Delta III Twin Turbo - po lekkim sofcie
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 156
- Rejestracja: 27 lis 2011, 23:19
- Imię: zbyszek
- Lokalizacja: częstochowa
Delta III Twin Turbo - po lekkim sofcie
po lekkim sofcie u Cinka i i zablokowaniu EGR
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 13 kwie 2014, 1:55 przez Dudi, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami!!!
Powód: Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami!!!
delta twin turbo - już sprzedana .
Odp: Delta III Twin Turbo - po lekkim sofcie :)
Znaczy raptem niecałe 10% więcej mocy? Czy może ja coś źle czytam?
Pytam poważnie. Nie znam potencjału tych silników. Nie wiem jaki jest wykres przed modyfikacją.
"... I guess it's just the way I'm wired."
www.delta-HF.blogspot.com
Pytam poważnie. Nie znam potencjału tych silników. Nie wiem jaki jest wykres przed modyfikacją.
"... I guess it's just the way I'm wired."
www.delta-HF.blogspot.com
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 156
- Rejestracja: 27 lis 2011, 23:19
- Imię: zbyszek
- Lokalizacja: częstochowa
Re: Delta III Twin Turbo - po lekkim sofcie :)
tak masz racje 10 % zamierzone , tak prosiłem,o możliwie najlżejszy soft ,rozciągający zakres użytkowy momentu , miała to być kosmetyka "energetyczna " silnika , poza tym zauważ ,że DPF jest dalej .przy tej mocy i momencie "fabrycznym" , nie widziałem potrzeby pompowania mocy i momentu wyzej bez szkody dla silnika
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
delta twin turbo - już sprzedana .
Re: Delta III Twin Turbo - po lekkim sofcie :)
widzę że soft został lajtowy tak jak pan prosił Marcina.
ps.
byłem wtedy jak pan był u Marcina na sofcie (Masterem)
rozmawialismy o dystansach
ps.
byłem wtedy jak pan był u Marcina na sofcie (Masterem)
rozmawialismy o dystansach
Pozdrawiam KULI
--------------------------------------------------
Lancia Delta III 2.0 Multijet 217KM 438Nm
--------------------------------------------------
Lancia Delta III 2.0 Multijet 217KM 438Nm
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 156
- Rejestracja: 27 lis 2011, 23:19
- Imię: zbyszek
- Lokalizacja: częstochowa
Re: Delta III Twin Turbo - po lekkim sofcie :)
Pozdrawiam:))
wstaw proszę zdjęcie na dystansach , nawet fonem , myślę ,że warto spojrzeć
wstaw proszę zdjęcie na dystansach , nawet fonem , myślę ,że warto spojrzeć
delta twin turbo - już sprzedana .
- BootError
- Forumowicz/ka
- Posty: 304
- Rejestracja: 08 mar 2014, 7:36
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: WL - Mazowieckie
Re: Delta III Twin Turbo - po lekkim sofcie :)
Witam.
Jak sprawuje się Delta po sofcie? Trochę czasu minęło więc pewnie możesz napisać coś więcej. Pytam bo sam pewnie będę kiedyś chciał coś dłubnąć w silniku
Jak sprawuje się Delta po sofcie? Trochę czasu minęło więc pewnie możesz napisać coś więcej. Pytam bo sam pewnie będę kiedyś chciał coś dłubnąć w silniku
Były:
Seicento Sporting Abarth (1999)
Grande Punto Sport (2007)
Są:
Fiesta MK7 EcoBoost-Turbo 125KM (2012) <<<link
Delta III MOMO 1,9TT 223KM DPF ON / EGR OFF by Cinek (2013) <<<link
Seicento 1,1MPI (2006)
Seicento Sporting Abarth (1999)
Grande Punto Sport (2007)
Są:
Fiesta MK7 EcoBoost-Turbo 125KM (2012) <<<link
Delta III MOMO 1,9TT 223KM DPF ON / EGR OFF by Cinek (2013) <<<link
Seicento 1,1MPI (2006)
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 156
- Rejestracja: 27 lis 2011, 23:19
- Imię: zbyszek
- Lokalizacja: częstochowa
Re: Delta III Twin Turbo - po lekkim sofcie :)
hm , nie wiem jak odpowiedzieć , by odpowiedz była w miarę obiektywna:) , by zobrazować przyrost momentu napisze tak " gume zrywa na 3 biegu " na 4 biegu przy wyprzedzaniu czy przyśpieszaniu dynamika jest powalająca , jeżdżę prawie w 100% po mieście , samochód prowokuje do bardzo "nieekonomicznej jazdy" ale przy włączonej klimie non stop średnie spalanie kształtuje się caly czas na poziomie 8.5 do 8.8 l na 100 km . DPF wypala się regulaminie średnio 3 razy na 2 baki paliwa , z EGR mam spokój a wcześniej czyściłem z syfu średnio co pól roku
osobiście jestem bardzo zadowolony z tych parametrów i myślę ze więcej mi nie trzeba , spalanie wzrosło jak patrze okolo 1,5 l na 100 km , ale nie po to wrzuca sie softa by szukać ekonomi , natomiast przy wyjazdach za miasto , jazda autostradowa spalanie na poziomie 6 l , tylko opony szybko sie zużywają tarcze i klocki też ))
osobiście jestem bardzo zadowolony z tych parametrów i myślę ze więcej mi nie trzeba , spalanie wzrosło jak patrze okolo 1,5 l na 100 km , ale nie po to wrzuca sie softa by szukać ekonomi , natomiast przy wyjazdach za miasto , jazda autostradowa spalanie na poziomie 6 l , tylko opony szybko sie zużywają tarcze i klocki też ))
delta twin turbo - już sprzedana .
