Delta III 1.9 TT - stuk z układu napędowego
- BootError
- Forumowicz/ka
- Posty: 304
- Rejestracja: 08 mar 2014, 7:36
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: WL - Mazowieckie
Re: Delta III - stuk z układu napędowego
Też tak sądzę i na pewno tak tego nie zostawię ale z drugiej strony nie chciałbym aby "mechanicy" w ASO uczyli się na moim samochodzie i wymieniali po kolei wszystko co się da. Oni raczej nie mają pojęcia co to może stukać.
Były:
Seicento Sporting Abarth (1999)
Grande Punto Sport (2007)
Są:
Fiesta MK7 EcoBoost-Turbo 125KM (2012) <<<link
Delta III MOMO 1,9TT 223KM DPF ON / EGR OFF by Cinek (2013) <<<link
Seicento 1,1MPI (2006)
Seicento Sporting Abarth (1999)
Grande Punto Sport (2007)
Są:
Fiesta MK7 EcoBoost-Turbo 125KM (2012) <<<link
Delta III MOMO 1,9TT 223KM DPF ON / EGR OFF by Cinek (2013) <<<link
Seicento 1,1MPI (2006)
Re: Delta III - stuk z układu napędowego
"Dwumasa pracuje w ten sposób w tym samochodzie". Co to brednie.Dawno nie słyszałem większej głupoty.Ten rzekomy "mistrz" to faktycznie jest mistrz,ale w opowiadaniu pierdół i wciskaniu ludziom kitu.Jeżeli tak stuka koło w już pracującym silniku,to co się z nim dzieje jak jest zapalany i gaszony? Wtedy chyba wychodzi sobie z karoserii i idzie na spacer.
Lancia Delta III Gran Luce 1.6 JTD 16V 88KW-120CV Platino Bicolore 2009r.
Yamaha V-Star 1100 Classic Silverado /v.USA/ Limited Edition 2005r.
Yamaha V-Star 1100 Classic Silverado /v.USA/ Limited Edition 2005r.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 15 sty 2013, 22:05
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Delta III - stuk z układu napędowego
Witam ,widzę że kolega z Lublina .Jakiego koloru ta delta bo jest nas tu w królestwie ziemniaka i buraka kilku zaledwie .Ja mam srebrną .Co do stuków to pisałem na forum o skrzyni biegów .U mnie znienacka zaczęła stukać po wyrzuceniu na luz lub hamowaniu silnikiem .Miałem nadzieje początkowo że to półoś ale niestety to skrzynia .Prawdę pisał przedmówca że straszne luzy na dyfrze . Mało tego wiele innych elementów wykonano skandalicznie .U mnie wyszczerbił sie ząb na wałku atakującym koło w dyfrze i stąd te stuki jesli motor ciągnie to koła stykają sie jedną stroną jesli hamuje to drugą a uszkodzenie jest większe od strony hamującej . Zorientowałem sie gdy spuściłem olej w skrzyni był ok ale w dyfrze aluminium (są 2 spusty). Ułamany opiłek wpadł między wałek zdawczy a obudowę i sie tam kręcił . Dodatkowym kwiatkiem który odkryłem był rozłączenie osi wybieraka z pazurem . Jest tam kołek rozprężny jednak niemiaszkom przy produkcji nie chciało sie go wbić w całości tylko do połowy tak że trzymał 1/2 właściwej powierznchni aż go ścięło (objaw to żle wchodzi 1 i 2 ) , fuks że nie wpadł między tryby . Strach pomyśleć że byłem w Grecji i Hiszpanii . Można kupic nową skrzynkę z brava albo bawić sie w naprawy ( ja jestem po gwar.).Jak widać każde auto i marka ma jakiś haczyk .Tu na bank jest to oplowska skrzynka austriackiej produkcji słynna juz na forach GM/opel.
- Woznidar
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 21
- Rejestracja: 07 wrz 2013, 22:48
- Imię: Darek
- Lokalizacja: Lublin
Re: Delta III - stuk z układu napędowego
Cześć, moja Delta to wersja Momo - prawie czarna. Poruszyłeś sprawę wybierania biegów. U mnie też nie ma tu bajki, dwójka i trójka ze zgrzytem. Wymienili cięgna ale nic się nie poprawiło. Mam w domu drugą Lancię Ypsilon. Jeździ żona. Tu jest super. Samochód jest wręcz genialny a naprawdę mam porównanie do samochodów tej klasy.
- BootError
- Forumowicz/ka
- Posty: 304
- Rejestracja: 08 mar 2014, 7:36
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: WL - Mazowieckie
Re: Delta III - stuk z układu napędowego
Za to u mnie biegi wchodzą bez żadnych zgrzytów i problemów. Jedynie te stuki ale to też nie zawsze.
