Kappa - filtr kabinowy p/pyłkowy

Awatar użytkownika
tomek
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 6852
Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
Imię: Tomek
Lokalizacja: Brodnica
Kontakt:

Kappa - filtr kabinowy p/pyłkowy

Post autor: tomek » 20 mar 2006, 15:04

Od 07/1996 zmienil sie wklad filtra kabinowego.
Ja najprawdpodobniej w swojej mam ramke wlasnie od nowszego modelu (w kazdym badz razie bardziej pasuje nowszy filtr). W zwiazku z tym mam pytanko nastepujacej tresci:

Czy jezeli wymieniono ramke do wkladu filtra to moze miec to wplyw na przedostawanie sie wiekszej ilosci pylkow do kabiny?

Nie wiem, jak u Was ale u mnie mimo posiadania filterka mam ciagle zakurzana deske rozdzielcza.
Tomek
Obrazek
Obrazek- tyle palił mój Passat do 194 tys. - przestałem uzupełniać tankowania :(

Awatar użytkownika
Marcin_D
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3319
Rejestracja: 21 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Radom woj. mazowieckie

Kappa - filtr kabinowy p/pyłkowy

Post autor: Marcin_D » 20 mar 2006, 15:08

Ja mam standardową ramkę, a jak odkurzę i pojeżdżę tydzień może 10 dni to mam kurz na desce, wkład wymieniony na nowkę w styczniu. Też się kiedyś nad tym zastanawiałem.
Lancia i jeszcze raz Lancia

Lancia Kappa 2,4 20V LX Bi-Power

Awatar użytkownika
Maryjan
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 525
Rejestracja: 07 mar 2006, 0:00
Lokalizacja: REDA -Pomorskie

filtr p.pyłkowy

Post autor: Maryjan » 24 mar 2006, 17:49

Witam.Przy montażu nowego wkładu warto zwrócić uwagę czy on sam nie jest za luzny w ramce (co się zdarza) a i sama ramka ma do okoła pasek z gąbki , który uszczelnia ramkę do obudowy.Przyjrzyjcie się temu.Ja w kappie nie miałem tych problemów .Powodzenia
Lancia Delta 1.6 GT i.e / 2x 85' & 88'
kappa 2,4jtd 99"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”