Delta III 2.0 M-jet - brak mocy

jenks
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 386
Rejestracja: 20 gru 2007, 0:00
Imię: Artur
Lokalizacja: dominowo

Delta III 2.0 M-jet - brak mocy

Post autor: jenks » 26 maja 2014, 23:02

Witam,od tygodnia użytkuję delte 2,0 m-jet i według mnie w porównaniu do lybry to auto nie ma mocy,szczególnie jeśli chodzi o przyśpieszenie.Nie wiem,czy to jest moje przyzwyczajenie do lybry(6 lat użytkowania),czy faktycznie coś temu silnikowi dolega.Silnik pali bez problemu,równo pracuje,nie kopci,ale z opóżnieniem reaguje na gaz.W lybrze trzymając 2500 tys obr po wciśnięciu gazu w podłogę pod maską się gotowało,a tu jest takie opóżnienie lekkie i dopiero póżniej reakcja,ale też taka spokojna.Komp nie wykazuje żadnych błędów.Znajomy mechanik ,który jeżdził moją lybrą i przejechał się deltą stwierdził,że faktycznie lybra miała lepszego kopa,ale według niego te silniki proekologiczne tak właśnie jeżdżą i za jakiś czas się przyzwyczaję.Liczę na opinie użytkowników delt szczególnie z tym samym silnikiem.
pozd jenks
Ostatnio zmieniony 26 maja 2014, 23:05 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami!
lancia lybra intensa 2,4jtd-sprzedana
lancia delta III platinum 2,0 M-jet 2010r-sprzedana
Alfa Romeo Tonale-użytkowana
***** ***

spoker
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 172
Rejestracja: 28 lut 2007, 0:00
Lokalizacja: Katowice

Re: Delta III 2.0 M-jet - brak mocy

Post autor: spoker » 29 maja 2014, 21:58

Też miałem lybrę 2.4 jtd i AR 156 2.4jtd po przejściu na Deltę miałem takie same odczucia, brakowało mi tego doładowania z samego dołu, okazało się że te silniki tak mają, moja do tego miała problemy z EGR, nie domykał do końca i stad silnik budził się do życia przy 2.5 tys obrotów, teraz wstaje prawidłowo przy 1750 jest o niebo lepiej ale ciągle brakuje tego dołu.
http://www.albaniaforum.pl/ Forum na temat turystyki w Albanii

jenks
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 386
Rejestracja: 20 gru 2007, 0:00
Imię: Artur
Lokalizacja: dominowo

Re: Delta III 2.0 M-jet - brak mocy

Post autor: jenks » 30 maja 2014, 8:33

spoker pisze:Też miałem lybrę 2.4 jtd i AR 156 2.4jtd po przejściu na Deltę miałem takie same odczucia, brakowało mi tego doładowania z samego dołu, okazało się że te silniki tak mają, moja do tego miała problemy z EGR, nie domykał do końca i stad silnik budził się do życia przy 2.5 tys obrotów, teraz wstaje prawidłowo przy 1750 jest o niebo lepiej ale ciągle brakuje tego dołu.
Dzięki,napisz mi w którym miejscu jest egr,bo szukam i nie mogę go namierzyć i czy samemu da rade go wymontować :)
lancia lybra intensa 2,4jtd-sprzedana
lancia delta III platinum 2,0 M-jet 2010r-sprzedana
Alfa Romeo Tonale-użytkowana
***** ***

intuos
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 304
Rejestracja: 06 sie 2010, 10:58
Lokalizacja: Warszawa

Re: Delta III 2.0 M-jet - brak mocy

Post autor: intuos » 30 maja 2014, 8:37

Panowie zapewne to wina oprogramowania, osprzęt osprzętem. Wiem jak to jest w kappie 20vt - sterownik 98 i 2000-> dzień a noc.
Na waszym miejscu pogadałbym z faraonem o modzie softu, nie od razu o zwiększaniu mocy, a optymalizacji oprogramowania.
k Coupe 20vt
Thesis 20vt

Awatar użytkownika
cuoreventi
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 264
Rejestracja: 18 kwie 2014, 18:58
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: Szczecin

Odp: Delta III 2.0 M-jet - brak mocy

Post autor: cuoreventi » 30 maja 2014, 18:35

jenks pisze: Dzięki,napisz mi w którym miejscu jest egr,bo szukam i nie mogę go namierzyć i czy samemu da rade go wymontować :)
Podaj mi w PW adres email to wyślę Ci instrukcję jego częściowego zaślepienia.

