Na wstępię chciałbym powiedzieć że solidnie przeszukałem to i inne fora w celu uzyskaniu informacji. Chciałbym też uprzedzić wszystkich którzy będą mówić że to niopłacalne, nie interesuje mnie zmiana silnika ponieważ jestem z niego zadowolony

Chciałbym uturbić mój silnik 2.0 16V 836.a3.000. Jako że wiem że silnik od wersji tubo różni się głównie tłokami (niższy stopień sprężania) i wałkami rozrządu oraz w niewielkim stopniu osprzętem.
Powinienem na poczatek zaopatrzyć się w nastepujące części od 16VT:
1) komplet tłoków i pierścieni
2) kolektor wydechowy z turbiną
3) układ wydechowy
4) wałki rozrządu
5) większe wtryski
6) ECU
7) czujnik spalania stukowego

9) zawór ciśnienia doładowania
W związku z tym mam kilka pytań:
1) czy muszę zmieniać komputer czy wystarczy zmienić w obecnym mapy ?
2) czy czujnik spalania stukowego jest niezbędny ?
3) czy ciśnienie oleju w silniku N/A wystarczy żeby założyć Turbo ?
4) dlaczego regulator ciśnienia paliwa w N/A ma 3 bary a w turbo tylko 2,5 ?
5) czy mogę zostawić orginalną przepustnicę i kolektor ssący ?
6) co jeszcze muszę dokupić o czym pamiętać ???
Pozdrawiam i liczę na rzetelną pomoc
Mobias