Lybra 1.8 a 2.0. cena wymiany rozrządu
Moderator: stabraf
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 12 sty 2009, 0:00
- Lokalizacja: Sierakowice
Lybra 1.8 a 2.0. cena wymiany rozrządu
Witam serdecznie,
mam nadzieje ze takiego pytania nie bylo, ja rpzynajmniej nie znalazlem.
Nosze sie z zakupem Lybry SW, moim zdaniem za rozsadne pieniadze extra wyposazenie, stylistyka itd.
Ale jak plotka glosi to Lancia - wiec postanowilem zorientowac sie w cenach wymiany rozrzadu...MASAKRA.
Wolalbym miec 2.0 bo niby lepszy, ale ceny z autor. serwisu są następujące:
- silnik 2,0 koszt rozrzadu kpl. 820 zl + koszt wymiany 1560 zl lacznie 2380 zl
- silnik 1,6 koszt rozrzadu kpl. 520 zl + koszt wymiany 480 zl lacznie 1000 zl
- silnik 1,8 koszt rozrzadu kpl. 770 zl + koszt wymiany 480 zl lacznie 1250 zl
Nie wiem nawet czy to ceny netto czy brutto, ale do 1.8 jakbym jeszcze wymienial wariator to 1000zl dodatkowo i paska wlakow wyrownowujacych kolejne 500zl, czyli w symie 2750!!! - no i mnie entuzjazm opadl :/
Powiedzcie ile was kosztowaly te naprawe i gdzie szukac warsztatow - mieszkam pod Gdańskiem. Bardzo chciałbym mieć to auto, ale...
Jakbym doliczyl gaz to wogole masakra...
Pozdrawiam i dzieki
Tomek
mam nadzieje ze takiego pytania nie bylo, ja rpzynajmniej nie znalazlem.
Nosze sie z zakupem Lybry SW, moim zdaniem za rozsadne pieniadze extra wyposazenie, stylistyka itd.
Ale jak plotka glosi to Lancia - wiec postanowilem zorientowac sie w cenach wymiany rozrzadu...MASAKRA.
Wolalbym miec 2.0 bo niby lepszy, ale ceny z autor. serwisu są następujące:
- silnik 2,0 koszt rozrzadu kpl. 820 zl + koszt wymiany 1560 zl lacznie 2380 zl
- silnik 1,6 koszt rozrzadu kpl. 520 zl + koszt wymiany 480 zl lacznie 1000 zl
- silnik 1,8 koszt rozrzadu kpl. 770 zl + koszt wymiany 480 zl lacznie 1250 zl
Nie wiem nawet czy to ceny netto czy brutto, ale do 1.8 jakbym jeszcze wymienial wariator to 1000zl dodatkowo i paska wlakow wyrownowujacych kolejne 500zl, czyli w symie 2750!!! - no i mnie entuzjazm opadl :/
Powiedzcie ile was kosztowaly te naprawe i gdzie szukac warsztatow - mieszkam pod Gdańskiem. Bardzo chciałbym mieć to auto, ale...
Jakbym doliczyl gaz to wogole masakra...
Pozdrawiam i dzieki
Tomek
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12270
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Nieszczęsny rozrząd...Lybra 1.8 a 2.0.
To zapytaj ile kosztuje komplet do wymiany rozrządu np. w Lancia Team (w ślepo mogę strzelić, że za materiały nie zapłacisz więcej niż 300 pln - mam diesla). Poszukaj też dobrego warsztatu - na pewno ktoś z forum Ci podpowie coś w okolicach Gdańska - i za robocizne też nie zapłacisz więcej niż 300-400 pln. To są standardowe Fiatowskie silniki.
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Nieszczęsny rozrząd...Lybra 1.8 a 2.0.
Że to Lancia, to nawet nie plotka, lecz fakt
Nie przejmuj sie, rób rozrząd w zaufanym warsztacie poza ASO, na dobrych częściach, cena będzie niższa, a jakość- wprost przeciwnie..
Wariator w 1,8 oczywiście obowiązkowo. W 2,0 nie.
Nie przejmuj sie, rób rozrząd w zaufanym warsztacie poza ASO, na dobrych częściach, cena będzie niższa, a jakość- wprost przeciwnie..
Wariator w 1,8 oczywiście obowiązkowo. W 2,0 nie.
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 12 sty 2009, 0:00
- Lokalizacja: Sierakowice
Nieszczęsny rozrząd...Lybra 1.8 a 2.0.
Czyli w zasadzie biorąc pod uwage kwestie kosztow wymiany wariatora , a robocizny w 2.0, cena calosci wyjdzie podobna.
no gdyby udalo sie np. za 1000-1500 zrobic calosc no to nie jest to az tak przygnebiajace jak ponad 2k.
Ale ogolnie polecalibyscie raczej 5-cylindrowke. Ja tez wolalbym mocniejszy motor, spalanie niby podobne, a czytalem ze 1.8 pali wiecej oleju i czesciej zmienia sie rozrzad...
Napiszcie prosze ile was kosztowaly te naprawy...a moze na wiosne do was dolacze jako uzytkownik
Pzdr
P.S. A jeszcze apropos gazu - jakie one mają kolektory?
