Kappa - nie odpala zwarcie w instalacji
Kappa - nie odpala zwarcie w instalacji
Wczoraj wieczorkiem zostawilem mojego kapiszonka i nie zauwazylem nic podejzanego , tzn.wszystko bylo "jak zawsze".A dzis rano po prostu nie chcial odpalić ...nie bylo by w tym nic dziwnego gdyby nie to ze akku bylo naladowane, rozrusznik kręcil ale zadnego efektu nie bylo.Sprawdzilem poziom oleju i byl ledwo powyzej minimum ine wiem czy to ma jakis wplyw na rozruch. Teraz samochodzik stoi u kantorskiego bo jest 1000m ode mojego domku
Pooooomoooocy!
Pooooomoooocy!
Była 2.4 jest 2.0
- prezesjm
- Klubowicz
- Posty: 2062
- Rejestracja: 03 lip 2005, 0:00
- Imię: Janusz
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Pierwsze mrozy i problemik.
Poziom oleju nie ma nić wspólnego z możliwością zapalenia . Jak rozrusznik kręci a auto ani nie mruknie to duża szansa że immobilajzer nie działa poprawnie. Który rocznik tego auta ?
- prezesjm
- Klubowicz
- Posty: 2062
- Rejestracja: 03 lip 2005, 0:00
- Imię: Janusz
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Pierwsze mrozy i problemik.
Dioda od immo, ta pomiędzy nawiewami jak się zachowuje. Gasła po przekręceniu stacyjki ?
Pierwsze mrozy i problemik.
ojjj, niestety teraz nie jestem w stanie tego sprawdzic a szczerze, nie pamiętam.
A czy uzycie drugiego kluczyka by cos zmienilo?
A czy uzycie drugiego kluczyka by cos zmienilo?
Była 2.4 jest 2.0
Pierwsze mrozy i problemik.
a jak ma sie zachowywac ta dioda po przekreceniu stacyjki?
Była 2.4 jest 2.0
Pierwsze mrozy i problemik.
gdyby to chodziło o moją Themę to sprawdziłbym też moduł zapłonu ... dwa razy tak się zdarzyło (do dziś nie wiem dlaczego) że po niespodziewanym wymrożeniu samochodu sfajczył się ...
Pepe le Pew
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT
Pierwsze mrozy i problemik.
panowie z serwisu stwierdzili zwarcie w instalacji.A dokladniej na wiązce od listwy zaplonu?(czy jakos tak) najgorsze jest to ze podobno samo wymontowanie tego trwa 4 godziny a zamontowanie 6....czyli dzis jestem bez kapiszona, który byl mi bardzo potrzebny
Była 2.4 jest 2.0
- prezesjm
- Klubowicz
- Posty: 2062
- Rejestracja: 03 lip 2005, 0:00
- Imię: Janusz
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Pierwsze mrozy i problemik.
Instrukcja się kłania. Normalnie mruga, po przekręceniu stacyjki jak świeci światłem ciągłym to nie zgadza sie kod i immo blokuje ECU silnika, oczywiście auto nie zapala. jak zgaśnie to wszystko jest OK można zapalać."Marcin" pisze:a jak ma sie zachowywac ta dioda po przekreceniu stacyjki?