Wystukane panewką z miski dwulitrowego TS'a

spoker
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 172
Rejestracja: 28 lut 2007, 0:00
Lokalizacja: Katowice

Re: Delta III 2.0 M-jet - brak mocy

Post autor: spoker » 30 maja 2014, 18:37

jenks pisze:
spoker pisze:Też miałem lybrę 2.4 jtd i AR 156 2.4jtd po przejściu na Deltę miałem takie same odczucia, brakowało mi tego doładowania z samego dołu, okazało się że te silniki tak mają, moja do tego miała problemy z EGR, nie domykał do końca i stad silnik budził się do życia przy 2.5 tys obrotów, teraz wstaje prawidłowo przy 1750 jest o niebo lepiej ale ciągle brakuje tego dołu.
Dzięki,napisz mi w którym miejscu jest egr,bo szukam i nie mogę go namierzyć i czy samemu da rade go wymontować :)
Wymontować to raczej niema sensu bo co potem zrobisz z dziurą po nim ? :lol:
Możesz go wyłączyć programowo i potem kupić zaślepkę i zaślepić.
http://www.albaniaforum.pl/ Forum na temat turystyki w Albanii

jenks
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 386
Rejestracja: 20 gru 2007, 0:00
Imię: Artur
Lokalizacja: dominowo

Re: Delta III 2.0 M-jet - brak mocy

Post autor: jenks » 30 maja 2014, 19:04

spoker pisze:
jenks pisze:
spoker pisze:Też miałem lybrę 2.4 jtd i AR 156 2.4jtd po przejściu na Deltę miałem takie same odczucia, brakowało mi tego doładowania z samego dołu, okazało się że te silniki tak mają, moja do tego miała problemy z EGR, nie domykał do końca i stad silnik budził się do życia przy 2.5 tys obrotów, teraz wstaje prawidłowo przy 1750 jest o niebo lepiej ale ciągle brakuje tego dołu.
Dzięki,napisz mi w którym miejscu jest egr,bo szukam i nie mogę go namierzyć i czy samemu da rade go wymontować :)
Wymontować to raczej niema sensu bo co potem zrobisz z dziurą po nim ? :lol:
Możesz go wyłączyć programowo i potem kupić zaślepkę i zaślepić.
Witam,chciałbym go tylko wyczyścić.
lancia lybra intensa 2,4jtd-sprzedana
lancia delta III platinum 2,0 M-jet 2010r-sprzedana
Alfa Romeo Tonale-użytkowana
***** ***

anto
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 8
Rejestracja: 04 cze 2014, 17:44
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Re: Delta III 2.0 M-jet - brak mocy

Post autor: anto » 14 cze 2014, 23:26

A nie lepiej wyłączyć asr? Przecież on nie pozwala na przeniesienie zbyt dużej mocy z silnika na kola:)

jenks
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 386
Rejestracja: 20 gru 2007, 0:00
Imię: Artur
Lokalizacja: dominowo

Re: Delta III 2.0 M-jet - brak mocy

Post autor: jenks » 05 sty 2015, 9:25

W sobotę miałem okazję pojeżdzić Alfą Romeo Giuliettą.Celowo wybrałem model z silnikiem 2,0 mjet,który w Alfie dysponuje mocą 150 koni.Reakcja na gaz w porównaniu do Delty jest natychmiastowa,a po włączeniu trybu dynamic reakcja jest błyskawiczna ,silnik ciągnie od samego dołu do odcięcia.Deltę pod tym względem dzieli przepaść.Na koniec przedstawiciel Alfy wyjaśnił mi na czym polega różnica,otóż w grupie Fiata za sportowy charakter odpowiada właśnie Alfa i pomimo tego samego silnika ma wgrane inne oprogramowanie,natomiast Lancia ma być dostojnym,spokojnym pojazdem do przemieszczania się.Tak porównując jeszcze te dwa auta to Alfa ma znakomite właściwości jezdne,auto jedzie jak po szynach,ale w środku jest głośniejsza i bardzo ciasna,tu Delta bije ja pod każdym względem. : ok2 :
lancia lybra intensa 2,4jtd-sprzedana
lancia delta III platinum 2,0 M-jet 2010r-sprzedana
Alfa Romeo Tonale-użytkowana
***** ***

szeryfisch
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 38
Rejestracja: 27 lis 2014, 8:46
Imię: Pawel
Lokalizacja: Wrocław

