Delta III 2.0 M-jet - ustawienie rozrządu

jenks
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 386
Rejestracja: 20 gru 2007, 0:00
Imię: Artur
Lokalizacja: dominowo

Delta III 2.0 M-jet - ustawienie rozrządu

Post autor: jenks » 17 sie 2014, 5:12

Witam,Ja kupiłem auto z wymienionym rozrządem i mam pytanie,czy do ustawienia rozrządu w tym silniku potrzebne są blokady?
Nadal brakuje mi mocy i tak sobie gdybam,że może mechanik poprzedniego właściciela coś zrobił nie tak.Silnik poza tym pracuje odpala i pali w normie,ale cały czas mam wrażenie że tych koni brakuje i szukam być może dziury w całym.
pozd jenks
lancia lybra intensa 2,4jtd-sprzedana
lancia delta III platinum 2,0 M-jet 2010r-sprzedana
Alfa Romeo Tonale-użytkowana
***** ***

Awatar użytkownika
OKOwiec
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 398
Rejestracja: 01 lip 2007, 0:00
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Re: Delta III 2.0 M-jet - ustawienie rozrządu

Post autor: OKOwiec » 17 sie 2014, 20:38

Mam ten sam motor i świeżo po zakupie wymieniałem,Oczywiśćie na blokadach w Bosch Service...
Teraz już nie ma jak kiedyś że znaki są powszechnie stosowane,więcej roboczogodzin w ASO auto spędzi i wszyscy będą zadowoleni...prawie...

Awatar użytkownika
Valdi
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 243
Rejestracja: 25 lut 2013, 20:39
Imię: Waldek
Lokalizacja: Rybnik

Re: Delta III 2.0 M-jet - ustawienie rozrządu

Post autor: Valdi » 19 sie 2014, 23:36

Generalnie winno się wymieniać z użyciem blokad,ale nie jest to konieczne.Koła posiadają stosowne znaki.Znaki są także na nowym pasku serwisowym i przy wymianie należy zwrócić uwagę,aby się pokrywały.Blokady są natomiast niezbędne przy zdejmowaniu kół z wału i wałków rozrządu,bo nie ma tam żadnego klina lub innego wyznacznika pozycji.Osobiście sądzę,że według Twojego opisu problem nie tkwi w złym ustawieniu rozrządu,bo skutki takowego były by już dość opłakane.Z tym brakiem mocy,to jak sam stwierdziłeś ,może być tylko złudzenie.Ale zmiana oprogramowania z pewnością wiele może zmienić i pozwoli pozbyć się rzekomego mankamentu.
Lancia Delta III Gran Luce 1.6 JTD 16V 88KW-120CV Platino Bicolore 2009r.
Yamaha V-Star 1100 Classic Silverado /v.USA/ Limited Edition 2005r.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”