Delta III Twin Turbo - po lekkim sofcie

Awatar użytkownika
cuoreventi
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 264
Rejestracja: 18 kwie 2014, 18:58
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: Szczecin

Re: Delta III Twin Turbo - po lekkim sofcie

Post autor: cuoreventi » 18 sty 2015, 23:29

szeryfisch pisze:Szacun, ja nie wiem jak mozna jezdzic zeby spalic 6.5/100km? Ja swoim padalcem to jakbym nie jezdzil oszczednie to schodze do 8/100km - a ja mam tylko 165kM.
A jednak da się... średnia z 16 tyś km Motostat

słoma
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 156
Rejestracja: 27 lis 2011, 23:19
Imię: zbyszek
Lokalizacja: częstochowa

Re: Delta III Twin Turbo - po lekkim sofcie

Post autor: słoma » 23 sty 2015, 19:53

cuoreventi pisze:
słoma pisze:
po wywalenie DPF dopiero wiem, ze mam normalnego ropniaka spala 1 do 1,5 l paliwa mniej niż wcześniej
To ile niby palił wcześniej? Mi Delta spala max 6,5 litra/100 więc nie uwierzę, że po wywaleniu ekologii można zejść do poziomu 5 litrów przy 190KM mocy...
przed wywaleniem paliła mi w miescie 8,5 - 9 l
delta twin turbo - już sprzedana .

Awatar użytkownika
cuoreventi
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 264
Rejestracja: 18 kwie 2014, 18:58
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: Szczecin

Re: Delta III Twin Turbo - po lekkim sofcie

Post autor: cuoreventi » 24 lut 2015, 22:28

leszek0250 pisze: mam zamiar na wiosne założyć pirelli Cinturato Blue
Właśnie je testuje.

Awatar użytkownika
leszek0250
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 113
Rejestracja: 10 sty 2008, 0:00
Lokalizacja: prawie OPOLE

Re: Delta III Twin Turbo - po lekkim sofcie

Post autor: leszek0250 » 25 lut 2015, 21:24

i jak
?
napisz co miales wczesniej i jakie wrażenia..
pali mniej?
trzyma się dobrze?

bo ja się nie mogę zdecydować i chyba zamówie do siebie Pzero a dla żony Blue

Awatar użytkownika
cuoreventi
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 264
Rejestracja: 18 kwie 2014, 18:58
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: Szczecin

Re: Delta III Twin Turbo - po lekkim sofcie

Post autor: cuoreventi » 25 lut 2015, 23:22

Mam je w rozmiarze 225/45/r17 dosłownie od soboty. Jeszcze nie wiem czy palą mniej.
Dość ciche, choć Michelinki były cichsze. Trzymają jak złe, ale jeszcze nie szalałem.
Kupiłem je głównie z tego powodu, że kiedyś miałem zwykłe P7 cinturato i bardzo wolno gubiły bieżnik.

Awatar użytkownika
leszek0250
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 113
Rejestracja: 10 sty 2008, 0:00
Lokalizacja: prawie OPOLE

Re: Delta III Twin Turbo - po lekkim sofcie

Post autor: leszek0250 » 26 lut 2015, 18:44

Szybko lato zakładasz...ja czekam do końca marca minimum. Tym bardziej, że zima 205/55 16 a lato 225/40 r18 to żądna oszczędność mimo wszystko przez miesiąc zrobię lekko licząc 5-6 tys km
Jeśli chodzi o opony to zjeździłem już kilka kompletów cinturato zwykłych i jestem zadowolony
Michelin Primacy nie chcę za żadne pieniądze bo jak dla mnie po wodzie płynie, a nie jedzie.. :)
Sporta może szybciej- ale mimo wszystko bliżej mi do Pirelli i Bridgestone'a.
Tym bardziej, że na co dzień sprzedaję opony i widzę z czego ludzie są zadowoleni..
:)
Ostatnio zmieniony 26 lut 2015, 18:51 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Pisownia!!!

Awatar użytkownika
cuoreventi
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 264
Rejestracja: 18 kwie 2014, 18:58
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: Szczecin

Re: Delta III Twin Turbo - po lekkim sofcie

Post autor: cuoreventi » 26 lut 2015, 21:45

Szybko lato założyłem bo raz że wolę Deltę na 17stkach zamiast zimowych obdrapanych felg, a dwa, że szkoda mi nowych zimówek które są jeszcze miękkie do zdzierania na suchych asfaltach przy +10st w ciągu dnia.
Micheliny oczywiście Primacy HP2 były ciche i komfortowe, ale jedna dostała bąbla, mimo że DOTXX10

Awatar użytkownika
leszek0250
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 113
Rejestracja: 10 sty 2008, 0:00
Lokalizacja: prawie OPOLE

Re: Delta III Twin Turbo - po lekkim sofcie

Post autor: leszek0250 » 26 lut 2015, 22:06

bąble to nie od dotu się robią a od krawężników i dziur.
Ja sobie staram się wyszukiwać DOT - ważne by cena była atrakcyjna...
Najstarsze jakie montowałem to 7 letnie Pirelli SNowsport - mało tego , że to najlepsza opona zimowa na jakiej jeździłem - to jeszcze wtedy była w cenie Dębicy.
Na moje nieszczęście w 225/40 r18 nie mam nic z DOT- co by miało albo fajną cenę albo było na tyle dobrą oponą bym chciał zamontować.
Mimo wszytsko ja bym jeżdził jeszcze na oponie zimowej
Jak by nie było jest o 30% tańsza w 205/55r16 od 225/45 r17

Awatar użytkownika
cuoreventi
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 264
Rejestracja: 18 kwie 2014, 18:58
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: Szczecin

Re: Delta III Twin Turbo - po lekkim sofcie

Post autor: cuoreventi » 26 lut 2015, 22:12

Ok, zimówki są tańsze, ale letnia o wysokości 4-5mm bieżnika jeszcze jest spoko oponą, a na analogicznej zimówce już można jeździć z duszą na ramieniu. A z zimówkami od Pirelli mam fatalne doświadczenia. Dwa razy tak mnie zaskoczyły, że prawie bym auto skasował.
Dla mnie lato Pirelli
Zima Continental
i tak już kilka kompletów.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”