Od pewnego czasu borykam się z "brakami" prądowymi po kilkudniowym postoju auta. Jeśli k-SW wytrzymuje 10-14 dni (alarm, podtrzymanie radia i centralny zamek) to Coupe wytrzymuje 2-3 dni.
Ładowanie w SW jest jak najbardziej OK (14,3 +,- 0,5 V), w coupe troszkę gorzej (14,2V bez obciążenia; 12,3V z obciążeniem na wolnych obrotach, słaby i stary akumulator), ale .... przy wyłączonym silniku, wyciągniętym kluczyku, zamkniętych drzwiach (CZ i alarm wyłączone), lampki zgaszone, radio odłączone":
- w coupe prąd ucieka ponad 2,5 A (dokładnie nie zmierzone)
- w SW ponad 1,5 A.
Przeczytałem oba te tematy, po niedzieli muszę się za to solidnie zabrać. Czy ktoś może mi podsunąć "manualne" pomysły gdzie szukać.
Ogólne zasady jak i co robić są mi znane, ale zawsze jest dobrze posłuchać kolegów - każdy pomysł jest dobry.
Kappa SW i Coupe - ucieczka prądu - (czy to zaraźliwe ??)
- faraon
- Moderator Globalny
- Posty: 7377
- Rejestracja: 09 gru 2009, 21:50
- Skype: nie używam
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Kappa SW i Coupe - ucieczka prądu - (czy to zaraźliwe ??)
Samochodem kieruje głowa. Ręce i nogi to tylko robole ...
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....
ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE
<<<- klik
Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....
ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE



Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)
Re: Kappa SW i Coupe - ucieczka prądu - (czy to zaraźliwe ??
Więcej jeździć, mniej stać
A jeśli stać, to wyjąć całkowicie aku i co jakiś czas doładowywać.
Serdecznie pozdrawiam.

Serdecznie pozdrawiam.
Re: Kappa SW i Coupe - ucieczka prądu - (czy to zaraźliwe ??
Pierwsze co zrób to zamień akumulatory i wtedy zobacz jak trzymają.faraon pisze:Od pewnego czasu borykam się z "brakami" prądowymi po kilkudniowym postoju auta. Jeśli k-SW wytrzymuje 10-14 dni (alarm, podtrzymanie radia i centralny zamek) to Coupe wytrzymuje 2-3 dni.
Ładowanie w SW jest jak najbardziej OK (14,3 +,- 0,5 V), w coupe troszkę gorzej (14,2V bez obciążenia; 12,3V z obciążeniem na wolnych obrotach, słaby i stary akumulator), ale .... przy wyłączonym silniku, wyciągniętym kluczyku, zamkniętych drzwiach (CZ i alarm wyłączone), lampki zgaszone, radio odłączone":
- w coupe prąd ucieka ponad 2,5 A (dokładnie nie zmierzone)
- w SW ponad 1,5 A.
Przeczytałem oba te tematy, po niedzieli muszę się za to solidnie zabrać. Czy ktoś może mi podsunąć "manualne" pomysły gdzie szukać.
Ogólne zasady jak i co robić są mi znane, ale zawsze jest dobrze posłuchać kolegów - każdy pomysł jest dobry.
Re: Kappa SW i Coupe - ucieczka prądu - (czy to zaraźliwe ??
Panowie cenne wasze rady ...ale kapeć w spoczynku powinien brać w zakesie 0,02A a nie 2,5A
Może być jak u Dawida,któryś przekaźnik padł i zwiera kradnąć prąd.
Może być jak u Dawida,któryś przekaźnik padł i zwiera kradnąć prąd.
- stabraf
- Administrator
- Posty: 8478
- Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Kappa SW i Coupe - ucieczka prądu - (czy to zaraźliwe ??
Tak jak Alan pisze - zacząłbym od wpiętego amperomierza i wyciągać po kolei przekażniki, bezpieczniki i po nitce do kłębka pomalutku się dojdzie 
Oczywiście, jeśli będzie "zespawany" któryś przekaźnik, to po jego wyjęciu prąd na amperomierzu zdecydowanie spadnie

Oczywiście, jeśli będzie "zespawany" któryś przekaźnik, to po jego wyjęciu prąd na amperomierzu zdecydowanie spadnie

Kappa 2.0 turbo 20v, sedan '99, 220 pajaców;)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
Zeta 2.1 TD Epic FREE

Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
- faraon
- Moderator Globalny
- Posty: 7377
- Rejestracja: 09 gru 2009, 21:50
- Skype: nie używam
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: Kappa SW i Coupe - ucieczka prądu - (czy to zaraźliwe ??
Tę "robotę"stabraf pisze:Tak jak Alan pisze - zacząłbym od wpiętego amperomierza i wyciągać po kolei przekażniki, bezpieczniki i po nitce do kłębka pomalutku się dojdzie
Oczywiście, jeśli będzie "zespawany" któryś przekaźnik, to po jego wyjęciu prąd na amperomierzu zdecydowanie spadnie

Samochodem kieruje głowa. Ręce i nogi to tylko robole ...
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....
ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE
<<<- klik
Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....
ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE



Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)