przyczyny "strzałów" w kolektor

Problemy, porady i opinie dotyczące LPG w Naszych Lanciach
Awatar użytkownika
maki
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 333
Rejestracja: 30 maja 2007, 0:00
Lokalizacja: RZESZÓW

przyczyny "strzałów" w kolektor

Post autor: maki » 27 mar 2008, 1:07

co trzeba sprawdzać, chcąc wyeliminować strzały gazu?
ostatnio nie daje rady przejechać spokojnie 10 km, zawsze strzeli i naciąga mi taka gumową opaskę z przepływomierza.samochód gaśnie i muszę tą opaskę zakładać, bo inaczej wiadomo: nie pojedzie :cry: strasznie mnie to wk : cenzura : a.

mam instalację II generacji.

pozdrawiam

Awatar użytkownika
zoom
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 513
Rejestracja: 25 lip 2007, 0:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: StalowaWola Ulubione piwo: Żywiec
Kontakt:

przyczyny "strzałów" w kolektor

Post autor: zoom » 27 mar 2008, 8:06

Przyczyna moze byc wszystko co jest zwiazane z ukladem zaplonowym. Czyli swiece, kable, cewka ?.. itd. U mnie przyczyna byl przetarty kabel od czujnika polozenia walu.
pozdr.
1.9 JTD driver.
HITart - Spoty na telebimy i monitory reklamowe
http://www.hitart.com.pl

Awatar użytkownika
paśny
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 1908
Rejestracja: 01 paź 2007, 0:00
Imię: Piotr
Lokalizacja: Warszawa / Młynek

przyczyny "strzałów" w kolektor

Post autor: paśny » 27 mar 2008, 8:56

Przyczyną może być też zbyt uboga mieszanka, zwłaszcza w górnym zakresie obrotów (co może wystąpić np. po zmianie filtra powietrza). Z tego, co doczytałem w necie mikser można optymalnie wyregulować albo w dolnym zakresie obrotów albo w górnym. Zazwyczaj gazownicy regulują w dolnym, bo wtedy mniej pali - i mi strzelał właśnie przy wysokich obrotach.
Elektryka WN, jak pisał zoom to oczywiście podstawa.
Viva la macchina

Pablo
Użytkownik zbanowany
Użytkownik zbanowany
Posty: 1003
Rejestracja: 12 mar 2006, 0:00
Lokalizacja: Łódź

przyczyny "strzałów" w kolektor

Post autor: Pablo » 27 mar 2008, 9:01

Jak miałem kiedyś firmowego Lanosa :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: to strzelanie wyeliminowali zakładając jakiś "grzybek" bodajże na obudwie filtra powietrza. Ale czasy to były odległe (dinozaury pasły się na łąkach) :wink:
Pozdrawiam Pablo

Awatar użytkownika
NOWY84
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 181
Rejestracja: 05 maja 2007, 0:00
Imię: Paweł
Lokalizacja: Bydgoszcz

przyczyny "strzałów" w kolektor

Post autor: NOWY84 » 27 mar 2008, 16:16

Miałem identyczną sytuacje w Cromie 2.0 ie 8v, jak kupiłem auto. U mnie akurat powodem strzałów był przestawiony rozrząd, a dokładniej wałek ssący o 2 zęby. Oczywiście zasadą przy eliminacji strzałów jest sprawność elementów ukł. zapłonowego, jak to jest sprawdzone, to zostają regulacje mieszanki, ewentualnie wymiany podzespołów LPG. A piszę Ci o rozrządzie, o którym się czasami przy strzałach zapomina, szukajac przyczyny w zapłonie, czy mieszance. U mnie przyczyną było właśnie to. No i zwróc szczególną uwagę na szczelność dolotu.
---------------------------------------

Awatar użytkownika
maki
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 333
Rejestracja: 30 maja 2007, 0:00
Lokalizacja: RZESZÓW

przyczyny "strzałów" w kolektor

Post autor: maki » 27 mar 2008, 23:38

dzieki za wszelakie porady. dzis wymienilem swiece oraz jeden przewod WN ( bo jakos mi sie nie podobal).i po wymianie nic juz nie strzelilo : yesyes : oby tak pozostalo.

pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: LPG :::”