We Włoszech nie dostałby tyle, bo nie ma klimy. U nas ciekawe czy ktoś by dał z 10000Marcin_D pisze: ↑01 sty 2024, 13:51 Jednak moje twierdzenie, że ludziom palma odwaliła nie jest bezpodstawne.
Co najlepsze zauważyłem ten trend głownie w naszym kraju. Na zachodzie też trochę poszło i jest niewielki procent "powalonych ofert" - ale u nas to jest kilkadziesiąt procent ofert "z czapy". A już wytwory "krajowej motoryzacji" to odjechały w kosmos.
Kąski warte uwagi.
Re: Kąski warte uwagi.
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2872
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Kąski warte uwagi.
I te felgi od 2107... tragedia
W Włoszech to za 1/10 tej ceny można wyrwać 125S a przy odrobinie szczęścia to nawet z klimą
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Re: Kąski warte uwagi.
We Włoszech to takie "skarby" stoją jako kwietniki - wiem bo w ubiegłym roku byłem w Rzymie i okolicach. I jakby umiał "po italiańsku" (bo oni innego nie znają) to by to za cenę złomu skupił.
Jak byłem to stała naprawę ładna Lancia Flaminia (wiadomo że do ideału jej brakowało bo auto używane na co dzień na wsi tak ze 30-40 km od Rzymu) i jak zapytałem z pomocą tłumacza google (bo gość ni w ząb innego niż włoski - a w wieku tak zaraz po 60) to najpierw stwierdził, że nie do sprzedania, ale po pomarudzeniu oddał by za 1500euro. Więc jak ktoś wie gdzie pytać to naprawdę można fajne znaleźć cudaki.
Jak byłem to stała naprawę ładna Lancia Flaminia (wiadomo że do ideału jej brakowało bo auto używane na co dzień na wsi tak ze 30-40 km od Rzymu) i jak zapytałem z pomocą tłumacza google (bo gość ni w ząb innego niż włoski - a w wieku tak zaraz po 60) to najpierw stwierdził, że nie do sprzedania, ale po pomarudzeniu oddał by za 1500euro. Więc jak ktoś wie gdzie pytać to naprawdę można fajne znaleźć cudaki.
Re: Kąski warte uwagi.
... coś w tym jest, tu na przykład kolejny "marketingowy potok", jak często w takich przypadkach elementy świadczące o przebiegu pozostały na zasadzie "marketing zrobi swoje", przykryje i nikt nie zwróci na to uwagę. W tym przypadku jest jednak jedna rzecz, która, mnie czegoś nauczyła, tą rzeczą jest naklejka na filtrze, ładnie wygląda i zdaje się, że to dzięki niej silnik dobrze pracuje: https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/f ... TguMC4wLjA.
Re: Kąski warte uwagi.
Moim zdaniem to bardziej zasługa tego niż naklejki
Po tak długim postoju silnik wymagał rozłożenia na czynniki pierwsze i weryfikacji jego stanu
KAPPA TDS & JTD
Re: Kąski warte uwagi.
... z cyklu "wytęż wzrok", nówka czy robiony: https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/f ... DUuMC4wLjA.
pzdr.
pzdr.
- Jam_Belfegor
- Forumowicz/ka
- Posty: 2094
- Rejestracja: 03 maja 2011, 23:35
- Imię: Przemysław
- Lokalizacja: Kraków
Re: Kąski warte uwagi.
Ciężko powiedzieć, ten wyrób Fiato podobny wyprzedzając z fabryki już źle wyglądał Nawet wygląda za dobrze jak na Fabryczny - co najmniej męczony jakimś detajlingiem. Widoczne wady wcale nie muszą o niczym świadczyć. Np. mamy wtarte krawędzie foteli przednich - obydwa + mieszek zmiany biegów co sugerowało by jednak większy przebiegu niż 680km ... ale trzeba pamiętać że przeszło 40 lat robi swoje a to coś na fotelach to skaj a nie skóra i równie dobrze mogło się wykruszyć ze starości. Dalej deska z falowana, jak na późniejsze modela przystało, ale tez nie wiadomo gdzie przestał (o ile przestał) te 40 lat równie dobrze mógł się wygrzewać w słoneczku, wystarczy nawet kilka lat. Rdza tu i tam normalne dziwne jak by jej nie było po 40 latach stania, gdzie by to nie stał. To akuratnie uwiarygadnia wóz. Folia na podłodze, oj tu byłby jakiś punkt zahaczenia. Po pierwsze wygląda jak budowlana z marketu, po drugie po 40 latach gdyby to była fabryczna folia zapewne nie wyglądała by tak - sadzę że dołożona współcześnie dla efektu. Tak czy siak za 60-70tyś można wyhaczyć naprawdę już fajnego klasyka a nie paździerz.
Re: Kąski warte uwagi.
N o i tu Cię Przemku popieram w całej rozciągliwości tematu.
Dla mnie to to jest taki "nówka 40 lat" z przebiegiem 680lm jak ja mam "czarne włosy".
