Delta III 1.6 M-jet - uciekający płyn chłodniczy

dgurdak
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 15
Rejestracja: 26 kwie 2015, 16:10
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Delta III 1.6 M-jet - uciekający płyn chłodniczy

Post autor: dgurdak » 26 kwie 2015, 16:18

Witam!
Jestem nowym użytkownikiem Lancii Delty 1.6 MJET 120 KM, dzisiaj rano zauważałem że jest niski stan płynu chłodniczego, odkręciłem osłonę rozrządu i widzę że pasek rozrządu jest mokry, auto jak na razie się nie grzeje, nie wiem na co się nastawić, rozrząd po zakupie nie był robiony, mam ją dopiero miesiąc, przebieg to 108 tyś, nie spodziewałem się że przy takim przebiegu może być już rozrząd do roboty? Chciałem zapytać ile mniej więcej kosztuje wymiana rozrządu?
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2015, 16:47 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami!!!

dgurdak
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 15
Rejestracja: 26 kwie 2015, 16:10
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Re: Delta III 1.6 M-jet - uciekający płyn chłodniczy

Post autor: dgurdak » 28 kwie 2015, 19:15

Problem został rozwiązany, rozrząd w tej Delcie był w opłakanym stanie, pierwsza rozsypała się pompa wodna, a po niej powoli zsuwał się pasek rozrządu z koła, mechanicy robili zdjęcia, nie mogli uwierzyć jak tak luźny pasek nie przeskoczył, miałem więcej szczęścia niż rozumu...

szeryfisch
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 38
Rejestracja: 27 lis 2014, 8:46
Imię: Pawel
Lokalizacja: Wrocław

Re: Delta III 1.6 M-jet - uciekający płyn chłodniczy

Post autor: szeryfisch » 29 kwie 2015, 23:10

No skoro masz 108tys km, a rozrzad w Twoim modelu powiniens zrobic przy 100tys km to nic dziwnego ze sie sypał...

Awatar użytkownika
Valdi
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 242
Rejestracja: 25 lut 2013, 20:39
Imię: Waldek
Lokalizacja: Rybnik

Re: Delta III 1.6 M-jet - uciekający płyn chłodniczy

Post autor: Valdi » 01 maja 2015, 0:30

Wymiana rozrządu w tym modelu /według producenta/ to przebieg 140.000 km lub 4-5 lat.
Osobiście jednak wątpię,aby autentyczny przebieg tego samochodu był na poziomie 108.000 km.
Raczej jestem pewny,iż rzeczywisty przebieg jest o wiele wyższy i nie został starannie udokumentowany.
Po sprawdzeniu ECU okaże się,iż data programowania jest inna niż produkcji samochodu.
Oczywiście chce się mylić i tego życzę Ci z całego serca.
Lancia Delta III Gran Luce 1.6 JTD 16V 88KW-120CV Platino Bicolore 2009r.
Yamaha V-Star 1100 Classic Silverado /v.USA/ Limited Edition 2005r.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”