Bedzie gaz do Kappy 2.0 20v pewnie w Krakowie, ale jak ..

Problemy, porady i opinie dotyczące LPG w Naszych Lanciach
Awatar użytkownika
bialy-murzyn
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 213
Rejestracja: 24 lis 2007, 0:00
Lokalizacja: Krakow jakby
Kontakt:

Bedzie gaz do Kappy 2.0 20v pewnie w Krakowie, ale jak ..

Post autor: bialy-murzyn » 25 lis 2007, 8:19

Witam.
Pytań jest kilka:

1. Jaki gazownik w Krakowie.
2. Jaka optymalna instalacja do 3000 zł, czy KME czy Stag czy BRC
3. Gdzie optymalnie umiejscowić reduktor, może zalecić jakieś dodatkowe elementy
4. Gdzie wlew zrobić
5. Butlę chyba się zrobi w bagażniku, a nie w kole.

pozdrawiam

Awatar użytkownika
Taz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4095
Rejestracja: 03 kwie 2007, 0:00
Imię: Irek
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Bedzie gaz do Kappy 2.0 20v pewnie w Krakowie, ale jak ..

Post autor: Taz » 25 lis 2007, 10:49

na część pytań odpowie ci TEN temat.
'12 Lancia Voyager 3,6
'03 Mercedes CLK 55 AMG
'06 Yamaha R6 RJ11 track only
'07 Fiat Sedici 1.6 4x4
...i służbowa '21 Skoda Octavia 1,5 150KM DSG

Awatar użytkownika
bialy-murzyn
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 213
Rejestracja: 24 lis 2007, 0:00
Lokalizacja: Krakow jakby
Kontakt:

Bedzie gaz do Kappy 2.0 20v pewnie w Krakowie, ale jak ..

Post autor: bialy-murzyn » 25 lis 2007, 15:15

oczytałem się wiele i mam pytanie takie:

Czy przy instalacji na przykład STAG300 komunikat z Check o silniku zmienia coś w zachowaniu się samochodu, czy powoduje jakieś błędy w funkcjonowaniu elektroniki, czy po prostu świeci się i to wszystko

i czy to irytuje, czy komunikat świeci się non stop zamiast innych komunikatów

Awatar użytkownika
Taz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4095
Rejestracja: 03 kwie 2007, 0:00
Imię: Irek
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Bedzie gaz do Kappy 2.0 20v pewnie w Krakowie, ale jak ..

Post autor: Taz » 25 lis 2007, 16:11

nie wiem, u mnie ten komunikat się nie świeci. Niech się wypowiedzą ci, którzy mają z tym problem
'12 Lancia Voyager 3,6
'03 Mercedes CLK 55 AMG
'06 Yamaha R6 RJ11 track only
'07 Fiat Sedici 1.6 4x4
...i służbowa '21 Skoda Octavia 1,5 150KM DSG

Awatar użytkownika
Wujaszek-Siemo
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 27
Rejestracja: 18 sie 2006, 0:00
Lokalizacja: GdańsK
Kontakt:

Bedzie gaz do Kappy 2.0 20v pewnie w Krakowie, ale jak ..

Post autor: Wujaszek-Siemo » 25 lis 2007, 21:27

Słuchaj ja ci powiem coś o tym Checku ja mam sekwencje w 2.0 20v BRC i ten check zapala sie od czasu do czasu. Pojawia sie komunikat motorsteurer anlage defekt czy coś takiego :) to od tego że jest zle wyregulowany gaz bo defekt pochodzi od sondy lamba jak zabardzo się rozgrzeje na bogatej mieszance. dobry gazownik powinien wyregulowac instalacje i po sprawie z checkiem. Co do samochodu pojawienie sie tego problemu nie wpływa na zachowanie auta dalej jeżdzi dobrze nie traci mocy ani nie robi innych nie miłych przygód nie trzeba się tego bać :)
Pozdrawiam
Wielka modernizacja Kappy rozpoczęta ...

Awatar użytkownika
Króciak
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 240
Rejestracja: 26 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Sobienie Jeziory

Bedzie gaz do Kappy 2.0 20v pewnie w Krakowie, ale jak ..

Post autor: Króciak » 25 lis 2007, 21:43

Co do wlewu to proponuje nie ingerowac z zderzak ani w blache kolo wlewu. Ja jestem przewciwny takiemu krzywdzeniu samochodu... ja zamonowalem pod zderzakiem tak ze go nie widac od tylu wiec dla mnie to jest najlepsze miejsce... ale nie dla gazownikow na stacji bo nie jeden juz mnie przeswiecil :oops: jeden to nawet chcial dac mi lekcje tankowania zebym na drugi raz sam sobie u nich tankowal...!!!!??? To dwa slowa : cenzura : : cenzura : i wsiadlem do auta juz nie wracajac :lol:

Ale kwestia gustu.

Awatar użytkownika
bialy-murzyn
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 213
Rejestracja: 24 lis 2007, 0:00
Lokalizacja: Krakow jakby
Kontakt:

Bedzie gaz do Kappy 2.0 20v pewnie w Krakowie, ale jak ..

Post autor: bialy-murzyn » 26 lis 2007, 11:13

Wlew to może jest najmniejszy problem.
Ważniejsze jest umieszczenie reduktora i dobór reduktora, tak aby nie przeszkadzał filtrowi powietrza i innym ważnym miejscom oraz wydolność jego, aby sprostał dużemu apetytowi choć 2.0 apetyt ma chyba nie za duży.

Zastanawiam się nad instalacją STAG300 (niezła jest z wielu tu opisów)
lub
BRC - jezdziłem na instalacji tej firmy (bdb)

czytałem, że BRC Sequence 24 nie nadaje się do 5 cylindrów, Stag300 za to tak.