Dla mnie to to jest taki "nówka 40 lat" z przebiegiem 680lm jak ja mam "czarne włosy".
Re: Kąski warte uwagi.
A czy to naprawdę robi jakąś różnicę?
Przód w tym kredensie stoi za to wyżej niż w nowym. W moim z 1990 (kupiłem rocznego ale z niedużym i prawdziwym przebiegiem coś koło 15kkm) był sporo niżej więc od razu pod miskę zamiast tych dwóch płaskowników trafiła gruba blacha
Przód w tym kredensie stoi za to wyżej niż w nowym. W moim z 1990 (kupiłem rocznego ale z niedużym i prawdziwym przebiegiem coś koło 15kkm) był sporo niżej więc od razu pod miskę zamiast tych dwóch płaskowników trafiła gruba blacha
KAPPA TDS & JTD
Re: Kąski warte uwagi.
... obaj Panowie macie rację, Fiat jest robiony (?) choć naprawdę włożono w niego dużo pracy i nowych części. Generalnie to ładny egzemplarz, który za niemałe pieniądze (nie wiem jak szybko znajdzie się Nabywca ale znajdzie się na pewno) będzie jeszcze długo cieszyć oczy wszystkich go oglądających.
pzdr
pzdr
Re: Kąski warte uwagi.
Akurat ta folia to tak wyglądała. Zauważ że te gumowe podstopniki są na nią naszyte i tak było w oryginale.Jam_Belfegor pisze: ↑10 sty 2024, 16:48 Folia na podłodze, oj tu byłby jakiś punkt zahaczenia. Po pierwsze wygląda jak budowlana z marketu, po drugie po 40 latach gdyby to była fabryczna folia zapewne nie wyglądała by tak - sadzę że dołożona współcześnie dla efektu. Tak czy siak za 60-70tyś można wyhaczyć naprawdę już fajnego klasyka a nie paździerz.
Moze i to już nowszy zamiennik ale chyba do tej operacji trzeba by całkowicie wykładzinę wyciągać i bawić się w szycie więc musi być pracowity handlarz
Opony ''kartoflanki'' też z epoki
KAPPA TDS & JTD
- Jam_Belfegor
- Forumowicz/ka
- Posty: 2094
- Rejestracja: 03 maja 2011, 23:35
- Imię: Przemysław
- Lokalizacja: Kraków
Re: Kąski warte uwagi.
za 70 tyś nie pobawiłbyś się w ściągnięcie paru plastików i przyszycie kawałka gumy handlarze nie takie cuda czynią. Choć tu nie upieram się czy przebieg jest realny czy nie, bo tego nie wiem. Piszę tylko jak mi to wyglądavolf pisze: ↑10 sty 2024, 22:16Akurat ta folia to tak wyglądała. Zauważ że te gumowe podstopniki są na nią naszyte i tak było w oryginale.Jam_Belfegor pisze: ↑10 sty 2024, 16:48 Folia na podłodze, oj tu byłby jakiś punkt zahaczenia. Po pierwsze wygląda jak budowlana z marketu, po drugie po 40 latach gdyby to była fabryczna folia zapewne nie wyglądała by tak - sadzę że dołożona współcześnie dla efektu. Tak czy siak za 60-70tyś można wyhaczyć naprawdę już fajnego klasyka a nie paździerz.
Moze i to już nowszy zamiennik ale chyba do tej operacji trzeba by całkowicie wykładzinę wyciągać i bawić się w szycie więc musi być pracowity handlarz
Opony ''kartoflanki'' też z epoki
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2872
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Kąski warte uwagi.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5397
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Kąski warte uwagi.
Człowiek patrzy na to szkaradztwo (125P z powyżej linkowanego ogłoszenia) i myśli sobie - u nas klepali taką pokrakę a w Turynie w tym czasie wychodziły taka Croma Turbo albo Tipo Sedici
Ogólnie chyba jestem nieczuły na klasyki samochodowe tego typu, nie kręci mnie ani kaszlak ani kanciak ani inne demoludowe wynalazki. Ale Tipo Sedici, ładną Cromkę czy Themę to bym przytulił, bo w przeciwieństwie do tych pierwszych da się tym jeździć w nieraz wciąż bardzo porządnych warunkach... Hamuje to to i przyspiesza wciąż akceptowalnie lub nawet nieźle i ma nawet jakieś podstawowe udogodnienia.
Ogólnie chyba jestem nieczuły na klasyki samochodowe tego typu, nie kręci mnie ani kaszlak ani kanciak ani inne demoludowe wynalazki. Ale Tipo Sedici, ładną Cromkę czy Themę to bym przytulił, bo w przeciwieństwie do tych pierwszych da się tym jeździć w nieraz wciąż bardzo porządnych warunkach... Hamuje to to i przyspiesza wciąż akceptowalnie lub nawet nieźle i ma nawet jakieś podstawowe udogodnienia.
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2872
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Kąski warte uwagi.
Z powyższego ogłoszenia to nie 125p... a i osiągi nie są na poziomie FSO
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)