Szukałem na Forum ale nie udało mi się znaleźć takiego tematu.
Sytuacja wyglada następująco:
- silnik 1,2 PB + LPG II generacji
- na ustawieniu automatycznego przełączania z PB na LPG po przekroczeniu 2 tys obr nie było nigdy problemów,
- teraz przyszły mrozy więc zdecydowałem się w trosce o zdrowie instalacji LPG jeździć na benzynie do osiągniecia przez silnik ok 60 stopni temperatury ( wg wskazania na desce) i dopiero potem przełączam na LPG - i tu pojawił się problem z gaśnięciem na wolnych obrotach (np. przy dojeżdżaniu do skrzyżowania na luzie) - auto gaśnie na benzynie jak juz jest ciepłe w miarę i obroty podczas postoju są w okolicach 900. - sprawdziłem połączenia - jedyne co jest uszkodzone to pęknięta dolna część obudowy filtru powietrza w okolicach rury doprowadzającej podgrzane powietrze z kolektora.
- po przełączeniu na LPG problem nie wystepuje.
Z gory dziękuję za pomoc Forumowiczom i życzę wszsytkiego dobrego w Nowym Roku
