Kappa - Rodzaj klocków
Kappa - Rodzaj klocków
Na stronie Autosklepu24 znalazłem w całkiem przyzwoitej cenie klocki hamulcowe. Będę musiał przynajmniej z przodu wymienić. Co powiecie o tych zamiennikach, to nie Ferodo niestety. Na obu modelach widnieje napis Valeo, nie wiem jednak czemu jedne kosztują 98, a drugie 129 PLN. klocki przód. Jeśli chodzi o hamulce na tył to ceny klocków też są ok, ale producent to MAFF lub SAMKO klocki tył
- Patryklancia
- Specjalista ds. części zamiennych
- Posty: 522
- Rejestracja: 18 maja 2005, 0:00
- Lokalizacja: Gliwice
Kappa - Rodzaj klocków
Dwie ceny bo dwa rodzaje zacisków w tym modelu, a dojdziesz do tego po numerze wva, orginale .
Kappa - Rodzaj klocków
Jak zwykle służysz mi pomocą... no i jak masz lepsze ceny bądź części o lepszej relacji cena/jakość to się do Ciebie zgłoszę...
- Patryklancia
- Specjalista ds. części zamiennych
- Posty: 522
- Rejestracja: 18 maja 2005, 0:00
- Lokalizacja: Gliwice
Kappa - Rodzaj klocków
Cena zależy od producenta zapytaj lancia team czy za 98zł to jest valeo tak jak na zdjęciu
Kappa - Rodzaj klocków
A Ferodo Premier będą lepsze od Valeo, bo to różnica 60 PLN na przód i 50 na tył?
Kappa - Rodzaj klocków
Ja mam ferodo premier na tyle oraz valeo z przodu. Bardziej jestem zadowolony z ferodo."Kojak" pisze:A Ferodo Premier będą lepsze od Valeo, bo to różnica 60 PLN na przód i 50 na tył?
Kappa - Rodzaj klocków
z tego co sie niedawno dowiedzialem to z ferodo jest taki problem ze nie wiadomo z ktorej fabryki dostaniesz produkt (chyba ze masz dobrego sprzedawce ktory to wie i Ci powie)
bo nie wszystie sa takiej samej jakosci.
Ja mam z przodu klocki VALEO + tarcze SAMKO, nie widze zadnej roznicy w hamowaniu porownujac do poprzednich ktore nie wiem jakiej firmy byly. Te aktualne chyba bardzie brudza felgi, albo ostrzej hamuje
)

Ja mam z przodu klocki VALEO + tarcze SAMKO, nie widze zadnej roznicy w hamowaniu porownujac do poprzednich ktore nie wiem jakiej firmy byly. Te aktualne chyba bardzie brudza felgi, albo ostrzej hamuje

Kappa - Rodzaj klocków
Ja mam Ferodo z przodu i z tyłu i nienarzekam. A kupowałem u sprzedawcy z Łodzi (wozi klocki hamulcowe na rajdy)
Ford Fusion 1.4 TDCI
Audi A6 S-line 2.7 T Quattro 265 KM
Alfa Romeo 145 1.6 TS
Audi A6 S-line 2.7 T Quattro 265 KM

Alfa Romeo 145 1.6 TS
Kappa - Rodzaj klocków
ma ktos jeszcze taki zestaw tarcze SAMKO i klocki VALEO?
nie wiem jeszcze czy to wina tarcz lub klockow lub czegos innego (ale stawiam na klocki) ale po przejechaniu ok 20km kretego odcinka drogi gdzie przed zakretem jest hamowanie do 60-70km/h a pozniej przyspieszanie to 120-140km/h i tak przez ok 20 min to auto przestaje prawie calkowicie hamowac. Mozna wciskac hamulec i auto zwalnia ale mam takie wrazenie ze pedal hamulca jest jakby z gumy. Jak przez chwile jade spokojniej (prawie nie uzywam hamulca) to chwile hamuje lepiej ale bardzo szybko znow pedal robi sie taki gumowy. Plyn hamulcowy byl wymieniany ok 2 lata temu wiec chyba jeszcze sie az tak bardzo nie zuzyl
Mial ktos podobny problem?
nie wiem jeszcze czy to wina tarcz lub klockow lub czegos innego (ale stawiam na klocki) ale po przejechaniu ok 20km kretego odcinka drogi gdzie przed zakretem jest hamowanie do 60-70km/h a pozniej przyspieszanie to 120-140km/h i tak przez ok 20 min to auto przestaje prawie calkowicie hamowac. Mozna wciskac hamulec i auto zwalnia ale mam takie wrazenie ze pedal hamulca jest jakby z gumy. Jak przez chwile jade spokojniej (prawie nie uzywam hamulca) to chwile hamuje lepiej ale bardzo szybko znow pedal robi sie taki gumowy. Plyn hamulcowy byl wymieniany ok 2 lata temu wiec chyba jeszcze sie az tak bardzo nie zuzyl

Mial ktos podobny problem?
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5433
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Kappa - Rodzaj klocków
Własnie na ten płyn już czas i to jest winowajca 

Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Kappa - Rodzaj klocków
Mi się wydaje, że płyn hamulcowy wytrzymuje ok 5 lat. Chyba, że to jakaś wersja Extreme i szybko zmienia swoje właściwości (im lepszy płyn tym częściej z tego co widziałem trzeba zmieniać). Może masz zapowietrzony układ...
- Duch-Dziadka
- Klubowicz
- Posty: 5269
- Rejestracja: 13 maja 2007, 0:00
- Lokalizacja: Czarnków/Poznań
Kappa - Rodzaj klocków
Jesli ja moge cos dodac od siebie...to nie polecam oszczedzania kasy na klockach przod i tarczach. Wymienilem klocki na takie jak w autosklepie24 i nie jestem z nich zadowolony. Strasznie pyla co powoduje ze po takiej trasie 300 km alusy wygladaja jakby byly czarne. Z tylu jest OK. Tam nie ma takiego mocnego zacisku i wszystko jest w porzadku. 

Giulietta Veloce 2016r
Kappa - Rodzaj klocków
nie mam w tej chwili czym ich zmierzyc ale ich zuzycie jest minimalne. Tarcze i klocki z przodu wymienialem na nowe w czerwcu 2007 od tej pory zrobilem 14000km."Bany" pisze:zmierz grubośc tarczy hamulcowych i napisz jaka jest.
Kappa - Rodzaj klocków
Taki stary wyjadacz i pisze takie głupoty."Duch-Dziadka" pisze:Jesli ja moge cos dodac od siebie...to nie polecam oszczedzania kasy na klockach przod i tarczach. Wymienilem klocki na takie jak w autosklepie24 i nie jestem z nich zadowolony. Strasznie pyla co powoduje ze po takiej trasie 300 km alusy wygladaja jakby byly czarne. Z tylu jest OK. Tam nie ma takiego mocnego zacisku i wszystko jest w porzadku.
Zdaje się że lepiej jak pylą tzn. że się ścierają. Wolałbyś twardy klocek i raz w roku wymieniać tarcze ???
A po drugie co to znaczy "nie ma tak mocnego zacisku"?