Lybra 2.0 20v - kolektor ssący

coloseumcol
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 10
Rejestracja: 11 sie 2013, 23:11
Imię: Konrad
Lokalizacja: Wrocław

Lybra 2.0 20v - kolektor ssący

Post autor: coloseumcol » 15 wrz 2013, 10:57

Witam . Nie znalazłem niestety nic w tym temacie więc zakładam .
Jestem w trakcie wymiany silnika i postanowiłem wyczyścić kolektor ssący ale tak konkretnie bo było w środku oleju po wielkich trudach udało się go rozdzielić na pół i na dzień dobry zaskoczenie jest coś na zasadzie łącznika ( uszczelniacza ) pomiędzy jedną stroną a drugą na każdy cylinder i na 1 cylindrze brak tego elementu, czyli nie ma się jak uszczelnić dolot. Czy rozbierał już ktoś z was taki kolektor i czy powinny być na wszystkich czy jednak ten jeden ma być wolny?
Przeszukałem całą komorę ssania i nic nie ma, a małe to to nie jest, więc wolę się upewnić ( auto ma inst. gaz)

Awatar użytkownika
stabraf
Administrator
Administrator
Posty: 8478
Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: Lybra 2.0 20 V - kolektor ssący

Post autor: stabraf » 15 wrz 2013, 12:08

Czy chodzi Ci o brak gumy oznaczonej na foto nr 4 ?
Lybra ssanie 2.jpg
Czy o coś innego?
Dodaję jeszcze foto drugiej części :
Lybra ssanie.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

coloseumcol
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 10
Rejestracja: 11 sie 2013, 23:11
Imię: Konrad
Lokalizacja: Wrocław

Re: Lybra 2.0 20v - kolektor ssący

Post autor: coloseumcol » 16 wrz 2013, 22:43

Niestety nie. Tamte są w środku plastikowej części kolektora.
Ostatnio zmieniony 16 wrz 2013, 22:50 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Pisownia!

Awatar użytkownika
stabraf
Administrator
Administrator
Posty: 8478
Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: Lybra 2.0 20v - kolektor ssący

Post autor: stabraf » 16 wrz 2013, 23:50

Aha...to nie pomogę, bo w Lybrze tam nie grzebałem ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”