
Delta 2.0 16v Turbo - gaśnie silnik
Delta 2.0 16v Turbo - gaśnie silnik
Mam problem i pytanie... Posiadam piękną Deltę 2.0 16v Tubo Giallo. OD tygodnia mam problem... samochod jezdiz normalnie a po paru kilometrach gasnie, nie można odpalic, swieci sie kontrolka wtryskow. Przy probie odpalenia wydostaje sie jasny dym z tumika i bulgocze. 10 minut przerwy, odpala jedzie dalej i to samo... Wymienilem kable zaplonowe, uszczelnilem na nowo silnik, wymienilem filtr paliwa, pompa paliwa sprawna. Co to moze byc? 

Ostatnio zmieniony 26 sie 2010, 13:20 przez Dudi, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: poprawiłem temat zgodnie z regułami forum
Powód: poprawiłem temat zgodnie z regułami forum
Obecnie
DELTA II HPE HF TURBO GIALLO 2.0 16V 230KM
Dawniej:
KAPPA 2.4 JTD 146KM
DELTA II HPE 2.0 8V (SILNIK Z INTEGRALE) 210KM
Delta II HPE gt 1.8 16v 131PS
Delta 1.6 G.T.i.e
DELTA II HPE HF TURBO GIALLO 2.0 16V 230KM
Dawniej:
KAPPA 2.4 JTD 146KM
DELTA II HPE 2.0 8V (SILNIK Z INTEGRALE) 210KM
Delta II HPE gt 1.8 16v 131PS
Delta 1.6 G.T.i.e
Re: Delta 2.0 16v Turbo - gaśnie silnik
Co rozumiesz pod pojęciem "uszczelniłem na nowo silnik"? Mnie to wygląda na uszkodzoną uszczelkę pod głowicą.
Podobny efekt może dawać wypalone gniazdo zaworowe i zawór.
Pozdrawiam.
Podobny efekt może dawać wypalone gniazdo zaworowe i zawór.
Pozdrawiam.
Re: Delta 2.0 16v Turbo - gaśnie silnik
nowa uszczelka pod pokrywa silnika.
Obecnie
DELTA II HPE HF TURBO GIALLO 2.0 16V 230KM
Dawniej:
KAPPA 2.4 JTD 146KM
DELTA II HPE 2.0 8V (SILNIK Z INTEGRALE) 210KM
Delta II HPE gt 1.8 16v 131PS
Delta 1.6 G.T.i.e
DELTA II HPE HF TURBO GIALLO 2.0 16V 230KM
Dawniej:
KAPPA 2.4 JTD 146KM
DELTA II HPE 2.0 8V (SILNIK Z INTEGRALE) 210KM
Delta II HPE gt 1.8 16v 131PS
Delta 1.6 G.T.i.e
- mac1us
- Klubowicz
- Posty: 1321
- Rejestracja: 01 wrz 2009, 20:10
- Imię: Maciek
- Lokalizacja: Radziszów Kraków
Re: Delta 2.0 16v Turbo - gaśnie silnik
To raczej nic nie da.
Sprawdź: czy nie ubywa Ci płynu chłodniczego, czy po otwarciu zbiorniczka wyrównawczego nie widać bąbelków wydobywających się ze spodu, czy olej nie jest koloru "masełka". Jeżeli nie to radziłbym podjechać na kompresje.
Czy podczas jazdy nie zapala Ci się kontrolka wtrysków no i czy w ogóle po przekręceniu kluczyka przed odpaleniem zapala się po czym gaśnie po odpaleniu.
Sprawdź: czy nie ubywa Ci płynu chłodniczego, czy po otwarciu zbiorniczka wyrównawczego nie widać bąbelków wydobywających się ze spodu, czy olej nie jest koloru "masełka". Jeżeli nie to radziłbym podjechać na kompresje.
Czy podczas jazdy nie zapala Ci się kontrolka wtrysków no i czy w ogóle po przekręceniu kluczyka przed odpaleniem zapala się po czym gaśnie po odpaleniu.