Delta III 2.0 M-jet - brak mocy
Delta III 2.0 M-jet - brak mocy
Witam,od tygodnia użytkuję delte 2,0 m-jet i według mnie w porównaniu do lybry to auto nie ma mocy,szczególnie jeśli chodzi o przyśpieszenie.Nie wiem,czy to jest moje przyzwyczajenie do lybry(6 lat użytkowania),czy faktycznie coś temu silnikowi dolega.Silnik pali bez problemu,równo pracuje,nie kopci,ale z opóżnieniem reaguje na gaz.W lybrze trzymając 2500 tys obr po wciśnięciu gazu w podłogę pod maską się gotowało,a tu jest takie opóżnienie lekkie i dopiero póżniej reakcja,ale też taka spokojna.Komp nie wykazuje żadnych błędów.Znajomy mechanik ,który jeżdził moją lybrą i przejechał się deltą stwierdził,że faktycznie lybra miała lepszego kopa,ale według niego te silniki proekologiczne tak właśnie jeżdżą i za jakiś czas się przyzwyczaję.Liczę na opinie użytkowników delt szczególnie z tym samym silnikiem.
pozd jenks
pozd jenks
Ostatnio zmieniony 26 maja 2014, 23:05 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami!
Powód: Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami!
lancia lybra intensa 2,4jtd-sprzedana
lancia delta III platinum 2,0 M-jet 2010r-sprzedana
Alfa Romeo Tonale-użytkowana
***** ***
lancia delta III platinum 2,0 M-jet 2010r-sprzedana
Alfa Romeo Tonale-użytkowana
***** ***
Re: Delta III 2.0 M-jet - brak mocy
Też miałem lybrę 2.4 jtd i AR 156 2.4jtd po przejściu na Deltę miałem takie same odczucia, brakowało mi tego doładowania z samego dołu, okazało się że te silniki tak mają, moja do tego miała problemy z EGR, nie domykał do końca i stad silnik budził się do życia przy 2.5 tys obrotów, teraz wstaje prawidłowo przy 1750 jest o niebo lepiej ale ciągle brakuje tego dołu.
http://www.albaniaforum.pl/ Forum na temat turystyki w Albanii
Re: Delta III 2.0 M-jet - brak mocy
Dzięki,napisz mi w którym miejscu jest egr,bo szukam i nie mogę go namierzyć i czy samemu da rade go wymontowaćspoker pisze:Też miałem lybrę 2.4 jtd i AR 156 2.4jtd po przejściu na Deltę miałem takie same odczucia, brakowało mi tego doładowania z samego dołu, okazało się że te silniki tak mają, moja do tego miała problemy z EGR, nie domykał do końca i stad silnik budził się do życia przy 2.5 tys obrotów, teraz wstaje prawidłowo przy 1750 jest o niebo lepiej ale ciągle brakuje tego dołu.
lancia lybra intensa 2,4jtd-sprzedana
lancia delta III platinum 2,0 M-jet 2010r-sprzedana
Alfa Romeo Tonale-użytkowana
***** ***
lancia delta III platinum 2,0 M-jet 2010r-sprzedana
Alfa Romeo Tonale-użytkowana
***** ***
Re: Delta III 2.0 M-jet - brak mocy
Panowie zapewne to wina oprogramowania, osprzęt osprzętem. Wiem jak to jest w kappie 20vt - sterownik 98 i 2000-> dzień a noc.
Na waszym miejscu pogadałbym z faraonem o modzie softu, nie od razu o zwiększaniu mocy, a optymalizacji oprogramowania.
Na waszym miejscu pogadałbym z faraonem o modzie softu, nie od razu o zwiększaniu mocy, a optymalizacji oprogramowania.
k Coupe 20vt
Thesis 20vt
Thesis 20vt
- cuoreventi
- Forumowicz/ka
- Posty: 264
- Rejestracja: 18 kwie 2014, 18:58
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Szczecin
Odp: Delta III 2.0 M-jet - brak mocy
Podaj mi w PW adres email to wyślę Ci instrukcję jego częściowego zaślepienia.jenks pisze: Dzięki,napisz mi w którym miejscu jest egr,bo szukam i nie mogę go namierzyć i czy samemu da rade go wymontować
Wystukane panewką z miski dwulitrowego TS'a
Re: Delta III 2.0 M-jet - brak mocy
Wymontować to raczej niema sensu bo co potem zrobisz z dziurą po nim ?jenks pisze:Dzięki,napisz mi w którym miejscu jest egr,bo szukam i nie mogę go namierzyć i czy samemu da rade go wymontowaćspoker pisze:Też miałem lybrę 2.4 jtd i AR 156 2.4jtd po przejściu na Deltę miałem takie same odczucia, brakowało mi tego doładowania z samego dołu, okazało się że te silniki tak mają, moja do tego miała problemy z EGR, nie domykał do końca i stad silnik budził się do życia przy 2.5 tys obrotów, teraz wstaje prawidłowo przy 1750 jest o niebo lepiej ale ciągle brakuje tego dołu.
Możesz go wyłączyć programowo i potem kupić zaślepkę i zaślepić.
http://www.albaniaforum.pl/ Forum na temat turystyki w Albanii
Re: Delta III 2.0 M-jet - brak mocy
Witam,chciałbym go tylko wyczyścić.spoker pisze:Wymontować to raczej niema sensu bo co potem zrobisz z dziurą po nim ?jenks pisze:Dzięki,napisz mi w którym miejscu jest egr,bo szukam i nie mogę go namierzyć i czy samemu da rade go wymontowaćspoker pisze:Też miałem lybrę 2.4 jtd i AR 156 2.4jtd po przejściu na Deltę miałem takie same odczucia, brakowało mi tego doładowania z samego dołu, okazało się że te silniki tak mają, moja do tego miała problemy z EGR, nie domykał do końca i stad silnik budził się do życia przy 2.5 tys obrotów, teraz wstaje prawidłowo przy 1750 jest o niebo lepiej ale ciągle brakuje tego dołu.