A to jest taki silnik jak w Alfach, ktore maja chyba Twin Spark?
no gdyby udalo sie np. za 1000-1500 zrobic calosc no to nie jest to az tak przygnebiajace jak ponad 2k.
Ale ogolnie polecalibyscie raczej 5-cylindrowke. Ja tez wolalbym mocniejszy motor, spalanie niby podobne, a czytalem ze 1.8 pali wiecej oleju i czesciej zmienia sie rozrzad...
Napiszcie prosze ile was kosztowaly te naprawy...a moze na wiosne do was dolacze jako uzytkownik
Pzdr
P.S. A jeszcze apropos gazu - jakie one mają kolektory?
A to jest taki silnik jak w Alfach, ktore maja chyba Twin Spark?
Re: Nieszczęsny rozrząd...Lybra 1.8 a 2.0.
robocizna za wymianę rozrzadu w 2,0 w ASO to 800 zł - info z POLMOZBYTPLUS Białystok"tomice" pisze:Witam serdecznie,
mam nadzieje ze takiego pytania nie bylo, ja rpzynajmniej nie znalazlem.
Nosze sie z zakupem Lybry SW, moim zdaniem za rozsadne pieniadze extra wyposazenie, stylistyka itd.
Ale jak plotka glosi to Lancia - wiec postanowilem zorientowac sie w cenach wymiany rozrzadu...MASAKRA.
Wolalbym miec 2.0 bo niby lepszy, ale ceny z autor. serwisu są następujące:
- silnik 2,0 koszt rozrzadu kpl. 820 zl + koszt wymiany 1560 zl lacznie 2380
zl
- silnik 1,6 koszt rozrzadu kpl. 520 zl + koszt wymiany 480 zl lacznie 1000
zl
- silnik 1,8 koszt rozrzadu kpl. 770 zl + koszt wymiany 480 zl lacznie 1250
zl
Nie wiem nawet czy to ceny netto czy brutto, ale do 1.8 jakbym jeszcze wymienial wariator to 1000zl dodatkowo i paska wlakow wyrownowujacych kolejne 500zl, czyli w symie 2750!!! - no i mnie entuzjazm opadl :/
Powiedzcie ile was kosztowaly te naprawe i gdzie szukac warsztatow - mieszkam pod Gdańskiem. Bardzo chciałbym mieć to auto, ale...
Jakbym doliczyl gaz to wogole masakra...
Pozdrawiam i dzieki
Tomek
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Nieszczęsny rozrząd...Lybra 1.8 a 2.0.
1500? Za duzo."tomice" pisze:Czyli w zasadzie biorąc pod uwage kwestie kosztow wymiany wariatora , a robocizny w 2.0, cena calosci wyjdzie podobna.
no gdyby udalo sie np. za 1000-1500 zrobic calosc no to nie jest to az tak przygnebiajace jak ponad 2k.
"tomice" pisze:Ale ogolnie polecalibyscie raczej 5-cylindrowke. Ja tez wolalbym mocniejszy motor, spalanie niby podobne, a czytalem ze 1.8 pali wiecej oleju i czesciej zmienia sie rozrzad...
Jeżdżę taką Lyberką od ponad 3 lat i nie widzę żadnej (prócz tańszego ubezpieczenia) przewagi 1,8 nad 2,0.
W Lancii oczywiście jest single spark."tomice" pisze:A to jest taki silnik jak w Alfach, ktore maja chyba Twin Spark?
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nieszczęsny rozrząd...Lybra 1.8 a 2.0.
Napisze orietacyjne ceny w 1.8 bo ostatnio przerabialem temat.
Pasek rozrzadu dycko 70zl
Pasek walkow balansowy ok 55zl
pasek wielorowkowy 50zl
Rolka ok 70zl
Rolka napinajaca 170zl
Wariator 348zl(kupilem orginalny w ASO Fiata)
Robocizna ok 200zl. Przy wymianie wariatora konieczne sa blokady rozrzadu tzw mostki. Nie kazy warsztat je posiada. Ja takowe mam
W szczegolnych przypadkach dochodza jeszcze:
Wymiana uszczelnien(2 zimeringi) walka ssacego i wydechowego. Panewk na wal. ssacym. Napinacz paska balansowego i uszczelka pod pokrywe zaworw.
W przypadku silnika 2.0 20V wszelkie programy typu auto data nakazuja wyciagniecie silnika do zmiany rozrzadu. Jest tam poprostu za malo miejsca do wymiany. Trzeba by to zweryfikowac bo wiem, ze ktos juz to robil bez wyciagania silnika wiec sie da.
Jezeli chodzi o porownanie techniczne tych silnikow
Ogolnie 2.0 ma lepiej rozwiazana tzw gore silnika niz 1.8. Kwestia dotyczy wszystkich silnikow z rodziny alfy, fiata, lancii ze zmiennymi fazami rozrzadu. Jezeli chodzi o dol motoru to wszystkie sa delikatne i wrazliwe na zaniedbania serwisowe oraz nie prawidlowa eksploatacje.
