Kappa 2.0 20V - wysokie obroty silnika
Kappa 2.0 20V - wysokie obroty silnika
Witam problem polega na tym że mam zbyt wysokie obroty silnika co wiąże się z bardzo dużym spalaniem . Czyściłem silnik krokowy i chcę wymienić czujnik temperatury płynu ponieważ podejrzewam że jeżdżę na ssaniu , tylko że nie wiem ,który czójnik za to odpowiada bo mam dwa , z czerwoną i z niebieską wtyczką . Może ktoś mi podpowiedzieć , a może jest inna przyczyna wysokich obrotów silnika ? Z góry dziękuję za podpowiedzi .
-
- Klubowicz
- Posty: 2136
- Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
Re: Kappa 2.0 20V - wysokie obroty silnika
Niebieska wtyczka, ale w ciemno nie ma co wymieniać, taki czujnik można sprawdzić. Zawsze można zamiast czujnika wpiąc potencjometr około 5KOhm wtedy jak krecimy potencjometrem i obroty silnika ulegają zmianie wtedy mamy pewność, że kable czujnik - ecu są sprawne bez konieczności odpinania wtyku z ecu. Jeżeli czujnik okaże się sprawny to już tylko diagnostyka na komputerze.
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (dawca), Kappa 2.0 SW wel gruz
,Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V
Peugeot 206 cc 


