Powiem inaczej: firmowo Lancia przewiduje wymiane paska rozrządu wraz z napinaczami co 120 000 km. W Polskich warunkach (jakiekolwiek one są) zaleceniem producenta jest wymiana pierwszego paska po 60 kkm. Zdarzało się, wcale nie tak rzadko, że ludzie którzy to zignorowali (szczególnie silniki 1,6 i 1,8) mieli nieprzyjemność rwac pasek w trakcie dzialania silnika wraz ze wszystkimi tego konsekwencjami.
Teoretycznie kolejne zmiany paska juz nie muszą byc dokonywane po tak krótkim przebiegu (60 kkm), ale wielu woli dmuchac na zimne.
Ja, w 2,0 20V swój pasek fabryczny zmieniłem po 100 kkm- nie miał śladów zuzycia (co zreszta o niczym nie swiadczy)

.
Pozdrawiam
Nat

+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? 