Kappa - wahacze czy wymienić całe czy poszczególne elementy?
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 84
- Rejestracja: 04 gru 2011, 22:56
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Dzierżoniów
Kappa - wahacze czy wymienić całe czy poszczególne elementy?
Witam,
trochę mi stuka z przodu zawieszenie i wychodzi na to że mam do wymiany:
-łączniki stabilizatora
-sworznie
-tuleje wahacza
-gumy stabilizatora przedniego
teraz mam pytanie czy ktoś kupował te wahacze: http://moto.allegro.pl/wahacz-przod-lew ... 68660.html ?? cena wręcz śmieszna
ewentualnie które w miarę dobre i nie drogie części możecie polecić
trochę mi stuka z przodu zawieszenie i wychodzi na to że mam do wymiany:
-łączniki stabilizatora
-sworznie
-tuleje wahacza
-gumy stabilizatora przedniego
teraz mam pytanie czy ktoś kupował te wahacze: http://moto.allegro.pl/wahacz-przod-lew ... 68660.html ?? cena wręcz śmieszna
ewentualnie które w miarę dobre i nie drogie części możecie polecić
- faraon
- Moderator Globalny
- Posty: 7297
- Rejestracja: 09 gru 2009, 21:50
- Skype: nie używam
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: wahacze czy wymienic całe czy poszczególne elementy??
Nie wiem jakie masz auto - nie piszesz. To na pewno nie są wahacze do kappy.
Samochodem kieruje głowa. Ręce i nogi to tylko robole ...
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....
ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE <<<- klik
Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....
ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE <<<- klik
Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 84
- Rejestracja: 04 gru 2011, 22:56
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Dzierżoniów
Re: wahacze czy wymienic całe czy poszczególne elementy??
aa faktycznie zapomniałem że niema podpisu pod nickiem jakie auto.
Kappa 2.0 155km
kilka sprzedawców wystawia te wahacze do kappy, jeden napisał że zdjęcie może sie różnic od oryginału...
Kappa 2.0 155km
kilka sprzedawców wystawia te wahacze do kappy, jeden napisał że zdjęcie może sie różnic od oryginału...
Re: wahacze czy wymienic całe czy poszczególne elementy??
Jest tylko mały problem bo Kappa i Brava mają inne wahacze a tego sprzedający nie zaznacza tylko wszystko do jednego wora
Re: wahacze czy wymienic całe czy poszczególne elementy??
Bo to są uniwersalne Zobacz jaka długa listaargenta67 pisze: Jest tylko mały problem bo Kappa i Brava mają inne wahacze a tego sprzedający nie zaznacza tylko wszystko do jednego wora
Pozdrawiam markiz
Lancia Lybra sedan 2.4jtd
Lancia Delta III 2.0 MJet
La pi? bella ? la Lancia
Lancia Lybra sedan 2.4jtd
Lancia Delta III 2.0 MJet
La pi? bella ? la Lancia
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 84
- Rejestracja: 04 gru 2011, 22:56
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Dzierżoniów
Re: wahacze czy wymienic całe czy poszczególne elementy??
no tak mi sie też wydawało patrząc na te cenę...
macie jakieś sprawdzone zamienniki??
potrzebuję wszystkie elementy 1 2 3 4 5 ze tego zdjęcia:
macie jakieś sprawdzone zamienniki??
potrzebuję wszystkie elementy 1 2 3 4 5 ze tego zdjęcia:
- faraon
- Moderator Globalny
- Posty: 7297
- Rejestracja: 09 gru 2009, 21:50
- Skype: nie używam
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: wahacze czy wymienic całe czy poszczególne elementy??
Oryginalnego wahacza raczej nie kupisz, można kupić TRW (szukaj na necie: 290-330 zł szt.) + sworzeń do każdego. Tylko po co nowy Wahacze bez problemu można zregenerować, jest taniej. Kupisz dwie małe tuleje (tzw. cukierki - zostały mi 2 szt., mogę odstąpić), dwie duże (została mi jedna), dwa sworznie i gitara . Wymiana nie jest skomplikowana.
Jeśli chodzi o łączniki stabilizatora ... - to nie są tanie rzeczy. Za oryginał OCAP-a trza zapłacić min. 170 zł/szt., podróbki są tańsze, ale co są warte Nie wiem. Poszukaj "szukajką" tematu o łącznikach na tym forum, znajdziesz sporo informacji. Zanim jednak wymienisz łączniki, zobacz, czy końcówki drążka stabilizatora nie są "zbyt małe" = wybite (średnica). Wymiana łącznika nic wtedy nie da. Stuki będą nadal.
Gumy stabilizatora też kupisz niedrogo. Jedyne "niebezpieczeństwo" jest takie, że poprosisz gumy do przedniego, a dadzą Ci do tylnego (średnica wewnętrzna). Ten temat już przerabiałem. Trza będzie nieco nad nią wtedy "popracować". Średnica otworu pod stabilizator przedni jest większa niż pod tylny (chyba ok. 2-3 mm)
Jeśli chodzi o łączniki stabilizatora ... - to nie są tanie rzeczy. Za oryginał OCAP-a trza zapłacić min. 170 zł/szt., podróbki są tańsze, ale co są warte Nie wiem. Poszukaj "szukajką" tematu o łącznikach na tym forum, znajdziesz sporo informacji. Zanim jednak wymienisz łączniki, zobacz, czy końcówki drążka stabilizatora nie są "zbyt małe" = wybite (średnica). Wymiana łącznika nic wtedy nie da. Stuki będą nadal.