- BootError
- Forumowicz/ka
- Posty: 304
- Rejestracja: 08 mar 2014, 7:36
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: WL - Mazowieckie
Re: Delta III Twin Turbo - po lekkim sofcie :)
Dzięki za odpowiedź słoma.
Liczę się z większym zużyciem ON. W końcu dodatkowe konie coś muszą jeść Moja lanca w tej chwili pali 6,2 (taką mam średnią z kompa od nowości czyli od 4000km) ale jazda w 75% w trasie więc to i tak wcale nie małe zużycie. Zrozumiałem, że miałeś problemy z egr'em tylko przed zmianą softu? Tankujesz zwykły ON czy może jakiś lepszy? Pytam bo w Grande Punto którym jeździłem od nowości aż do przebiegu 140kkm (sprzedaż) nie miałem troubles. Nie zmieniałem softu a tankowałem zawsze na jednej stacji BP (nieraz ultimate a nieraz zwykłą).
I jeszcze jedno pytanie jeśli mogę. Na ile starcza Ci komplet opon jeśli jesteś w stanie określić? Mam wrażenie, że nawet z seryjną mocą szybko się zużyją Jak dobrze depnę na 2 biegu to w lusterku wstecznym widzę ciemne ślady na asfalcie mimo, że opony nie piszczą. A opony niestety droooogie
pozdrawiam
Liczę się z większym zużyciem ON. W końcu dodatkowe konie coś muszą jeść Moja lanca w tej chwili pali 6,2 (taką mam średnią z kompa od nowości czyli od 4000km) ale jazda w 75% w trasie więc to i tak wcale nie małe zużycie. Zrozumiałem, że miałeś problemy z egr'em tylko przed zmianą softu? Tankujesz zwykły ON czy może jakiś lepszy? Pytam bo w Grande Punto którym jeździłem od nowości aż do przebiegu 140kkm (sprzedaż) nie miałem troubles. Nie zmieniałem softu a tankowałem zawsze na jednej stacji BP (nieraz ultimate a nieraz zwykłą).
I jeszcze jedno pytanie jeśli mogę. Na ile starcza Ci komplet opon jeśli jesteś w stanie określić? Mam wrażenie, że nawet z seryjną mocą szybko się zużyją Jak dobrze depnę na 2 biegu to w lusterku wstecznym widzę ciemne ślady na asfalcie mimo, że opony nie piszczą. A opony niestety droooogie
pozdrawiam
Były:
Seicento Sporting Abarth (1999)
Grande Punto Sport (2007)
Są:
Fiesta MK7 EcoBoost-Turbo 125KM (2012) <<<link
Delta III MOMO 1,9TT 223KM DPF ON / EGR OFF by Cinek (2013) <<<link
Seicento 1,1MPI (2006)
Seicento Sporting Abarth (1999)
Grande Punto Sport (2007)
Są:
Fiesta MK7 EcoBoost-Turbo 125KM (2012) <<<link
Delta III MOMO 1,9TT 223KM DPF ON / EGR OFF by Cinek (2013) <<<link
Seicento 1,1MPI (2006)
Re: Delta III Twin Turbo - po lekkim sofcie
Mam pytanie do kolegi słoma.
Czy po zmianie oprogramowania i usunięciu EGR zauważyłeś jakieś zmiany w częstotliwości wypalanie DPF?
Pytam ponieważ też zastanawiam się nad lekkim softem, ale co do wyłączenia EGR zdania jak zwykle są podzielone. Niektórzy twierdzą, że po wyłączeniu EGR, PDF będzie się częściej wypalać i nie zalecają usuwania samego EGR-a.