Re: Delta III 2.0 M-jet - brak mocy

Post autor: szeryfisch » 05 sty 2015, 11:01

Czyli nie ma co sie zastanawiac tylko robic mały upgrade softu?

intuos
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 304
Rejestracja: 06 sie 2010, 10:58
Lokalizacja: Warszawa

Re: Delta III 2.0 M-jet - brak mocy

Post autor: intuos » 05 sty 2015, 11:11

jenks pisze:W sobotę miałem okazję pojeżdzić Alfą Romeo Giuliettą.Celowo wybrałem model z silnikiem 2,0 mjet,który w Alfie dysponuje mocą 150 koni.Reakcja na gaz w porównaniu do Delty jest natychmiastowa,a po włączeniu trybu dynamic reakcja jest błyskawiczna ,silnik ciągnie od samego dołu do odcięcia.Deltę pod tym względem dzieli przepaść.Na koniec przedstawiciel Alfy wyjaśnił mi na czym polega różnica,otóż w grupie Fiata za sportowy charakter odpowiada właśnie Alfa i pomimo tego samego silnika ma wgrane inne oprogramowanie,natomiast Lancia ma być dostojnym,spokojnym pojazdem do przemieszczania się.Tak porównując jeszcze te dwa auta to Alfa ma znakomite właściwości jezdne,auto jedzie jak po szynach,ale w środku jest głośniejsza i bardzo ciasna,tu Delta bije ja pod każdym względem. : ok2 :

Cóż za odkrycie.... a co pisałem wyżej...???
Pogadajcie z Faraonem, bo przegranie programu z alfy nie wchodzi w rachubę, tam jest dodatkowy moduł selektora DNA sprzężonego z ECU.
Kolega Faraon zrobi lepszy program niż ma go alfa i będzie cacy bez kombinowania.
k Coupe 20vt
Thesis 20vt

jenks
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 386
Rejestracja: 20 gru 2007, 0:00
Imię: Artur
Lokalizacja: dominowo

Re: Delta III 2.0 M-jet - brak mocy

Post autor: jenks » 05 sty 2015, 11:36

Producent powinien to jakoś wypośrodkować ,a nie robić z auta 165-konnego muła.
lancia lybra intensa 2,4jtd-sprzedana
lancia delta III platinum 2,0 M-jet 2010r-sprzedana
Alfa Romeo Tonale-użytkowana
***** ***

Awatar użytkownika
dziaraxc
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 57
Rejestracja: 05 mar 2014, 20:09
Imię: Paweł
Lokalizacja: Wałbrzych/Rzeszów

Re: Delta III 2.0 M-jet - brak mocy

Post autor: dziaraxc » 24 lut 2015, 22:02

A ja mam wrazenie ze corsa 1,3 cdti jak sie wkreci powyzej 2 tys to wgniata w fotel , w delcie cos słabo :/ Dlaczego mimo tylu koni

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 10678
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil

Re: Delta III 2.0 M-jet - brak mocy

Post autor: FXX » 24 lut 2015, 23:58

jenks pisze:W sobotę miałem okazję pojeżdzić Alfą Romeo Giuliettą.Celowo wybrałem model z silnikiem 2,0 mjet,który w Alfie dysponuje mocą 150 koni.
Nie było takiej wersji. Albo 140KM, albo 170KM było w AR.
intuos pisze:Kolega Faraon zrobi lepszy program niż ma go alfa i będzie cacy bez kombinowania.
Yyy chyba Ramzes_II ? :)
Volvo S60 R-Design D5

Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX

Obrazek

intuos
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 304
Rejestracja: 06 sie 2010, 10:58
Lokalizacja: Warszawa

Re: Delta III 2.0 M-jet - brak mocy

Post autor: intuos » 25 lut 2015, 10:08

zgadza się Ramzes :))) za wprowadzenie w błąd przepraszam:)
k Coupe 20vt
Thesis 20vt

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”