Dedra - spalanie
Dedra - spalanie
Tym razem mam inny problem.. mianowicie chodzi o spalanie.. nalewam E98.. Dedra Pali 13-14l na 100km.. :/ cykl mieszany.. naleję Vpower, Vervy, czy innego drogiego dziadostwa schodzi do 12.. ale to i tak masakra.. i ma takiego jakby..."mula" czasem.. wymienilem sondę, ogolnie silnik jest po kapitalce, nowe panewki, wal, itp...
Delta TURBO diesel
by madman 


- aro
- Klubowicz
- Posty: 1998
- Rejestracja: 29 mar 2006, 0:00
- Imię: Arek
- Lokalizacja: Gorzyczki woj. śląskie
Dedra - spalanie
Czy tankujesz tylko E98?
Dedra - spalanie
Tankuje roznie, 95, Verve itp.. ale ostatnio zrobilem Eksperyment i tankowalem Tylko Supremę tą najdrozszą i to samo.. Filtru paliwa faktycznie nie wymienialem, ale zeby to bylo przyczyną? Katalizator jest ok
Delta TURBO diesel
by madman 


- aro
- Klubowicz
- Posty: 1998
- Rejestracja: 29 mar 2006, 0:00
- Imię: Arek
- Lokalizacja: Gorzyczki woj. śląskie
Dedra - spalanie
A może masz źle ustawiony skład mieszanki?
Dedra - spalanie
E98 nie masz co tankować - moim zdaniem szkoda kasy. Ja od dłuższego czasu jeżdżę na VPower 95 - drogie, ale nie zamula układu paliwowego, a nawet trochę przepłukuje.
Co do spalania - to chyba te Dedry (2.0 ie 8V) tak mają. Moja po mieście to i ponad 14 pali.
Natomiast mulastość może wynikać z zapchanego filtra paliwa.
Z Twojego postu i profilu nie wynika abyś miał gaz, a więc zamulenie wtryskiwaczy raczej nie wchodzi w grę..
Co do spalania - to chyba te Dedry (2.0 ie 8V) tak mają. Moja po mieście to i ponad 14 pali.
Natomiast mulastość może wynikać z zapchanego filtra paliwa.
Z Twojego postu i profilu nie wynika abyś miał gaz, a więc zamulenie wtryskiwaczy raczej nie wchodzi w grę..
homo homini Lancia (est)
Było: Dedra 2.0 ie, Kappa 2.0, Kappa 2.4 JTD
Jest: Delta II 1.6 8V (w rodzinie
)
Było: Dedra 2.0 ie, Kappa 2.0, Kappa 2.4 JTD
Jest: Delta II 1.6 8V (w rodzinie

Dedra - spalanie
o.k To mam pytanie, Gdzie się owy Filtr znajduje? Tam przy baku? dojscie z bagaznika, odkrecam ta kapkę itp.?
Delta TURBO diesel
by madman 


Dedra - spalanie
Sorki - nie wiem - mnie zmieniali mechanicy - ale zdaje mi się, że był gdzieś pod spodem - chyba dostawali się do niego, gdy auto było na podnośniku (wyglądał jak dosyć spory cylinder - fi około 5 cm, długość około 15 cm) - spróbuj szukać po nitce do kłębka (znaczy się idąc po przewodach paliwowych).
homo homini Lancia (est)
Było: Dedra 2.0 ie, Kappa 2.0, Kappa 2.4 JTD
Jest: Delta II 1.6 8V (w rodzinie
)
Było: Dedra 2.0 ie, Kappa 2.0, Kappa 2.4 JTD
Jest: Delta II 1.6 8V (w rodzinie

Dedra - spalanie
U mnie ten filtr byl od spodu pod czarna klapa, nieopodal tylniego prawego kola, musisz to wymienic wjezdzajac na kanal. Taki filtr kosztuje okolo 30 zl.
Juz bez Lancia ale dalej w Klubie 

Dedra - spalanie
taaa.. naprawilem.. i co z tego , znowu sie zrypala.. ja niewiem co jest z tym autem, fatum czy urok jakiś ktoś zly rzucil 

Delta TURBO diesel
by madman 


Dedra - spalanie
E tam to nie fatum to Dedra, poprostu 
Wymieniles ten filtr, mi tez pali od cholery ale gzu

Wymieniles ten filtr, mi tez pali od cholery ale gzu
Juz bez Lancia ale dalej w Klubie 

-
- Klubowicz
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
- Imię: mgOmichGD
- Lokalizacja: Usa
- Kontakt:
Dedra - spalanie
2.0 8V zalecane 95 i jak pisali przedmówcy"madman" pisze:Tankuje roznie, 95, Verve itp.. ale ostatnio zrobilem Eksperyment i tankowalem Tylko Supremę tą najdrozszą i to samo.. Filtru paliwa faktycznie nie wymienialem, ale zeby to bylo przyczyną? Katalizator jest ok

Napewno filtr ma duże znaczenie poniewaz ogranicza wydatek pompy ( nie myl z ciśnieniem) wydatek jest ważny bo od tego zalezy czas otwarcia wtrysków przy obciązeniach - sterowany sygnałem sondy , pisząc na wprost to jest tak : mały wydatek silnik potrzebuje paliwa i wydłuża czas otwarcia ( większe spalanie , mniejsza sprawnośc silnika ) .
Z biegiem czasu i kilometrami ( przepompowaną benzyną ) pompa traci fabryczne ustawienia jezeli cisnienie spada poniżej wartości pracy wraz z wydatkiem można ustawić wieksze ciśnienie na regulatorze paliwa - praca do wykonania najlepiej przy użyciu analizatora lub na zasadach prób i błedów .Warunkiem bawienia sie w ten sposób jest posiadanie czujnika cisnienia paliwa który pokazuje ci cisnienie w czasie jazdy.
Ozywiście zakładam ,że masz układ zapłonowy oraz dolotowy w dobrym stanie ( czysty i brak wypadania iskry ,zapłonu) .
Tak jak napisał aro trzeba sprawdzic ustawienie składu który przy zużytej pompie nie ma wartości poprawnych.
I to w ekspresowym skrócie

P.S Moje zużycie wynika tylko i wyłacznie z stylu jazdy - jak jeżdzę poprawnie potrafie zejść do wartości 8-9 l /100 - ale tak nie lubie

Dedra - spalanie
wymienilem pompe paliwa, przewody, filtr.... dalej to samo.. 15-20 na 100km :/
Delta TURBO diesel
by madman 

