Lancia Delta - pasy pirotechniczne
-
- Klubowicz
- Posty: 1025
- Rejestracja: 29 gru 2006, 0:00
- Lokalizacja: Ciechanów woj. mazowieckie
Lancia Delta - pasy pirotechniczne
Witam,
czy ktoś z Was ma w swojej Delcie takie pasy? Jeśli tak to czy dało by radę zrobić jakąś fotkę? Jak to wszystko wygląda.
z góry dzięki za pomoc
czy ktoś z Was ma w swojej Delcie takie pasy? Jeśli tak to czy dało by radę zrobić jakąś fotkę? Jak to wszystko wygląda.
z góry dzięki za pomoc
Była:
Lancia Delta II 1,6 16V
Lancia Lybra Intensa 2,4JTD
Jaguar X-Type 2,0D
Jest:
BMW E90 318i
Lancia Delta II 1,6 16V
Lancia Lybra Intensa 2,4JTD
Jaguar X-Type 2,0D
Jest:
BMW E90 318i
Lancia Delta - pasy pirotechniczne
Ja takie mialem. Fotek nie zrobie bo fotele juz dawno na zlomie. Mow o co chodzi.
-
- Klubowicz
- Posty: 1025
- Rejestracja: 29 gru 2006, 0:00
- Lokalizacja: Ciechanów woj. mazowieckie
Lancia Delta - pasy pirotechniczne
ogólnie jak to wygląda, jak to podłączone jest itp.
Była:
Lancia Delta II 1,6 16V
Lancia Lybra Intensa 2,4JTD
Jaguar X-Type 2,0D
Jest:
BMW E90 318i
Lancia Delta II 1,6 16V
Lancia Lybra Intensa 2,4JTD
Jaguar X-Type 2,0D
Jest:
BMW E90 318i
Lancia Delta - pasy pirotechniczne
Napinacz jest nitowany do konstrukcji fotela. Przekladka tego to okrutna rzezba. Ja sobie odpuscilem i jezdze bez. Prosciej by bylo caly fotel wymienic. Piro bylo montowane do modeli z poducha.
-
- Klubowicz
- Posty: 1025
- Rejestracja: 29 gru 2006, 0:00
- Lokalizacja: Ciechanów woj. mazowieckie
Lancia Delta - pasy pirotechniczne
no właśnie...do wersji z poduchą. Ja mam poduszkę a nie mam takich. A w fotelach z napinaczami są one zakładane po dwóch stronach...a pasażer przecież nie ma poduszki...więc jak to jest
Była:
Lancia Delta II 1,6 16V
Lancia Lybra Intensa 2,4JTD
Jaguar X-Type 2,0D
Jest:
BMW E90 318i
Lancia Delta II 1,6 16V
Lancia Lybra Intensa 2,4JTD
Jaguar X-Type 2,0D
Jest:
BMW E90 318i
Lancia Delta - pasy pirotechniczne
ja mam napinacze w zwijarce a nie w klamrze do pasów
Lancia Delta 1.6 16v HPE & Lancia Y 1.2 16V
Białe Turbo z czarną maską i mooocnym sercem:)
Białe Turbo z czarną maską i mooocnym sercem:)
-
- Klubowicz
- Posty: 1025
- Rejestracja: 29 gru 2006, 0:00
- Lokalizacja: Ciechanów woj. mazowieckie
Lancia Delta - pasy pirotechniczne
a czy nie było tak że starsze wersje miały przy fotelach a nowsze w zwijarce? ja nie mam a mam 96/97 rok
Była:
Lancia Delta II 1,6 16V
Lancia Lybra Intensa 2,4JTD
Jaguar X-Type 2,0D
Jest:
BMW E90 318i
Lancia Delta II 1,6 16V
Lancia Lybra Intensa 2,4JTD
Jaguar X-Type 2,0D
Jest:
BMW E90 318i
Lancia Delta - pasy pirotechniczne
W zwijarce ma kazdy model niezaleznie od reszty wyposazenia. Napinacz piro dziala (o ile mi wiadomo) tylko w polaczeniu z mechanicznym w pasie. Mechaniczny blokuje pas przy szarpnieciu a piro przyciaga cialo do fotela skracajac pas o kilka cm. Piro latwo poznac po klamrze pasa przy fotelu-jest dluga. Wersje bez piro sa krotkie i pozbawione "harmonijki". Mozliwe, ze piro bylo opcja wyposazenia montowana niezaleznie od poduchy... Mozliwe tez, ze ktos zwyczajnie zmienil fotele z powodu wypadku lub z checi ciecia kosztow. Piro to czesc podlegajaca wymianie tak samo jak airbag (nawet jesli nie sa "wystrzelone").
