Thema - problem z iskrą

Arek76
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 112
Rejestracja: 11 mar 2005, 0:00
Imię: Arek
Lokalizacja: Łuków /lubelskie
Kontakt:

Thema - problem z iskrą

Post autor: Arek76 » 27 kwie 2005, 20:36

Mam taki problem.Włożyłem silnik 2.0 8V do Themy 2.0 16V i nie mogę dojść jak podłączyć elektrykę do zapłonu , żeby odpalić motor ??? Są inne moduły ,cewki- gdzie ewentualnie trzeba się wpiąć i szukać prądu? Komputerów nie przełożyłem a pewnie trzeba? Czy ktoś może doradzić?
Ostatnio zmieniony 28 kwie 2005, 20:31 przez Arek76, łącznie zmieniany 1 raz.
Thema 2.0 16V 152KM V.I.S. 1993r

Awatar użytkownika
sloneczna
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 1148
Rejestracja: 03 mar 2005, 0:00

Thema - problem z iskrą

Post autor: sloneczna » 27 kwie 2005, 21:25

Bez wiązki i sterownika bardzo trudne ,a nawet niewiem czy możliwe.
Naj prościej zmienić głowice (sprawdż czy pasuje).
Ja kupiłem silnik od F coupe 2,0 20vT ale razem z wiązką i sterownikami.
Montowany będzie w TIPO .
Jurek odszedł od nas na zawsze...

Awatar użytkownika
sloneczna
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 1148
Rejestracja: 03 mar 2005, 0:00

Thema - problem z iskrą

Post autor: sloneczna » 29 kwie 2005, 22:27

To masz link Webera
http://xoomer.virgilio.it/flmbe/iaw.htm
Dam Ci jeszcze jeden problem Ciebie nie dotyczy ale tam dużo możesz
się dowiedzieć .
http://forum.tempra.org/viewtopic.php?p=834

Sprawdż ten pierwszy, bo u mnie przestało wyświetlać schematy?
Ja mam te schematy wydrukowane ewentualnie kopia została .
Jurek odszedł od nas na zawsze...

Awatar użytkownika
wujek
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 958
Rejestracja: 03 maja 2005, 0:00

Thema - problem z iskrą

Post autor: wujek » 03 maja 2005, 21:48

Mam jakis problem z fontami, wiec bez polskich znakow.
Moge poszperac w dokumentacji, ale potrzebuje wiecej informacji.
1 rocznik 16v(oryginal)
2 czy zmieniono w trakcie wymiany silnika jakies elementy inst. elektrycznej

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”