Były:
Seicento Sporting Abarth (1999)
Grande Punto Sport (2007)
Są:
Fiesta MK7 EcoBoost-Turbo 125KM (2012) <<<link
Delta III MOMO 1,9TT 223KM DPF ON / EGR OFF by Cinek (2013) <<<link
Seicento 1,1MPI (2006)
Seicento Sporting Abarth (1999)
Grande Punto Sport (2007)
Są:
Fiesta MK7 EcoBoost-Turbo 125KM (2012) <<<link
Delta III MOMO 1,9TT 223KM DPF ON / EGR OFF by Cinek (2013) <<<link
Seicento 1,1MPI (2006)
- Woznidar
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 21
- Rejestracja: 07 wrz 2013, 22:48
- Imię: Darek
- Lokalizacja: Lublin
Re: Delta III - stuk z układu napędowego
Dzień dobry,
czy udało się komuś coś zdiagnozować w sprawie stuków?
czy udało się komuś coś zdiagnozować w sprawie stuków?
- BootError
- Forumowicz/ka
- Posty: 304
- Rejestracja: 08 mar 2014, 7:36
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: WL - Mazowieckie
Re: Delta III - stuk z układu napędowego
Niestety ostatnio auto potrzebne mi jest codziennie i nie mogę sobie na razie pozwolić na odstawienie go do aso.
Były:
Seicento Sporting Abarth (1999)
Grande Punto Sport (2007)
Są:
Fiesta MK7 EcoBoost-Turbo 125KM (2012) <<<link
Delta III MOMO 1,9TT 223KM DPF ON / EGR OFF by Cinek (2013) <<<link
Seicento 1,1MPI (2006)
Seicento Sporting Abarth (1999)
Grande Punto Sport (2007)
Są:
Fiesta MK7 EcoBoost-Turbo 125KM (2012) <<<link
Delta III MOMO 1,9TT 223KM DPF ON / EGR OFF by Cinek (2013) <<<link
Seicento 1,1MPI (2006)
- Woznidar
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 21
- Rejestracja: 07 wrz 2013, 22:48
- Imię: Darek
- Lokalizacja: Lublin
Re: Delta III - stuk z układu napędowego
Cześć wracam do tematu. Stuk cały czas jest uciążliwy. Serwis przekonuje mnie, że to tak jest w tym samochodzie. Ja nie jestem w stanie tego zaakceptować. Stuk ewidentnie nasila się. Pojawia się tylko przy rozgrzanym silniku, skrzyni.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- BootError
- Forumowicz/ka
- Posty: 304
- Rejestracja: 08 mar 2014, 7:36
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: WL - Mazowieckie
Re: Delta III - stuk z układu napędowego
Witam.
Ja też zdecydowałem się wreszcie ruszyć temat i umówiłem się do aso, tym razem do innego. Nie uwierzycie ale jeździliśmy 10 minut i ani jednego nawet cichego stuknięcia Dopiero jak podjechałem za drugim razem to stuki były wyraźnie słyszalne. Serwis umówił mnie z przedstawicielem FAP który miał zakwalifikować do naprawy lub też nie. Pojechałem więc jeszcze raz i mimo, że tłumaczyłem iż stukanie nie występuje "na zimno" tylko po mocniejszym rozgrzaniu to specjalista zdiagnozował to jako normalną pracę dwumasy w tym modelu. Coraz mniej mi się to podoba.
Prośba o opinie osób które użytkują Deltę z motorem 1,9 Twin Turbo (najlepiej w wersji MOMO ale inne też mile widziane). Jak jest w Waszych autach?
Ja też zdecydowałem się wreszcie ruszyć temat i umówiłem się do aso, tym razem do innego. Nie uwierzycie ale jeździliśmy 10 minut i ani jednego nawet cichego stuknięcia Dopiero jak podjechałem za drugim razem to stuki były wyraźnie słyszalne. Serwis umówił mnie z przedstawicielem FAP który miał zakwalifikować do naprawy lub też nie. Pojechałem więc jeszcze raz i mimo, że tłumaczyłem iż stukanie nie występuje "na zimno" tylko po mocniejszym rozgrzaniu to specjalista zdiagnozował to jako normalną pracę dwumasy w tym modelu. Coraz mniej mi się to podoba.
Prośba o opinie osób które użytkują Deltę z motorem 1,9 Twin Turbo (najlepiej w wersji MOMO ale inne też mile widziane). Jak jest w Waszych autach?
