Kappa - nie odpala zwarcie w instalacji

Awatar użytkownika
Marcin
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 84
Rejestracja: 25 lis 2006, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Kappa - nie odpala zwarcie w instalacji

Post autor: Marcin » 24 sty 2007, 9:27

Wczoraj wieczorkiem zostawilem mojego kapiszonka i nie zauwazylem nic podejzanego , tzn.wszystko bylo "jak zawsze".A dzis rano po prostu nie chcial odpalić :cry: ...nie bylo by w tym nic dziwnego gdyby nie to ze akku bylo naladowane, rozrusznik kręcil ale zadnego efektu nie bylo.Sprawdzilem poziom oleju i byl ledwo powyzej minimum :? ine wiem czy to ma jakis wplyw na rozruch. Teraz samochodzik stoi u kantorskiego bo jest 1000m ode mojego domku :D
Pooooomoooocy!
Była 2.4 jest 2.0

Awatar użytkownika
prezesjm
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2062
Rejestracja: 03 lip 2005, 0:00
Imię: Janusz
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Pierwsze mrozy i problemik.

Post autor: prezesjm » 24 sty 2007, 9:47

Poziom oleju nie ma nić wspólnego z możliwością zapalenia :) . Jak rozrusznik kręci a auto ani nie mruknie to duża szansa że immobilajzer nie działa poprawnie. Który rocznik tego auta ?

Awatar użytkownika
Marcin
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 84
Rejestracja: 25 lis 2006, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Pierwsze mrozy i problemik.

Post autor: Marcin » 24 sty 2007, 10:02

1995 :cry:
Była 2.4 jest 2.0

Awatar użytkownika
prezesjm
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2062
Rejestracja: 03 lip 2005, 0:00
Imię: Janusz
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Pierwsze mrozy i problemik.

Post autor: prezesjm » 24 sty 2007, 10:05

Dioda od immo, ta pomiędzy nawiewami jak się zachowuje. Gasła po przekręceniu stacyjki ?

Awatar użytkownika
Marcin
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 84
Rejestracja: 25 lis 2006, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Pierwsze mrozy i problemik.

Post autor: Marcin » 24 sty 2007, 10:09

ojjj, niestety teraz nie jestem w stanie tego sprawdzic :evil: a szczerze, nie pamiętam. : glowa_w_mur :
A czy uzycie drugiego kluczyka by cos zmienilo?
Była 2.4 jest 2.0

Awatar użytkownika
Marcin
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 84
Rejestracja: 25 lis 2006, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Pierwsze mrozy i problemik.

Post autor: Marcin » 24 sty 2007, 12:03

a jak ma sie zachowywac ta dioda po przekreceniu stacyjki?
Była 2.4 jest 2.0

Awatar użytkownika
pew
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2071
Rejestracja: 13 paź 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Pierwsze mrozy i problemik.

Post autor: pew » 24 sty 2007, 12:07

gdyby to chodziło o moją Themę to sprawdziłbym też moduł zapłonu ... dwa razy tak się zdarzyło (do dziś nie wiem dlaczego) że po niespodziewanym wymrożeniu samochodu sfajczył się ...
Pepe le Pew
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT

Awatar użytkownika
Marcin
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 84
Rejestracja: 25 lis 2006, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Pierwsze mrozy i problemik.

Post autor: Marcin » 24 sty 2007, 12:20

panowie z serwisu stwierdzili zwarcie w instalacji.A dokladniej na wiązce od listwy zaplonu?(czy jakos tak) najgorsze jest to ze podobno samo wymontowanie tego trwa 4 godziny a zamontowanie 6....czyli dzis jestem bez kapiszona, który byl mi bardzo potrzebny :cry:
Była 2.4 jest 2.0

Awatar użytkownika
prezesjm
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2062
Rejestracja: 03 lip 2005, 0:00
Imię: Janusz
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Pierwsze mrozy i problemik.

Post autor: prezesjm » 24 sty 2007, 12:26

"Marcin" pisze:a jak ma sie zachowywac ta dioda po przekreceniu stacyjki?
Instrukcja się kłania. Normalnie mruga, po przekręceniu stacyjki jak świeci światłem ciągłym to nie zgadza sie kod i immo blokuje ECU silnika, oczywiście auto nie zapala. jak zgaśnie to wszystko jest OK można zapalać.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Instalacja elektryczna”