Gumy stabilizatora też kupisz niedrogo. Jedyne "niebezpieczeństwo" jest takie, że poprosisz gumy do przedniego, a dadzą Ci do tylnego (średnica wewnętrzna). Ten temat już przerabiałem. Trza będzie nieco nad nią wtedy "popracować". Średnica otworu pod stabilizator przedni jest większa niż pod tylny (chyba ok. 2-3 mm)
Samochodem kieruje głowa. Ręce i nogi to tylko robole ...
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....
ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE <<<- klik
Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....
ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE <<<- klik
Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)
Re: wahacze czy wymienic całe czy poszczególne elementy??
To masz problem bo z tego co bardzo często widzę to element "2" jest nie do wciśnięcia bez specjalnych narzędzi i jak to ludzie montująMarcin777 pisze:no tak mi sie też wydawało patrząc na te cenę...
macie jakieś sprawdzone zamienniki??
potrzebuję wszystkie elementy 1 2 3 4 5 ze tego zdjęcia:
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 84
- Rejestracja: 04 gru 2011, 22:56
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Dzierżoniów
Re: wahacze czy wymienic całe czy poszczególne elementy??
ok dzięki za wskazówki:) a co sądzicie o tym producencie: http://moto.allegro.pl/zestaw-naprawczy ... 86193.html kompletny zestaw 150zł na stronę.
ciężko z wymianą???
szkodą ze nie masz jakiegoś kompletu bo tak od Ciebie trzy elementy ze sklepu następne i wyjdzie że zaoszczędzę 20zł...bo te elementy raczej taniej są.
hm...na prasie nie da rady wymienić??
ciężko z wymianą???
szkodą ze nie masz jakiegoś kompletu bo tak od Ciebie trzy elementy ze sklepu następne i wyjdzie że zaoszczędzę 20zł...bo te elementy raczej taniej są.
hm...na prasie nie da rady wymienić??
Re: wahacze czy wymienic całe czy poszczególne elementy??
Ja ostatnio wymieniałem prawie całe zawieszenie w Zecie.
Kolega QLO wszystko mi z kompletował tanio,szybko i solidnie.
Jest jeszcze kolega Egon.
Poszukaj kolegów na forum i popytaj jeszcze jakiś rabacik się znajdzie
Kolega QLO wszystko mi z kompletował tanio,szybko i solidnie.
Jest jeszcze kolega Egon.
Poszukaj kolegów na forum i popytaj jeszcze jakiś rabacik się znajdzie
Pozdrawiam markiz
Lancia Lybra sedan 2.4jtd
Lancia Delta III 2.0 MJet
La pi? bella ? la Lancia
Lancia Lybra sedan 2.4jtd
Lancia Delta III 2.0 MJet
La pi? bella ? la Lancia
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 84
- Rejestracja: 04 gru 2011, 22:56
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Dzierżoniów
Re: wahacze czy wymienic całe czy poszczególne elementy??
ok temat nawinięty czekam na odpowiedź:)
Re: wahacze czy wymienic całe czy poszczególne elementy??
Marcin777, na prasie da radę wprasować te tuleje, tylko osoba wymieniająca trochę oleju w głowie musi mieć!
Pozdrawiam
Fotisk
Kappa 2.0 Łódź
Zapraszam do mojego sklepu http://www.nielsen.sklep.pl - dla forumowiczów 10% rabat...
Fotisk
Kappa 2.0 Łódź
Zapraszam do mojego sklepu http://www.nielsen.sklep.pl - dla forumowiczów 10% rabat...
Re: wahacze czy wymienic całe czy poszczególne elementy??
Te tuleje tylko można wcisnąć na prasie a oleju trzeba nie trochę lecz dość dużo bo złe wciśniecie powoduje wadliwe ustawienie kąta wyprzedzenia zwrotnicy czyli raz źle wciśniesz i już nie ma poprawki.fotisk pisze:Marcin777, na prasie da radę wprasować te tuleje, tylko osoba wymieniająca trochę oleju w głowie musi mieć!
- wojciech711
- Klubowicz
- Posty: 1233
- Rejestracja: 18 lut 2011, 22:51
- Skype: wojciec711
- Imię: Wojciech
- Lokalizacja: Nakło Nad Notecią
Re: wahacze czy wymienic całe czy poszczególne elementy??
w przypadku złego wciśnięcia jakie są objawy podczas jazdy..
JEST
Lancia Kappa Coupe 2.0 16v turbo
Lancia Kappa BI-Color 2.4jtd
Miss Zlotu Sypniewo 2013
Pierwsza V-ce Miss Zlotu Sielpia 2011
BYŁA
Lancia Lybra 2.4jtd
Lancia Kappa Coupe 2.0 16v turbo
Lancia Kappa BI-Color 2.4jtd
Miss Zlotu Sypniewo 2013
Pierwsza V-ce Miss Zlotu Sielpia 2011
BYŁA
Lancia Lybra 2.4jtd
Re: wahacze czy wymienic całe czy poszczególne elementy??
To tak jak z kobietąargenta 67 pisze:złe wciśniecie powoduje wadliwe ustawienie kąta wyprzedzenia zwrotnicy czyli raz źle wciśniesz i już nie ma poprawki.
Pozdrawiam - Marian