Panowie troche mało informacji

, generalnie jak coś takiego sie stanie ecu powinno zapamiętać bład. Warto postarać się o szybkie podłaczenie pod kompa. Ale życie nie jest proste i walczmy dalej
Często się zdarza wytarcie scieżki w potencjometrze przepustnicy ponieważ 90% ekspoatacji jeżdzimy w zakresie 1/3 uchylenia w wyniku czego powstaje przerwa. Rozebranie nie jest mocno skomplikowane i warto to zrobić , po złożeniu ustawić minimalnie ( ale w zakresie poprawnej pracy) inne położenie.
Drugą przyczyną ( cięzką do szybkiego wyłapania) może byc uszkodzenie ekranu czujnika wału - zazwyczaj objawy nasilają się podczas zmiany wilgotności .
Cewka zapłonowa - przerwa w obwodzie transformatora jest możliwa fakt rzadka usterka ale trudna do wychwycenia jezeli nie wystepuje często - można sprawdzić natężenie pradu ( około 2.5 A)
Pompa - generalnie jak nawet "stanie" nie ma objawu natychmiastowego zatrzymania pracy silnika no chyba że idziesz pełnym piecem , ciśnienie zostaje w listwie i objaw jest taki ,że auto słabnie a w koncowej fazie zaczyna strzelać w wydech ( uboga mieszanka) .
Oczywiście zakładamy że połaczenia mas i same wtyczki utrzymujecie w nienagannej czystości ( żartowałem ) czasami jednak warto przedmuchać i oglądnąc stan połaczeń , ich wygląd ( korozja - wypalenia) czesto pomaga szybko ustalić przyczynę usterki .