Lybra 1.9JTD - mało mocy...

Awatar użytkownika
teemka
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 714
Rejestracja: 26 sie 2007, 0:00
Skype: CZĘŚCI LANCIA LYBRA
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Lybra 1.9JTD - mało mocy...

Post autor: teemka » 25 sty 2010, 12:05

Witam! Kolejna lancia w rodzinie;) Siostra kupiła lyberke ze 105 konnym motorem, jednak po przejechaniu sie nią stwierdzam ze jest coś nie tak... Auto żwawo startuje ale na wyższych biegach muli;) Ciezko rozbujać sie do 140km/h, brak dynamiki przy przyśpieszaniu... Komp nie zgłasza błędów, auto nie kopci (choć zauwazyłem ze troszke dymi po wyjeciu bagnetu - tutaj moze byc roznie bo moze to byc poprostu para przy tych temperaturach, no ale mowie co widzialem;) ). Co w takiej sytuacji mozna podejrzewać? Turbina? (troche zaolejona jest) Jakaś nieszczelnosć? (jesli tak to gdzie najprędzej patrzeć?) EGR? (w 1.9 JTD jest chyba elektroniczny- da rade to oszukać?- jakies zaslepianie czy coś?)

No nie wiem troche zimno na zabawy w ciemno i szukanie stąd pytam Was, bo moze ktoś już zna temat... Z góry dzieki za pomoc!

Awatar użytkownika
mmilon
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 128
Rejestracja: 20 sty 2007, 0:00
Lokalizacja: Wrocław

Re: Lybra 1.9JTD - mało mocy...

Post autor: mmilon » 25 sty 2010, 13:10

spróbuj odpiąć kostkę od przepływomierza (przy filtrze powietrza), jeżeli poczujesz zmianę i wzrost mocy to przepływomierz do wymiany, następnie sprawdź węże podciśnienia (może któryś pękł) turbinę zostaw sobie na koniec (najwięcej kosztuje).

lesny_83
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 126
Rejestracja: 22 lut 2009, 0:00
Lokalizacja: Kraków

Odp: Lybra 1.9JTD - mało mocy...

Post autor: lesny_83 » 25 sty 2010, 13:17

raczej bym, zrezygnowal z podejscia ze przeplywomierz od razu do wymiany
mam wrazenie ze juz duzo ludzi na forum wymienialo sprawna przeplywke wlacznie ze mna
pozdr

Awatar użytkownika
teemka
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 714
Rejestracja: 26 sie 2007, 0:00
Skype: CZĘŚCI LANCIA LYBRA
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Odp: Lybra 1.9JTD - mało mocy...

Post autor: teemka » 28 sty 2010, 12:31

Byłem na komputerze z tym autem i jest jedyny błąd o nazwie:

- sygnał fazy / obroty (ZAP)

Powiedzcie co za ten bląd moze odpowiadać i czy ktoś miał to samo u siebie?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”