-
- Klubowicz
- Posty: 1025
- Rejestracja: 29 gru 2006, 0:00
- Lokalizacja: Ciechanów woj. mazowieckie
Lancia Delta - pasy pirotechniczne
a czy jeśli teraz mam zwykłe a bym chciał założyć fotele z pirotechnicznymi to wystarczy założyć i już?? będzie ok
Była:
Lancia Delta II 1,6 16V
Lancia Lybra Intensa 2,4JTD
Jaguar X-Type 2,0D
Jest:
BMW E90 318i
Lancia Delta II 1,6 16V
Lancia Lybra Intensa 2,4JTD
Jaguar X-Type 2,0D
Jest:
BMW E90 318i
-
- Klubowicz
- Posty: 1025
- Rejestracja: 29 gru 2006, 0:00
- Lokalizacja: Ciechanów woj. mazowieckie
Lancia Delta - pasy pirotechniczne
a żadnej różnicy w mocowaniu nie ma?
Była:
Lancia Delta II 1,6 16V
Lancia Lybra Intensa 2,4JTD
Jaguar X-Type 2,0D
Jest:
BMW E90 318i
Lancia Delta II 1,6 16V
Lancia Lybra Intensa 2,4JTD
Jaguar X-Type 2,0D
Jest:
BMW E90 318i
Lancia Delta - pasy pirotechniczne
Hej. Moja Delta jest z roku 94. Fotele mają własnie takie napinacze. Jednak zamarzył mi się fotel z podłokietnikiem i udało mi się takowy nabyć od Delty z 1996 roku. Przy przekładce właśnie stwierdziłem że fotele które kupiłem nie maja tych napinaczy. Delta z której pochodziły poduchę miała. Też się zdziwiłem. Chciałem się pobawić w wymianę napinaczy ale okazało się ze do tych foteli które kupiłem nie ma ich gdzie zamontować (nie było przyspawanych uchwytów), więc zostawiłem stare podstawy od foteli z napinaczami a przekręciłem tylko siedzisko z oparciem. Kwestia kilku śrub. Teraz mam napinacze, alcantarę w super stanie i podłokietnik 

Lancia Delta - pasy pirotechniczne
u mnie taka przekladka byla niemozliwa. posiadalem fotel bez jakichkolwiek bajerow, ale z piro i zamiast tego wlozylem fotel z regulacja wysokosci, podlokietnikiem i naturalnie alcantara. Niestety, w mojej ocenie przekladka napinaczy byla niewykonalna tak aby to mialo rece i nogi."Kozi" pisze:Hej. Moja Delta jest z roku 94. Fotele mają własnie takie napinacze. Jednak zamarzył mi się fotel z podłokietnikiem i udało mi się takowy nabyć od Delty z 1996 roku. Przy przekładce właśnie stwierdziłem że fotele które kupiłem nie maja tych napinaczy. Delta z której pochodziły poduchę miała. Też się zdziwiłem. Chciałem się pobawić w wymianę napinaczy ale okazało się ze do tych foteli które kupiłem nie ma ich gdzie zamontować (nie było przyspawanych uchwytów), więc zostawiłem stare podstawy od foteli z napinaczami a przekręciłem tylko siedzisko z oparciem. Kwestia kilku śrub. Teraz mam napinacze, alcantarę w super stanie i podłokietnik
albo nasze fotele odrobine sie roznily, albo masz wie3ksze doswiadczenie/zaplecze techniczne. ja zywcem nie mialem jak tego ugrysc.
Lancia Delta - pasy pirotechniczne
Sama przekładka napinaczy rzeczywiście może być problematyczna. Dlatego udało się zostawić podstawy a przełożyć siedzisko z oparciem ktore stawia całość. Nie ma z tym problemu i wydaje mi się że powinno się to udać także u Ciebie.