Lybra - rozrząd

Awatar użytkownika
Simon
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 656
Rejestracja: 23 lip 2007, 0:00
Lokalizacja: Wrocław

Lybra - rozrząd

Post autor: Simon » 04 lut 2008, 23:25

nie śmiem się kłócić z przyszłym doktorem ale czy aby w teorii 2,4 pierwszej generacji nie miał 136 KM? i czy turbina nie była w 2.4 od początku o zmiennej geometrii ( tu nie jestem pewien ) ? Bo w 1.9 I generacja na pewno miała stałą geometrię.

PS. O bravo mówiłem a propos innego wątku dotyczącego sprzęgła...
Lancia Lybra 1.9 JTD LX Berlina
Paganini Black
Kilka fotek

Gość

Lybra - rozrząd

Post autor: Gość » 04 lut 2008, 23:27

starość nie radość 230 kkm daje znać o sobie lecz powoli jak bę?ę miał urlop silnik w pył co trzeba nowe a i tyrbinka nowa szkoda że bez zmiennej geometrii ale większej nie upchasz
intrcooler też nie da rady chyba że instalka od młodszege rocznika centralka 16 zamiast 15 i wtryski na 6 otworków no i zawór turbiny i turbina ze zmienną geometrią ale czy to ma sens i czy opłacalne : yesyes :

Awatar użytkownika
Simon
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 656
Rejestracja: 23 lip 2007, 0:00
Lokalizacja: Wrocław

Lybra - rozrząd

Post autor: Simon » 04 lut 2008, 23:28

"Nat" pisze:przesadę doprawdy godną neofity :lol:
:twisted: czy wspominałem pisałem, że Lybra jest czwartym autem z koncernu Fiata, którym jeżdżę? :twisted:

daabra, dość bo rozmowa dawno zboczyła z właściwego toru :D
Lancia Lybra 1.9 JTD LX Berlina
Paganini Black
Kilka fotek

Gość

Lybra - rozrząd

Post autor: Gość » 04 lut 2008, 23:28

z bravo 1,9 jtd anie td mam doktorat miałem taką 3 latka ale czas na nią






-----------------------------------------------------------
tel.501082354 lancia lybra 2,4jtd 2000 136km/w teorii/turbinka ze stałą geometrią

kartonik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 611
Rejestracja: 08 mar 2005, 0:00
Imię: Marek
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Lybra - rozrząd

Post autor: kartonik » 04 lut 2008, 23:32

"jan123456" pisze:starość nie radość 230 kkm daje znać o sobie lecz powoli jak bę?ę miał urlop silnik w pył co trzeba nowe a i tyrbinka nowa szkoda że bez zmiennej geometrii ale większej nie upchasz
intrcooler też nie da rady chyba że instalka od młodszege rocznika centralka 16 zamiast 15 i wtryski na 6 otworków no i zawór turbiny i turbina ze zmienną geometrią ale czy to ma sens i czy opłacalne : yesyes :
zdziwilem sie, bo rozmawialem dzis z gosciem, co ma ar 156 i silnik 140-konny. z przebiegiem 280 kkm hamownia wyplula mu bonusa 2 KM :lol: Po pierwszej wizycie u tunera zrobili samym softem 18x koni i ponad 400 nm. Podobno zapierdaaaaaaaaaala :twisted: Mechanik stwierdzil, ze ten silnik ma bardzo duze zapasy mocy, glownie w podawaniu paliwa. W dobiciu do 200 KM przeszkodzila im turbina, ktora juz nie wydalala podawac powietrza iza autem pojawial sie spory dym. Ja tez chce tak miec..... :evil:

Gość

Lybra - rozrząd

Post autor: Gość » 04 lut 2008, 23:38

zależy od kogo autko nabyte jak traktowane u mnie był jeden warunek przy kupnie nie ważny stan tecniczny ważne aby nie bity>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> : yesyes :resztę wyprowadzę na prostą nie kosztuje mnie robocizna.czy aby nie znam cię z forum tdi-tuning/pytanie do kolegi kartonik

kartonik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 611
Rejestracja: 08 mar 2005, 0:00
Imię: Marek
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Lybra - rozrząd

Post autor: kartonik » 04 lut 2008, 23:42

"jan123456" pisze:czy aby nie znam cię z forum tdi-tuning/pytanie do kolegi kartonik
bywam :)