Jakie są Wasze opinie i doświadczenia w tym temacie?
Czy po zmianie oprogramowania i usunięciu EGR zauważyłeś jakieś zmiany w częstotliwości wypalanie DPF?
Pytam ponieważ też zastanawiam się nad lekkim softem, ale co do wyłączenia EGR zdania jak zwykle są podzielone. Niektórzy twierdzą, że po wyłączeniu EGR, PDF będzie się częściej wypalać i nie zalecają usuwania samego EGR-a.
Jakie są Wasze opinie i doświadczenia w tym temacie?
Lancia Delta III 1.9 TwinTurbo, BICOLORE
Re: Delta III Twin Turbo - po lekkim sofcie
Mam u siebie wyłączony EGR i nie zauważyłem by DPF się wypalał częściej.
Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
Re: Delta III Twin Turbo - po lekkim sofcie
Wyłączyłeś tylko EGR czy Robiłeś też program? A zaobserwowałeś jakieś różnice po wyłączeniu EGR-a, np. różnicę w spalaniu, czy wolniejsze nagrzewane się silnika?Dawid pisze:Mam u siebie wyłączony EGR i nie zauważyłem by DPF się wypalał częściej.
Lancia Delta III 1.9 TwinTurbo, BICOLORE
Re: Delta III Twin Turbo - po lekkim sofcie
Wszystkim mi się zajmował Dominik-znany z naszego forum.Jest zrobiony program i przy okazji został wyłączony EGR.Ten załącza się tylko w trakcie wypalania.Różnic nie odnotowałem,ale też i nigdy nie zwracałem specjalnie na to uwagi.
Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 156
- Rejestracja: 27 lis 2011, 23:19
- Imię: zbyszek
- Lokalizacja: częstochowa
Re: Delta III Twin Turbo - po lekkim sofcie
42195 pisze:Mam pytanie do kolegi słoma.
Czy po zmianie oprogramowania i usunięciu EGR zauważyłeś jakieś zmiany w częstotliwości wypalanie DPF?
Pytam ponieważ też zastanawiam się nad lekkim softem, ale co do wyłączenia EGR zdania jak zwykle są podzielone. Niektórzy twierdzą, że po wyłączeniu EGR, PDF będzie się częściej wypalać i nie zalecają usuwania samego EGR-a.
Jakie są Wasze opinie i doświadczenia w tym temacie?
wywołany do tablicy zostałem wiec odpowiadam . dzisiaj już jestem po wywaleniu DPF i EGR pisałem o tym gdzieś wcześniej , moim zdaniem po doświadczeniach jakie zebrałem ,należy wywalić wszytko , wyłączyć EGR na stale i wywalić DPF , po co 2 razy jeździć do tunera ? , wywalenia DPF jest nieuchronne , jest to tylko kwestia czasu ,
Co do pytania opisałem , ze po zablokowaniu EGR odpadły mi czynności czyszczenia co roku i silnik pracował bez zarzutu , natomiast DPF zaczął mi się wypalać średnio co 160-180 km , ale było to powodem tym ze zacząłem jeździć głównie po mieście .
po wywalenie DPF dopiero wiem, ze mam normalnego ropniaka spala 1 do 1,5 l paliwa mniej niż wcześniej jedyny minus ze , nie jestem ekologiczny , czasem jak wcisnę pedał w podłogę to zadymie trochę
a co nagrzewania silnika to potwierdzam , opisałem to w jakimś wątku , że po zablokowaniu EGR ,silnik nagRZewał się wolniej o jakieś 2-3 minuty
Ostatnio zmieniony 18 sty 2015, 22:28 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Pisownia/ortografia!!!
Powód: Pisownia/ortografia!!!
delta twin turbo - już sprzedana .
- cuoreventi
- Forumowicz/ka
- Posty: 264
- Rejestracja: 18 kwie 2014, 18:58
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Delta III Twin Turbo - po lekkim sofcie
To ile niby palił wcześniej? Mi Delta spala max 6,5 litra/100 więc nie uwierzę, że po wywaleniu ekologii można zejść do poziomu 5 litrów przy 190KM mocy...słoma pisze:
po wywalenie DPF dopiero wiem, ze mam normalnego ropniaka spala 1 do 1,5 l paliwa mniej niż wcześniej
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 38
- Rejestracja: 27 lis 2014, 8:46
- Imię: Pawel
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Delta III Twin Turbo - po lekkim sofcie
Szacun, ja nie wiem jak mozna jezdzic zeby spalic 6.5/100km? Ja swoim padalcem to jakbym nie jezdzil oszczednie to schodze do 8/100km - a ja mam tylko 165kM.