Możesz go wyłączyć programowo i potem kupić zaślepkę i zaślepić.
lancia lybra intensa 2,4jtd-sprzedana
lancia delta III platinum 2,0 M-jet 2010r-sprzedana
Alfa Romeo Tonale-użytkowana
***** ***
lancia delta III platinum 2,0 M-jet 2010r-sprzedana
Alfa Romeo Tonale-użytkowana
***** ***
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 8
- Rejestracja: 04 cze 2014, 17:44
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Delta III 2.0 M-jet - brak mocy
A nie lepiej wyłączyć asr? Przecież on nie pozwala na przeniesienie zbyt dużej mocy z silnika na kola:)
Re: Delta III 2.0 M-jet - brak mocy
W sobotę miałem okazję pojeżdzić Alfą Romeo Giuliettą.Celowo wybrałem model z silnikiem 2,0 mjet,który w Alfie dysponuje mocą 150 koni.Reakcja na gaz w porównaniu do Delty jest natychmiastowa,a po włączeniu trybu dynamic reakcja jest błyskawiczna ,silnik ciągnie od samego dołu do odcięcia.Deltę pod tym względem dzieli przepaść.Na koniec przedstawiciel Alfy wyjaśnił mi na czym polega różnica,otóż w grupie Fiata za sportowy charakter odpowiada właśnie Alfa i pomimo tego samego silnika ma wgrane inne oprogramowanie,natomiast Lancia ma być dostojnym,spokojnym pojazdem do przemieszczania się.Tak porównując jeszcze te dwa auta to Alfa ma znakomite właściwości jezdne,auto jedzie jak po szynach,ale w środku jest głośniejsza i bardzo ciasna,tu Delta bije ja pod każdym względem.
lancia lybra intensa 2,4jtd-sprzedana
lancia delta III platinum 2,0 M-jet 2010r-sprzedana
Alfa Romeo Tonale-użytkowana
***** ***
lancia delta III platinum 2,0 M-jet 2010r-sprzedana
Alfa Romeo Tonale-użytkowana
***** ***
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 38
- Rejestracja: 27 lis 2014, 8:46
- Imię: Pawel
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Delta III 2.0 M-jet - brak mocy
Czyli nie ma co sie zastanawiac tylko robic mały upgrade softu?
Re: Delta III 2.0 M-jet - brak mocy
jenks pisze:W sobotę miałem okazję pojeżdzić Alfą Romeo Giuliettą.Celowo wybrałem model z silnikiem 2,0 mjet,który w Alfie dysponuje mocą 150 koni.Reakcja na gaz w porównaniu do Delty jest natychmiastowa,a po włączeniu trybu dynamic reakcja jest błyskawiczna ,silnik ciągnie od samego dołu do odcięcia.Deltę pod tym względem dzieli przepaść.Na koniec przedstawiciel Alfy wyjaśnił mi na czym polega różnica,otóż w grupie Fiata za sportowy charakter odpowiada właśnie Alfa i pomimo tego samego silnika ma wgrane inne oprogramowanie,natomiast Lancia ma być dostojnym,spokojnym pojazdem do przemieszczania się.Tak porównując jeszcze te dwa auta to Alfa ma znakomite właściwości jezdne,auto jedzie jak po szynach,ale w środku jest głośniejsza i bardzo ciasna,tu Delta bije ja pod każdym względem.
Cóż za odkrycie.... a co pisałem wyżej...???
Pogadajcie z Faraonem, bo przegranie programu z alfy nie wchodzi w rachubę, tam jest dodatkowy moduł selektora DNA sprzężonego z ECU.
Kolega Faraon zrobi lepszy program niż ma go alfa i będzie cacy bez kombinowania.
k Coupe 20vt
Thesis 20vt
Thesis 20vt
Re: Delta III 2.0 M-jet - brak mocy
Producent powinien to jakoś wypośrodkować ,a nie robić z auta 165-konnego muła.
lancia lybra intensa 2,4jtd-sprzedana
lancia delta III platinum 2,0 M-jet 2010r-sprzedana
Alfa Romeo Tonale-użytkowana
***** ***
lancia delta III platinum 2,0 M-jet 2010r-sprzedana
Alfa Romeo Tonale-użytkowana
***** ***
- dziaraxc
- Forumowicz/ka
- Posty: 57
- Rejestracja: 05 mar 2014, 20:09
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Wałbrzych/Rzeszów
Re: Delta III 2.0 M-jet - brak mocy
A ja mam wrazenie ze corsa 1,3 cdti jak sie wkreci powyzej 2 tys to wgniata w fotel , w delcie cos słabo :/ Dlaczego mimo tylu koni
Re: Delta III 2.0 M-jet - brak mocy
Nie było takiej wersji. Albo 140KM, albo 170KM było w AR.jenks pisze:W sobotę miałem okazję pojeżdzić Alfą Romeo Giuliettą.Celowo wybrałem model z silnikiem 2,0 mjet,który w Alfie dysponuje mocą 150 koni.
Yyy chyba Ramzes_II ?intuos pisze:Kolega Faraon zrobi lepszy program niż ma go alfa i będzie cacy bez kombinowania.
Volvo S60 R-Design D5
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Re: Delta III 2.0 M-jet - brak mocy
zgadza się Ramzes )) za wprowadzenie w błąd przepraszam:)
k Coupe 20vt
Thesis 20vt
Thesis 20vt