Gość

Lybra - rozrząd

Post autor: Gość » 04 lut 2008, 23:47

pisałem o braku mocy ale błąd był banalny zgadnij co a nie uwierzysz już miałem ściągać głowice bo byli tam nasi/fachowcy/

kartonik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 611
Rejestracja: 08 mar 2005, 0:00
Imię: Marek
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Lybra - rozrząd

Post autor: kartonik » 04 lut 2008, 23:56

Dziura w wezu miedzy turbina a filtrem :roll:

ale zeszlismy z tematu... admini nas przeswieca

Awatar użytkownika
gregory_gb
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 87
Rejestracja: 20 sie 2006, 0:00
Lokalizacja: Śremkowo near Poznań

Lybra - rozrząd

Post autor: gregory_gb » 04 lut 2008, 23:57

Panowie a czy w 2,4 jest klin na wale bo również będę przymierzał się do wymiany rozrządu i zastanawiam się czy będę potrzebował specjalny klucz do unieruchomienia korbowoda?
KleKle...LANCIA Lybra 2,4 JTD SW LX...KleKle

Gość

Lybra - rozrząd

Post autor: Gość » 05 lut 2008, 0:00

dziura w węży już ci pisałem wykaże błąd przeładowania /dywanik pod pedałem gazu /pozycja pedału gazu 73% aż mi wstyd otym mówić/ : yesyes :

Gość

Lybra - rozrząd

Post autor: Gość » 05 lut 2008, 0:02

to nie ford klin jest na wale cycek na kole wału korbowegoma być prostopadle do śrubki miski olejowej na włku rozrządu masz znaki ale jak nie potrafisz nie rób sam

Awatar użytkownika
letnik22
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 332
Rejestracja: 11 paź 2006, 0:00
Lokalizacja: Olsztynek

Lybra - rozrząd

Post autor: letnik22 » 05 lut 2008, 8:39

"jan123456" pisze:to nie ford klin jest na wale cycek na kole wału korbowegoma być prostopadle do śrubki miski olejowej na włku rozrządu masz znaki ale jak nie potrafisz nie rób sam
wiesz, że lepiej się czyta, ba.... nawet mozna łatwiej zrozumieć treść, kiedy stosujesz znaki interpunkcyjne??

Awatar użytkownika
maydayns
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 453
Rejestracja: 15 lis 2007, 0:00
Lokalizacja: Nowy Sacz/Krakow/Paryz

Lybra - rozrząd

Post autor: maydayns » 06 lut 2008, 11:00

SIMON wymieniales juz pasek rozrzadu?? z tego co wiem masz ten sam silniczek co ja 1.9JTD 105koni, jesli tak to ile zaplaciles za same czesci (i co dokladnie wymieniles?) i ile za cala impreze?? mnie tez to czeka, az glupio sie przyznac ze od pazdziernika mam autko i do dzisiaj nie zmienlem:( na plastikowej pokrywie silnka mam napis czerwonym markerem CD. 205000, zapewne chodzi o pasek, tylko nie wiem czy wtedy byl wymieniany, czy moze to gorsza pcjia ze trzeba bylo wymienic, kupilem autko z przebiegiem 236 tys i dojechalem juz do 241.500... Chyba czas na wymiane:D
Seat Leon

Awatar użytkownika
Simon
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 656
Rejestracja: 23 lip 2007, 0:00
Lokalizacja: Wrocław

Lybra - rozrząd

Post autor: Simon » 06 lut 2008, 11:25

Jeszcze nie wymieniałem. Chcę się wcześniej skontaktować z poprzednim właścicielem i zapytać kiedy on to robił ostatnio ( jest chwilowo w USA i nie ma z nim kontaktu ). Jak wszystko się złoży dobrze, to może nawet w najbliższą sobotę uda mi się to wymienić ( chociaż wolałbym żeby okazało się, że nie muszę :) ).

Jeśli nie masz pewności co do przeszłości auta to lepiej wymienić cały komplet - pasek + rolka prowadząca + rolka napinająca. Komplet ( Gates, SKF, SKF ) kosztuje na alledrogo koło 250 zł. Wymianka u garażowego mechanika koło 150-200 zł.
Lancia Lybra 1.9 JTD LX Berlina
Paganini Black
Kilka fotek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”