Awatar użytkownika
igrek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 142
Rejestracja: 20 wrz 2007, 0:00
Lokalizacja: Jaworzno

Bedzie gaz do Kappy 2.0 20v pewnie w Krakowie, ale jak ..

Post autor: igrek » 26 lis 2007, 11:19

Do 5 cylindrów best seqent 56
Nie bić nowy jestem :)
Jazda po A4- moja praca :)
Diagnostyka i Elektronika Pojazdowa 502 905 598 (mój brat)

Awatar użytkownika
Króciak
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 240
Rejestracja: 26 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Sobienie Jeziory

Bedzie gaz do Kappy 2.0 20v pewnie w Krakowie, ale jak ..

Post autor: Króciak » 26 lis 2007, 11:23

Opisalem Ci wlew bo reszte Ci inni opisali :wink:
Co do umiejscowienia to Ci niestety nie pomoge bo nie znam sie na gazie i nie wiem co jest co :roll: - gazownicy zalozyli i jest calkiem dobrze.
Tez jezdze na STAG i nie mam narazie zadnych problemow.

Awatar użytkownika
Duch-Dziadka
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5269
Rejestracja: 13 maja 2007, 0:00
Lokalizacja: Czarnków/Poznań

Bedzie gaz do Kappy 2.0 20v pewnie w Krakowie, ale jak ..

Post autor: Duch-Dziadka » 26 lis 2007, 12:20

Jesli chodzi o wlew gazu to polecam go wsadzic pod klapke wlewu paliwa...
Dalczego???
- latwiejszy dostep do wlewu gazownikom, ktorzy w zimie i deszczu nie musza klekac zebyc podpiac pistolet(sami czesto mi o tym mowia ze fajnie ze ludzie sobie tak to robia)
- wszystko jest schowane po klapka estetycznie
- poza tym jak masz wlew pod klapka nie musisz ciagle wkrecac i wykrecac tego korka bo nie ma bezposredniego narazenia na zanieczyszczenia.


Co do checka to juz wiesz jak to wyglada, czasami sie zapali a nie ma to wplywu na prace silnika i po chwili gasnie...
Giulietta Veloce 2016r

Awatar użytkownika
bialy-murzyn
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 213
Rejestracja: 24 lis 2007, 0:00
Lokalizacja: Krakow jakby
Kontakt:

Bedzie gaz do Kappy 2.0 20v pewnie w Krakowie, ale jak ..

Post autor: bialy-murzyn » 27 lis 2007, 17:02

Dzisiaj pytałem sie w Myślenicach i podobno niezły warsztat montuje
BRC Sequent 56 za 3700 zł , na tej instalacji podobno osiagi takie samo a spalanie o 10% wieksze od benzyny

Awatar użytkownika
Taz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4095
Rejestracja: 03 kwie 2007, 0:00
Imię: Irek
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Bedzie gaz do Kappy 2.0 20v pewnie w Krakowie, ale jak ..

Post autor: Taz » 27 lis 2007, 21:08

"bialy-murzyn" pisze:Dzisiaj pytałem sie w Myślenicach i podobno niezły warsztat montuje
BRC Sequent 56 za 3700 zł , na tej instalacji podobno osiagi takie samo a spalanie o 10% wieksze od benzyny
3700 to drogo jak za sekwencję do kappy
'12 Lancia Voyager 3,6
'03 Mercedes CLK 55 AMG
'06 Yamaha R6 RJ11 track only
'07 Fiat Sedici 1.6 4x4
...i służbowa '21 Skoda Octavia 1,5 150KM DSG

Awatar użytkownika
bialy-murzyn
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 213
Rejestracja: 24 lis 2007, 0:00
Lokalizacja: Krakow jakby
Kontakt:

Bedzie gaz do Kappy 2.0 20v pewnie w Krakowie, ale jak ..

Post autor: bialy-murzyn » 27 lis 2007, 21:26

ale jakosc podobno najwyższa za wyjatkiem tym, ze jeszcze troszke lepsze od wtryskiwaczy BRC sa z firmy Keihin

w Corsie przez 5 lat bez żadnego przeglądu zwykły gaz I generacji BRC od ponad 100.000 km. daje rade .. jak na Włochów firma wybitna

Awatar użytkownika
Przemo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 966
Rejestracja: 24 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Kraków

Bedzie gaz do Kappy 2.0 20v pewnie w Krakowie, ale jak ..

Post autor: Przemo » 27 lis 2007, 21:32

Przepraszam ale będę monotematyczny i powiem że lepszy od BRC jest holenderski Prins, który w oryginalnych zestawach ma właśnie wtryskiwacze Keihina :)
Ford Fusion 1.4 TDCI
Audi A6 S-line 2.7 T Quattro 265 KM :)
Alfa Romeo 145 1.6 TS

Awatar użytkownika
bialy-murzyn
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 213
Rejestracja: 24 lis 2007, 0:00
Lokalizacja: Krakow jakby
Kontakt:

Bedzie gaz do Kappy 2.0 20v pewnie w Krakowie, ale jak ..

Post autor: bialy-murzyn » 27 lis 2007, 21:39

No, ale Prins w cenie 4500 lub więcej, a w BRC będzie pewnie ze 2 lata gwarancji ... więc ważne aby za często się nic nie psuło oraz aby nie stracił na mocy i aby komputer i wtryskiwacze dobrze współpracowały żeby nie za dużo palił jak się bedzie szybko jeżdziło .. bo na bezynie to strach pomyśleć że 14 l benzyny - dramat

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: LPG :::”