Lybra 1.9 JTD - metaliczne dzwonienie w silniku
- blakly83
- Forumowicz/ka
- Imię: Piotrek
Lybra 1.9 JTD - metaliczne dzwonienie w silniku
Witam kolegów. Już dawno chciałem o to zapytac ale ciagle zapominam. Mam taka sytuację,jak silnik jest nagrzany to słychac takie metaliczne dzwonienie jak by była luźna jakaś obejma na jakiejś rurze,albo ktoś dzwonił kluczami. Jak się dotknie pedał sprzęgła dosłownie 2mm w dół to tego już nie słychac. Komplet sprzęgła wymieniałem 2 tyś km temu .ma ktoś jakieś pomysły co to może byc??Dodam że jak odpalam rano na zupełni zimnym silniku to tego nie słychac,dopiero jak silnik się rozgrzeje.
Re: Lybra 1.9 JTD - metaliczne dzwonienie w silniku
Nie jestem mechanikiem,ale skoro nikt się nie odzywa to ,,strzele"pierwszyblakly83 pisze:Witam kolegów. Już dawno chciałem o to zapytac ale ciagle zapominam. Mam taka sytuację,jak silnik jest nagrzany to słychac takie metaliczne dzwonienie jak by była luźna jakaś obejma na jakiejś rurze,albo ktoś dzwonił kluczami. Jak się dotknie pedał sprzęgła dosłownie 2mm w dół to tego już nie słychac. Komplet sprzęgła wymieniałem 2 tyś km temu .ma ktoś jakieś pomysły co to może byc??Dodam że jak odpalam rano na zupełni zimnym silniku to tego nie słychac,dopiero jak silnik się rozgrzeje.

Obstawiam panewki

Pozdrawiam markiz
Lancia Lybra sedan 2.4jtd
Lancia Delta III 2.0 MJet
La pi? bella ? la Lancia
Lancia Lybra sedan 2.4jtd
Lancia Delta III 2.0 MJet
La pi? bella ? la Lancia
- lgurbiel
- Forumowicz/ka
- Imię: Leszek
U mnie takie dzwonienie było przed wymianą koła (metalowo gumowego) napędowego urządzeń pomocniczych silnika.To koło na którym jest pasek wielorowkowy.Przy wolnych obrotach głośne metaliczne stuki zanikajace po dodaniu gazu. Sprzęgło nie miało na to wpływu. Po wymianie wszystko OK.
Lech
Były : VW golf II 1,8 GTI i Golf IV TDI , Corsa C 1,2 16V,Passat 1,8 B3 ,Lancia Lybra 1,9 SW Intensa
Jest:Lancia Y 1,2 8V. oraz KIA Stonic 1,4.Toyota Aygo.