- Posty: 57
- Rejestracja: 23 sty 2009, 0:00
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Delta - wymiana "klamek" (i stacyjki) ?
Zamek od strony kierowcy jest "niesprawny" (ktoś kiedyś próbował się 'włamać') - a od strony pasażera nie działa klamka.
Najwidoczniej właściciel uznał, że szybciej będzie (i lepiej) wymienić wszystko
Najwidoczniej właściciel uznał, że szybciej będzie (i lepiej) wymienić wszystko

Delta II 1.8 / '93
- deltalukasz
- Forumowicz/ka
- Posty: 59
- Rejestracja: 25 maja 2008, 0:00
- Lokalizacja: Sosnowiec
Delta - wymiana "klamek" (i stacyjki) ?
Ja wymienialem wkladke stacyjki i w drzwiach, w klapie bagaznika nie wymienialem bo juz mi sie nie chcialo a nie przeszkadza mi otwieranie ze schowka.Koszt wszystkich wkladek na caly samochod plus 3 kluczyki to 100zl przynajmniej ja tyle zaplacilem,jezeli wiesz "jak" sie wymienia wkladke w stacyjce to trwa to gora 5 min,znalazlem opis tutaj na forum gdzies jak wymienialem i jest ladnie napisany.Sciagasz obudowe kierownicy i masz gola stacyjke,kluczyk prawdopodobnie ma byc w pozycji MAR i z tylu stacyjki masz mala dziurke,jezeli ustawisz kluczyk na MAR i wcisniesz ten bolec z tylu to wkladka wyskoczy i bedziesz mogl normalnie wlozyc nowa.Natomiast wymiana wkladek w drzwiach i wymiana klamek to troszke wiecej roboty.Sciagasz boczek z drzwi,u mnie byla folia gruba chyba wyciszajaca,sciagasz ja nastepnie demontowalem mechanizm szyb elektrycznych i masz "kasetke" zamka i klamke z wkladka.Jak dobrze pamietam najpierw musisz zdemontowac ciegno z kasetki do klamki,z tego co kojarze to dosyc ciezko bylo ale robilem to pierwszy raz.Klamka jest przykrecona najedna srubke z nakretka pod klucz 8.Wkladke trzyma segerek maly i musisz go wyciagnac wtedny bedziesz mogl wymienic wkladke lub jak wolisz cala klamke.Robilem to dosyc dawno ale mam nadzieje ze niczego nie pokrecilem,jezeli da sie to zrobic inaczej niz pisalem to chetnie przeczytam bede wiedzial na nastepny raz jakbym musial wymieniac.Jak pisalem w klapie nie wymienialem ale tak naprawde troszke samozaparcia i pojecia+zreczne rece i wymienisz wszystko.W koncu to wszystko robia ludzie.Wymiana wkladki stacyjki plus dwoje drzwi jakies ~4godziny ale to na spokojnie i robilem to pierwszy raz.
Delta - wymiana "klamek" (i stacyjki) ?
kupiles oryginalny zestaw zamkow czy zamienniki bo w serwisie kosztoje 500 zl
Delta - wymiana "klamek" (i stacyjki) ?
a co z immobilajzerem kodowales klucze?
Delta - wymiana "klamek" (i stacyjki) ?
ja jeżdzę już drugą themą i w każdej zakladam tylne klamki w miejsce przednich, w themie trzeba trochę przerabiać, a polega to na wycięciu małego nadlewu z tyłu klamki, w delcie tak naprawdę nie wiem jak to wygląda, ale można spróbować, a ma to najwazniejszą zaletę że przynajmniej żaden g...
nie będzie ci mieszał w zamkach

Jest MDO 06' 2,2 TDCI Ghia, Junak M10 z wózkiem, Suzuki GS500, Aprilia Scarabeo
Były Croma 87' 2.0 8V CHT, Croma 89' 2.0 8V ie, LT 91' 2.0 16V LE SW, LT 93' 3.0 V6 LS SW 2 szt.
Zostały mi papiery na LT 3.0 V6 93r. jak by ktoś chciał.
Piotrek
Były Croma 87' 2.0 8V CHT, Croma 89' 2.0 8V ie, LT 91' 2.0 16V LE SW, LT 93' 3.0 V6 LS SW 2 szt.
Zostały mi papiery na LT 3.0 V6 93r. jak by ktoś chciał.
Piotrek
Delta - wymiana "klamek" (i stacyjki) ?
a jak ci centralny padnie to jak wtedy otworzysz ??
chyba ze przez bagaznik jakos sie bedziesz próbował dostac
chyba ze przez bagaznik jakos sie bedziesz próbował dostac
była prisma i delta I a teraz jest Kappa 

Delta - wymiana "klamek" (i stacyjki) ?
centralny jest sterowany masą wystarczy wyprowadzić jeden przewód zakończony jakimś mikro stykiem, to na wypadek rozładowanej baterii w pilocie, rozwiązanie z klamkami czasem może dokuczyć, ale ja jestem zadowolony
Jest MDO 06' 2,2 TDCI Ghia, Junak M10 z wózkiem, Suzuki GS500, Aprilia Scarabeo
Były Croma 87' 2.0 8V CHT, Croma 89' 2.0 8V ie, LT 91' 2.0 16V LE SW, LT 93' 3.0 V6 LS SW 2 szt.
Zostały mi papiery na LT 3.0 V6 93r. jak by ktoś chciał.
Piotrek
Były Croma 87' 2.0 8V CHT, Croma 89' 2.0 8V ie, LT 91' 2.0 16V LE SW, LT 93' 3.0 V6 LS SW 2 szt.
Zostały mi papiery na LT 3.0 V6 93r. jak by ktoś chciał.
Piotrek
- deltalukasz
- Forumowicz/ka
- Posty: 59
- Rejestracja: 25 maja 2008, 0:00
- Lokalizacja: Sosnowiec
Delta - wymiana "klamek" (i stacyjki) ?
Kupilem na allegro za 100zl komplet wkladek i chyba 3 lub 4 kluczyki.Mam bez immo dlatego bawilem sie z tym sam."sebek" pisze:kupiles oryginalny zestaw zamkow czy zamienniki bo w serwisie kosztoje 500 zl
Delta - wymiana "klamek" (i stacyjki) ?
i tu mam problem bo ja mam immo.