Delta II 1.6- pompa paliwa

stype
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 2
Rejestracja: 11 wrz 2010, 12:15
Lokalizacja: Szczecin

Delta II 1.6- pompa paliwa

Post autor: stype » 11 wrz 2010, 12:23

Chciałem się zapytać gdzie w moim modelu mam najłatwiejszy dostęp do pompy paliwa ?

Awatar użytkownika
mac1us
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1321
Rejestracja: 01 wrz 2009, 20:10
Imię: Maciek
Lokalizacja: Radziszów Kraków

Re: Lancia Delta II 1.6- pompa paliwa

Post autor: mac1us » 11 wrz 2010, 13:00

Od bagażnika, złóż kanape, przeżuć wykładzine na stronę kanapy odkręć plastikowy dekiel i tam masz już "dostęp" do pompy. Dlaczego "dostęp"? Bo ułożenie pompy paliwa projektował jakiś imbecyl ... i nie ustawił jej na prost dekla tylko pod kątem, wyjmiesz zobaczysz.
Co się stało?

stype
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 2
Rejestracja: 11 wrz 2010, 12:15
Lokalizacja: Szczecin

Re: Lancia Delta II 1.6- pompa paliwa

Post autor: stype » 11 wrz 2010, 16:33

Posiadam instalacje gazową. Obecnie samochód mi nie odpala. Kable, świece, rozrusznik są dobre. Samochód kręci jest tak jakby zapłon ale od razu gaśnie. Tak samo na benzynie i gazie. Wcześniej wymieniałem monowtrysk. W tym momencie pompa paliwa już w ogóle siadła. Muszę sprawdzić czy jest to wina zabezpieczeń elektrycznych, czy po prostu jest już zatarta. W sumie to nie wiem dlaczego nie odpala mi teraz na gazie. Zaczynam od sprawdzenia pompy. Może masz jakieś rady dla mnie.....

Awatar użytkownika
mac1us
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1321
Rejestracja: 01 wrz 2009, 20:10
Imię: Maciek
Lokalizacja: Radziszów Kraków

Re: Delta II 1.6- pompa paliwa

Post autor: mac1us » 11 wrz 2010, 22:05

Dużo cierpliwości... Na początek uważaj jak będziesz od góry wszystko wyjmował po plastiki są tam kruche i lubią się łamać. Na pewno będzie ci łatwiej zdemontować pompe paliwa jeżeli zdemontujesz czujnik poziomu. Od góry jest to to mniejsze kłeczko, a wyjmuje się go przekręcając, a potem do góry.
Sprawdz na tyle ile możesz układ elektryczny później bierz się za pompe, bo jest to nerwowa rzecz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”