Wszelkich malkotentow(czy jak tam to sie pisze) pociesze, ze w przypadku TAK ZAJEBISTYCH KONSTRUKCJI JAK AUDI A4 CZY PASSAT B5/fl warsztaty wolaja jeszcze wiecej za wymiane rozrzadu bo trza rwac pol przodu coby sie dostac do paska. Szczegolnie fajna impreza jest przy silnikach V6
Pasek rozrzadu dycko 70zl
Pasek walkow balansowy ok 55zl
pasek wielorowkowy 50zl
Rolka ok 70zl
Rolka napinajaca 170zl
Wariator 348zl(kupilem orginalny w ASO Fiata)
Robocizna ok 200zl. Przy wymianie wariatora konieczne sa blokady rozrzadu tzw mostki. Nie kazy warsztat je posiada. Ja takowe mam
W szczegolnych przypadkach dochodza jeszcze:
Wymiana uszczelnien(2 zimeringi) walka ssacego i wydechowego. Panewk na wal. ssacym. Napinacz paska balansowego i uszczelka pod pokrywe zaworw.
W przypadku silnika 2.0 20V wszelkie programy typu auto data nakazuja wyciagniecie silnika do zmiany rozrzadu. Jest tam poprostu za malo miejsca do wymiany. Trzeba by to zweryfikowac bo wiem, ze ktos juz to robil bez wyciagania silnika wiec sie da.
Jezeli chodzi o porownanie techniczne tych silnikow
Ogolnie 2.0 ma lepiej rozwiazana tzw gore silnika niz 1.8. Kwestia dotyczy wszystkich silnikow z rodziny alfy, fiata, lancii ze zmiennymi fazami rozrzadu. Jezeli chodzi o dol motoru to wszystkie sa delikatne i wrazliwe na zaniedbania serwisowe oraz nie prawidlowa eksploatacje.
Wszelkich malkotentow(czy jak tam to sie pisze) pociesze, ze w przypadku TAK ZAJEBISTYCH KONSTRUKCJI JAK AUDI A4 CZY PASSAT B5/fl warsztaty wolaja jeszcze wiecej za wymiane rozrzadu bo trza rwac pol przodu coby sie dostac do paska. Szczegolnie fajna impreza jest przy silnikach V6
Lancia Lybra SW 1.8 16VLX+ Navi
Mercedes C-klase 200 kompresor
Peuegot 307 SW HDI 110ps
Mercedes C-klase 200 kompresor
Peuegot 307 SW HDI 110ps
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 12 sty 2009, 0:00
- Lokalizacja: Sierakowice
Nieszczęsny rozrząd...Lybra 1.8 a 2.0.
To jeszcze apropos - jak te autka chodza na gazie, no bo jednak troszke pala, a cena paliwa pewnie taka atrakcyjna dlugo nie bedzie
I moze przy okazji, czy cena rozrzadu np. w dieselku 2.4 to zblizone kwpty?
I moze przy okazji, czy cena rozrzadu np. w dieselku 2.4 to zblizone kwpty?
Nieszczęsny rozrząd...Lybra 1.8 a 2.0.
Rozrząd razem z pompą wody w mojej kosztował mnie 350,00zł
Rozrząd z SKF na pasku Gates
Odlicz ze 100 na pompę i masz koszt rozrządu.
Rozrząd z SKF na pasku Gates
Odlicz ze 100 na pompę i masz koszt rozrządu.
Nieszczęsny rozrząd...Lybra 1.8 a 2.0.
Bardzo dobrze chodza pod warunkiem odpowiedniego zestawu i montazu."tomice" pisze:To jeszcze apropos - jak te autka chodza na gazie, no bo jednak troszke pala, a cena paliwa pewnie taka atrakcyjna dlugo nie bedzie
I moze przy okazji, czy cena rozrzadu np. w dieselku 2.4 to zblizone kwpty?
U mnie
Stag 300/4
Zavoli zeta s
Magic jet
Przy okazji samochod na wiosne bedzie do sprzedazy
Lancia Lybra SW 1.8 16VLX+ Navi
Mercedes C-klase 200 kompresor
Peuegot 307 SW HDI 110ps
Mercedes C-klase 200 kompresor
Peuegot 307 SW HDI 110ps
Nieszczęsny rozrząd...Lybra 1.8 a 2.0.
Ja w 2,4 20v w Kappie za wymianę rozrządu z częciami zapłaciłem 420zł. Pasek Dayco, rolki SKF.
Lancia i jeszcze raz Lancia
Lancia Kappa 2,4 20V LX Bi-Power
Lancia Kappa 2,4 20V LX Bi-Power
- Art92
- Klubowicz
- Posty: 1905
- Rejestracja: 25 gru 2007, 0:00
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Sierakowice/Słupsk
Nieszczęsny rozrząd...Lybra 1.8 a 2.0.
osz kurde: Ziomek.jestes z tych sierakowic w gminie Sierakowice???? sasiednia wiocha
VW Sweter 1.9 TDi. Od czasu do czasu ujeżdżam Chevrolet Cruze 1.6