Były:
Seicento Sporting Abarth (1999)
Grande Punto Sport (2007)
Są:
Fiesta MK7 EcoBoost-Turbo 125KM (2012) <<<link
Delta III MOMO 1,9TT 223KM DPF ON / EGR OFF by Cinek (2013) <<<link
Seicento 1,1MPI (2006)
Seicento Sporting Abarth (1999)
Grande Punto Sport (2007)
Są:
Fiesta MK7 EcoBoost-Turbo 125KM (2012) <<<link
Delta III MOMO 1,9TT 223KM DPF ON / EGR OFF by Cinek (2013) <<<link
Seicento 1,1MPI (2006)
- Woznidar
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 21
- Rejestracja: 07 wrz 2013, 22:48
- Imię: Darek
- Lokalizacja: Lublin
Re: Delta III - stuk z układu napędowego
U mnie też stwierdzają, że jest OK. Jeździłem wieloma samochodami, o wiele starszymi i nigdy nie było takiego objawu. To co Tobie mówi mechanik wydaje mi się nieporozumieniem. Dwumasa powinna stuka podwójnie, czyli dwa puknięcia. Poza tym to nie do pomyślenia aby było słychać ciężarek z dwumasy. Dla mnie to gigantyczny luz w napędzie w okolicach skrzyni biegów. Kto wie, czy to nie fabryczna wada a tłumaczenie FAP z góry ustawione.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- BootError
- Forumowicz/ka
- Posty: 304
- Rejestracja: 08 mar 2014, 7:36
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: WL - Mazowieckie
Re: Delta III - stuk z układu napędowego
Tobie przynajmniej próbowali coś zrobić a u mnie od razu powiedzieli że jest OK
Były:
Seicento Sporting Abarth (1999)
Grande Punto Sport (2007)
Są:
Fiesta MK7 EcoBoost-Turbo 125KM (2012) <<<link
Delta III MOMO 1,9TT 223KM DPF ON / EGR OFF by Cinek (2013) <<<link
Seicento 1,1MPI (2006)
Seicento Sporting Abarth (1999)
Grande Punto Sport (2007)
Są:
Fiesta MK7 EcoBoost-Turbo 125KM (2012) <<<link
Delta III MOMO 1,9TT 223KM DPF ON / EGR OFF by Cinek (2013) <<<link
Seicento 1,1MPI (2006)
- Gros
- Klubowicz
- Posty: 2700
- Rejestracja: 22 maja 2011, 19:44
- Imię: BogdanA
- Lokalizacja: Osterode -Mazury Zachodnie
Re: Delta III - stuk z układu napędowego
Zawsze mówiłem że Fiat to 4 koła i bat a w połączeniu ze śmieciami oplowskimi to już kupa do kwadratuu
Włoskie są najlepsze lody
Będziecie chłopaki wojować i tak nic z tej wojenki nie wyniknie to cała prawda o FAP
A serwisy Fiata to większości dno i teoretycy po szkoleniach bez wiedzy praktycznej
aż wstyd
Włoskie są najlepsze lody
Będziecie chłopaki wojować i tak nic z tej wojenki nie wyniknie to cała prawda o FAP
A serwisy Fiata to większości dno i teoretycy po szkoleniach bez wiedzy praktycznej
aż wstyd
- Woznidar
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 21
- Rejestracja: 07 wrz 2013, 22:48
- Imię: Darek
- Lokalizacja: Lublin
Re: Delta III - stuk z układu napędowego
Najgorsze stwierdzenie jakie można usłyszeć to... proszę jeździć jak się nasili o naprawimy. To wyraz bezsilnosci i właśnie braku wiedzy.
I nawet nie mam tu pretensji do mechaników. Oni coś tam próbują, starają się jednak często potrzebują wsparcia importera i tu okazuje się że jest ściana.
Ja nie dam za wygraną. Samochód ma 7 miesięcy. Muszą coś zrobić.
Pozdrawiam
I nawet nie mam tu pretensji do mechaników. Oni coś tam próbują, starają się jednak często potrzebują wsparcia importera i tu okazuje się że jest ściana.
Ja nie dam za wygraną. Samochód ma 7 miesięcy. Muszą coś zrobić.
Pozdrawiam
- omulec
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 43
- Rejestracja: 08 paź 2012, 13:15
- Imię: Szymon
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Delta III - stuk z układu napędowego
Darek, może spróbuj w serwisie, który z Fiatem nie ma nic do czynienia. Do Warszawy nie masz daleko, nie reklamując (bo sam nie korzystam z braku gwarancji z autoryzowanych) jest serwis, który oprócz Lancii ma Saaba, Jeepa i Chryslera. Podejście mechaników i doradcy serwisowego może być inne.
A tak z innej strony - zgłoś to 3 razy, jeśli nie naprawią pomogę Ci załatwić wymianę samochodu. W jakim salonie kupiłeś?
A tak z innej strony - zgłoś to 3 razy, jeśli nie naprawią pomogę Ci załatwić wymianę samochodu. W jakim salonie kupiłeś?
- Woznidar
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 21
- Rejestracja: 07 wrz 2013, 22:48
- Imię: Darek
- Lokalizacja: Lublin
Re: Delta III - stuk z układu napędowego
Kupiłem w Kielcach. W Lublinie jest fatalny serwis Lancii. Właśnie myślę o jakimś innym serwisie.
Pozdrawiam
Pozdrawiam