Delta II - zalane świece
-
- Klubowicz
- Posty: 681
- Rejestracja: 30 sie 2009, 18:34
- Lokalizacja: Kraków
Delta II - zalane świece
Witam
Mam pytanko co może być powodem częstego zalania świecy?
Co najmniej 3 razy w miesiącu zmuszony jestem je wykręcać i przeczyszczać, bo chodzi jak traktor i nawet przy dłuższej pracy silnika nie są w stanie "wyschnąć".
Świece są nowe, na kablach niema przebić, nie kopią też były wymienione z półtora roku temu pomożecie?
Mam pytanko co może być powodem częstego zalania świecy?
Co najmniej 3 razy w miesiącu zmuszony jestem je wykręcać i przeczyszczać, bo chodzi jak traktor i nawet przy dłuższej pracy silnika nie są w stanie "wyschnąć".
Świece są nowe, na kablach niema przebić, nie kopią też były wymienione z półtora roku temu pomożecie?
IV- miejsce w konkursie piękności na zlocie LKP w Sielpii,oraz specjalne wyróżnienie
www.close2you.pl - drogeria internetowa Agnieszki Zapraszam.
- mac1us
- Klubowicz
- Posty: 1321
- Rejestracja: 01 wrz 2009, 20:10
- Imię: Maciek
- Lokalizacja: Radziszów Kraków
Re: Delta II - zalane świece
Problem z silniczkiem krokowym został rozwiązany czy nie? Jeśli nie układ zapłonowy (aparat zapłonowy, świece, przewody) to trzeba przejść do sprawdzenia układu paliwowego. Akurat ja Ciebie znam i wiem jaki masz silnik, ale nie każdy to wie Delta 1,6 75 koni jednopunkt.
Ja jestem w Polsce, ale mam niewyróbkę i zajęty garaż non stop.
Ja jestem w Polsce, ale mam niewyróbkę i zajęty garaż non stop.
-
- Klubowicz
- Posty: 681
- Rejestracja: 30 sie 2009, 18:34
- Lokalizacja: Kraków
Re: Delta II - zalane świece
Chyba nadal nie działa silniczek krokowy tzn. na mrozach po odpaleniu trzymał ładnie obroty, możesz coś jaśniej z tym układem paliwowym? Kiedy mogłbym podjechać do Ciebie to byś zajrzał? I felgę zostawił.
IV- miejsce w konkursie piękności na zlocie LKP w Sielpii,oraz specjalne wyróżnienie
www.close2you.pl - drogeria internetowa Agnieszki Zapraszam.
- mac1us
- Klubowicz
- Posty: 1321
- Rejestracja: 01 wrz 2009, 20:10
- Imię: Maciek
- Lokalizacja: Radziszów Kraków
Re: Delta II - zalane świece
Tak jak pisałem cały czas mam zajęty, mam nadzieję w przyszłym tygodniu złożyć bmw, później pasuje zajrzeć do Dedry, później znów trzeba przygotowywać Deltę do "nowego wcielenia". Na felgę znalazł bym czas, ale na szukanie awarii już nie. Trzeba dojść do tego czemu silniczek krokowy nie działa, czyli lecieć ze schematem elektrycznym. To może być główny problem w szczególności przy mrozach, jeśli to by nic nie dało szukać dalej czy wtrysk nie leje, czy jest dobre ciśnienia paliwa itp itd. Robota najgorsza możliwa czyli szukanie co jest do dupy, sorry, ale nie mam czasu, nie wiem ile uda mi się zrobić przy swoich autach zanim wyjadę, a też nie wiem kiedy to będzie.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 01 kwie 2011, 21:31
- Lokalizacja: Tullamore Irlandia
Re: Delta II - zalane świece
Witam. Proponuje sprawdzić ciśnienie w cylindrach, a szczególnie w tym co najczęściej zalewa Ci świece, bo może olej się przedostaje nad tłoki. Piszesz, że nawet po dłuższej jeżdzie Ci zalewa, a jak spalanie smok czy w normie?
Re: Delta II - zalane świece
Bardzo słuszna uwaga, tak miałem kiedyś w BMW nawet zmiana świec na trzyiskrowe nic nie dawała u mnie wówczas wymiana silnika dała pożądany efekt.felek pisze:Witam. Proponuje sprawdzić ciśnienie w cylindrach, a szczególnie w tym co najczęściej zalewa Ci świece, bo może olej się przedostaje nad tłoki. Piszesz, że nawet po dłuższej jeżdzie Ci zalewa, a jak spalanie smok czy w normie?
Pozdrawiam - Marian
- Gros
- Klubowicz
- Posty: 2700
- Rejestracja: 22 maja 2011, 19:44
- Imię: BogdanA
- Lokalizacja: Osterode -Mazury Zachodnie
Re: Delta II - zalane świece
Maniek umiesz podnieść na duchumarmal pisze:Bardzo słuszna uwaga, tak miałem kiedyś w BMW nawet zmiana świec na trzyiskrowe nic nie dawała u mnie wówczas wymiana silnika dała pożądany efekt.felek pisze:Witam. Proponuje sprawdzić ciśnienie w cylindrach, a szczególnie w tym co najczęściej zalewa Ci świece, bo może olej się przedostaje nad tłoki. Piszesz, że nawet po dłuższej jeżdzie Ci zalewa, a jak spalanie smok czy w normie?
Re: Delta II - zalane świece
No cóż - takie życieGros pisze:Maniek umiesz podnieść na duchumarmal pisze:Bardzo słuszna uwaga, tak miałem kiedyś w BMW nawet zmiana świec na trzyiskrowe nic nie dawała u mnie wówczas wymiana silnika dała pożądany efekt.felek pisze:Witam. Proponuje sprawdzić ciśnienie w cylindrach, a szczególnie w tym co najczęściej zalewa Ci świece, bo może olej się przedostaje nad tłoki. Piszesz, że nawet po dłuższej jeżdzie Ci zalewa, a jak spalanie smok czy w normie?
Pozdrawiam - Marian
-
- Klubowicz
- Posty: 681
- Rejestracja: 30 sie 2009, 18:34
- Lokalizacja: Kraków
Re: Delta II - zalane świece
jak to sprawdzić? i gdzie? oznacza to koniec silnika? zauważyłem wyciek oleju pod uszczelka zaworów (pod deklem)który spływa po otworach świec może to mieć jakiś wpływ?
IV- miejsce w konkursie piękności na zlocie LKP w Sielpii,oraz specjalne wyróżnienie
www.close2you.pl - drogeria internetowa Agnieszki Zapraszam.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 01 kwie 2011, 21:31
- Lokalizacja: Tullamore Irlandia
Re: Delta II - zalane świece
Wypływający olej pod uszczelką pokrywy zaworów może świadczyć o uszkodzeniu uszczelki w wyniku nadmiernego ciśnienia spalin pod tłokami, co jest wynikiem zużytych pierścieni lub gładzi cylindrów. Dobrym rozwiązaniem było by dokonać pomiaru ciśnienia w komorach sprężania w poszczególnych cylindrach i na tej podstawie można już cokolwiek powiedzieć o przyczynie częstego zalewania świec. Nadmienię tylko, że to jest jedną z wielu przyczyn.