Delta III 1.4 T-jet 120 KM - badanie na hamowni

geowik
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 195
Rejestracja: 13 cze 2006, 0:00
Lokalizacja: KONIN

Delta III 1.4 T-jet 120 KM - badanie na hamowni

Post autor: geowik » 18 sty 2014, 20:11

Wczoraj mialem zrobione badanko na hamowni i wyszlo: moc 150 KM przy 5000 obr/min i moment 250 Nm przy 3500 obr/min. Producent podaje 120 KM i 206 Nm. Czy mozliwa jest taka róźnica?

SIWY155
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1048
Rejestracja: 28 kwie 2010, 7:22
Lokalizacja: WARSZAWA

Re: Delta III 1.4 T-jet 120 KM - badanie na hamowni

Post autor: SIWY155 » 18 sty 2014, 22:38

geowik pisze:Wczoraj mialem zrobione badanko na hamowni i wyszlo: moc 150 KM przy 5000 obr/min i moment 250 Nm przy 3500 obr/min. Producent podaje 120 KM i 206 Nm. Czy mozliwa jest taka róźnica?
Zrób pomiar na hamowni obciążeniowej a nie inercyjnej. Taki wynik to czysta bzdura chociaż rzeczywiście silniki Fiata często wychodzą lepiej niż producent przewidział.
Były:Prisma 1600;Ypsilon m-jet 70KM; Kappa 2.0 20v Power Drive,Ypsilon FL m-jet 75 KM bi-colore,Lybra 1,8 sedan;Delta III Bi-colore 1,6 M-jet,Ypsilon FL m-jet 90 KM bi-colore DFN;[/b] Thesis 3,0 V6 24v z polskiego salonu, rodzinny democar na święta kościelne, państwowe i rodzinne, na zlot i do teściów - pod warunkiem, że nie padał deszcz ( przebieg 98698km);
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Panda III 1,2

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”