Post
autor: schab » 19 lut 2009, 9:02
"bichon" pisze:Witam,
Wczoraj bylem na badaniu technicznym, samochod ma przekroczone normy spalin. Jakie moga byc tego przyczyny? Albo inaczej - co trzeba zrobic, zeby bylo dobrze

Katalizator mam.... wiekowy. Tlumik srodkowy+ koncowy ma jakis rok. Czy wymiana katalizatora na nowy zalatwila by sprawe?
Zależy - co ci wyszło . Jeżeli przekroczona norma CO - to częściowo pomoże , choć tu przyczyn może być wiele ( niesprawna sonda , lejące wtryski , uwalony któryś czujnik : temperatury , podciśnienia , przepływomierz itp. ) , jeżeli norma węglowodorów - to kicha : kłania się remont silnika ... W innym Twoim poście pojawiła się okrągła liczba 280 000 km. I to chyba powód .
Dobrze byłoby podjechać na diagnostykę i podpiąć auto pod komputer - on prawdę ci powie ... Tylko , że tu koszt to ~200 !
Wyjście awaryjne - to spolegliwy diagnosta , któremu banknot z odpowiednim nominałem zasłoni odczyty analizy spalin ...

Byle tylko tobie spaliny nie zasłoniły widoku we wstecznym lusterku !
Kiedyś: 3 Zastavy 1100; 4xFiat Ritmo (65, 85, 90, 100); Fiat 126; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Citroen Saxo 1,1; Tempra SW 4x4; Brava 1,6 16V; Dedra SW 2,0 16V , Dedra SW 1,8 8V; Delta 1,6 16V, Lancia Y 1,4; Alfa 156 2,0 JTS
Obecnie (do spółki z synami): Zastava 1100; BMW 329, 340 , 2x529 , 745 ; Delta 2,0 16V turbo 4x4; Alfa 159 2,4 Q4