Kappa JTD - dziwne objawy przy zapalaniu i gaszeniu

Anonymous

Kappa JTD - dziwne objawy przy zapalaniu i gaszeniu

Post autor: Anonymous » 19 mar 2006, 23:14

Witam

mam kappe 2.4JTD

Silnik chodzi dobrze nie narzekam ale mam jedno pytanie...

przy zapalaniu dosc mocno tym autem "potrzebie" i tak samo przy gaszeniu do tego dochodzi dziwny stuk jak juz chodzi silnik jest ok chodzi rowno i nie ma problemu

wiem pomyslicie ze sie czepiam drobnostki ale naprawde to nie jest normalne gdyz mam znajomego z 2.4JTD i u niego nie ma czegos takiego

dla mnie wyglada to na zle zamontowany silnik w komorze czy cos takiego

mam tak od poczatku jak kupilem od niemca ... mowil mi ze wyciagali kiedys silnik i wkladali spowrotem zeby sprawdzic inne auto bez silnika, moze to jest powodem ze cos zle wlozyli ten silnik?

Ciezko mi to opisac ale przy zapalaniu jest taki dosc mocny stuk i auto lekko zabuja tak samo przy gaszeniu

prosze o rade co moznaby zrobic by to zniwelowac

pozdrawiam

Anonymous

Kappa JTD - dziwne objawy przy zapalaniu i gaszeniu

Post autor: Anonymous » 20 mar 2006, 0:16

może posprawdzaj na początek zawieszenie silnika,
czyli poduszki pod silnikiem i przy łapie..

Kojak
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 338
Rejestracja: 07 mar 2006, 0:00
Imię: Tomasz
Lokalizacja: Ścinawa

Kappa JTD - dziwne objawy przy zapalaniu i gaszeniu

Post autor: Kojak » 21 mar 2006, 22:10

Ja oglądałem jedną Kappę 2.4 jtd w Skibinie (i ją chyba właśnie Adolf kupił), miała ten sam objaw. Nawet już po zapaleniu, jak się jej dodało gazu, a potem szybko puściło pedał, to po spadku na niskie obroty silnik zaterkotał, trochę nim rzuciło (trwało to ok 1 - 1,5s) i wtedy powracała normalna praca. Koleś mówił, że błąd tkwi w komputerze, ale tego przez 2 tygodnie nie zrobił - kupiłem inną. Nie wiem też czy silniczek krokowy nie jest za to winny...

Anonymous

Kappa JTD - dziwne objawy przy zapalaniu i gaszeniu

Post autor: Anonymous » 22 mar 2006, 21:20

"Kojak" pisze:Ja oglądałem jedną Kappę 2.4 jtd w Skibinie (i ją chyba właśnie Adolf kupił), miała ten sam objaw. Nawet już po zapaleniu, jak się jej dodało gazu, a potem szybko puściło pedał, to po spadku na niskie obroty silnik zaterkotał, trochę nim rzuciło (trwało to ok 1 - 1,5s) i wtedy powracała normalna praca. Koleś mówił, że błąd tkwi w komputerze, ale tego przez 2 tygodnie nie zrobił - kupiłem inną. Nie wiem też czy silniczek krokowy nie jest za to winny...
właśnie dlatego proponuje sprawdzenie poduszek..

u mnie były kompletnie wybite poduszki pod silnikiem i przy ramieniu..

Awatar użytkownika
grzole
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6821
Rejestracja: 29 wrz 2005, 0:00
Skype: grzole
Lokalizacja: Warszawa

Kappa JTD - dziwne objawy przy zapalaniu i gaszeniu

Post autor: grzole » 23 mar 2006, 3:21

"Adolf" pisze: właśnie dlatego proponuje sprawdzenie poduszek..

u mnie były kompletnie wybite poduszki pod silnikiem i przy ramieniu..
Jak to mawiał mój niedoszły teść: "w klekotach :arrow: wibracje i infradźwięki :!: szkoda zdrowia :wink: szkoda środowiska :lol: "
Bez urazy ale naprawdę nie mam nic do diesli... Inna sprawa, że te kilkaset tysięcy za kółkiem tylko na benzynce zrobiłem. Obywam się jak dotąd bez ON czy gazu.
2x Kappa LS 2.0 20v '95 & '98 + Thema 2.0 ie 8v '89 + Punto Evo 1.4 MyLife '11
tel. 501-122-517

Kojak
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 338
Rejestracja: 07 mar 2006, 0:00
Imię: Tomasz
Lokalizacja: Ścinawa

Kappa JTD - dziwne objawy przy zapalaniu i gaszeniu

Post autor: Kojak » 23 mar 2006, 17:54

A mogę wiedzieć Adolf ile dałeś za te poduszki?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”